H.H. Adverleerders ATELIER! Mantels, Mantelcostnmes, Japonnen, Blouse's, enz, enz. SPREEKUUR Waxine Nacht= ea Theelichten. Advertentiën. Firma P. H. Veenhuizen, Axel. C. A. CAMMAERT - Arts - Hontenisse Maria-Kliniek - Groenendijk. A dvertentiebureau, hooge Portkosten V erkade's Axel. Firma P. H. Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. op de Wester-Seheide. VlissingenBreskens. Lijn Walzoorden— -HansweertVlake. Stoombootdienst Lijn Neuzen— Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hansweert-Vlake. Specials inrichting voor het vervaardigen van: Prima, prima afwerking, degelijke en chique coupe. Aanbevelend, ALS BOVEN. is gereg-eld te consulteeren te HULST des Maandags van 11-12 uur ten huize van dhr. A. DE KOCK-VOLLEMAN, Steenstr.te NEUZEN des Woensdags van 10]/s-12 uur ten huize van dhr. C. MILLENAAR, Lange Kerkstr. 64te AXEL des Zaterdags van iOV,-12 uur ten huize van dhr. F. DIELEMAN-VINK. STRALEN BEHANDELING vooral van tuberculeuze en rheumatische aandoeningen, bloed- en stofwisselingsziekten. RÖNTGENONDERZOEK vooral bij chirurgische aandoeningen, maag-, darm- en longziekten. ENDOSCOPIE, blaas- nieronderzoek. (36) ELECTRO THERAPIE van zenuw- en spierlijden. Zendt uwe advertentiën, ook die voor andere bladeD, aan ons dan spaart u de DE ADMINISTRATIE VAN DE AXELSCHE COURANT. MIDDELEN V A 1ST "V 3ES JFL TZ O JS JE\ SPOORWEG MET HEL EN - TEBNEUZEN. v Ter Neuzen S niskil Azei Kijkuit Hu)m a St. Nicolaas v Pt. Nic. v. Antw. a Antwerf en v St. Nic. n. Mech. a Mechelen f Mecheleu a Brussel 5 30 5 3s 5 47 5 54 6 03 7 14 817 8 49 8 25 8 47 9 '4 9 29 10 05 11 35 12 07 12 48 12 04 1 1 15 1:3 4 30 4 39 4 48 4 56 10 6 21 7 20 7 58 Brussel a Mechelen v Mechelen a St. Nie. v Mech. v Antwerpen a Pt. Nic. v. Antw. v St. Nic. n. Tern. Buist Kijkuit Axel Sluiskil a Ter Neuzen Spoorweg Ter Neuzen- Gent. v Neuzen Sluiskil Sluiskil Brug Philippine a Sas t au Geut t Sa» van Geut ëelznete a Gent [Zu:d] t Gent St. Fiere] a Brussel 705 12 30 40 v Brussel 7 '5 lv 40 6 a Gent [Zuid] 7 20 12 44 6 04 V Gent |Zuid] 7 24 12 49 6 09 Selzaete 7 33 12 58 6 '8 a Sas van Gent 7 45 lOo 6 28 V Sas van Gent 7 45 1 6 24 Philippine 8 38 1 54 720 Sluiskil Brug 9 35 2 54 Sluiskil 10 50 4 54 1 N en, en 7 40 5(0 b 05 6 15 815 6 2" 915 717 5 58 11 10 6(8 6 41 1201 6 57 7 24 1 720 7T8 2- 712 7 25 211 7 20 7 32 2 31 7 28 7 40 2 47 7 38 7 48 3- 7 48 10 44 12 23 11 56 •2b4 6 34 1204 5 20 7 44 1 01 6 j5 8 iO 1 30 6 50 814 140 7 10 8 24 149 7 52 8 28 154 7 27 8 32 168 7 43 8 40 i 07 7.2 Driesch. Aio Zaamslag a iVniwii Lijn Drie Schouwen- Ter Neuzen. 5748 1147 303 6 'O I v Neuzen 7 45 1145 3 04 6 11 7 60 9 35 5 10 7 5-1 11 57 3 13 6 20 Zaamslag 815 1213 3 29 6 4 b Ij 10 05 5 30 8 12 20 3 35 6 40 Aiel '30 12 28 3 43 6 55 S 30 1 2u 5 50 840 1240 3 55 7 a Driesch. 8 40 12,8 3 53 7 05 8 40 OiO v Driesch. Aiel v Zaamslag Hapuaburg Hengstdijk Groenendijk 6 9 8 48 Kioettera. 631 v 64 a Walsoorden S 40 9 - Hjn Drie Seliouwen—Walsoorden. v Walsoorden 7 20 Bl< osterz. 7 26 Groenendijk 7 32 Hengstdijk 7 40 Rapenburg v Zaamslag Aiel a Driesch. 5 36 7 48 1147 3 03 6 10 a 45 1 65 *10 15 11 57 3 13 S '/O 601 82" 1035 1220 335 6 4" 6 3 832 1047 1232 3 47 6 52 it 21 8 40 10 55 li 40 3 56 7 - 11 03 12 J 8 4 7 01 ,1 09 12 5t 4 04 7 09 1 4 10 7 15 7 48 910 1180 2 80 5 50 7 30 17 1, 36 2 36 5 56 7 6 9 21 11 42 2 42 6 02 7 42 9 28 11 50 2 50 6 10 7 0 y 35 II 5 - 2 8 618 7 58 9 45 12 13 3 2» 6 40 15 •10 10 12 28 3 43 6 55 8 30 1. 38 3 53 7 0a 8 40 Rijdt op Zondagen van af en tot Zaamslag. v IJzendijke Pyramid» Philippine Sas van Gent Westdorpi a Drie Schouwen 7 45 Lijn IJzendyke—Sas van Gent- Drie Schouwen. 8 45 5 27 9 02 5 46 9 25 6 17 9 56 6 46 10 24 7 10 38 5 36 5 52 6 18 7 10 ?28 9 17 9 33 9 59 JU 11 18 11 3a 1 08 47 1 '26 4 33 1 56 5 01 2 27 5? 3 45 5 50 3(2 815 8 30 9 04 9 3. 9 62 608 10 IC Drie Schouwen 6 10 Westdorpe v Sas van Gent a Philippine v Pyramide a IJzendijke 12 45 102 124 1 57 2 27 2 41 3 p4 411 4 30 501 5 28 5 43 7 10 7 27 8 30 9 03 9 34 949 Lijn Ter Neuzen—Philippine, v Ter Neuzen 5 51 9 29 1 23 4 33 8 36 I v Philippine Hoek 6 04 9 42 1 36 4 46 8 49 Hoek a Philippine 6 15 9 64 148 468 9 a Ter Neuzen 6 20 9 57 156 5 03 9 05 6 32 10 09 '2 08 6 1- 9 17 6 45 10 22 2 20 5 28 9 30 Stoomtram-Maatschappij Breskens— Maldeghem v Breekens Groede Schoondjjke Oostburg a Draaibrug v idem Aardeuburg Ede v Ede Aardenburg a Draaibrug v idem a O netburg v Sahoond}jke Groede a Breskens v Draaibrug a Sluis Sluis a Draaibrug v Oostburg Zuidzande a Cadzand v Cadzand Zu'dzande a Oostburg 814 11 1210 2 54 5 27 714 814 b 24 111" 12 2) 3 04 5 37 7 24 8 24 8 36 11 21 1 31 316 5 48 7 36 8 36 8.4 1140 12 50 33) 6 07 7 54 8 54 913 1118 1 08 3 53 6 24 813 913 917 12 03 1 18 4 04 818 917 9 32 12 18 1 33 4 20 8 33 9 32 9 45 12 30 145 4 32 944 1012 12 0 3 30 4 40 10 24 1 02 3 42 4 52 10 39 117 3 57 5 07 10 44 1120 1 22 4 07 6 47 8 32 11 02 11 38 140 4 24 6 07 8 50 1121 169 4 46 6 26 1132 2 16 4 57 6 37 1142 2 20 6 07 6 47 9 20 12 04 1 20 4 04 6 27 814 920 9 34 12 20 134 4 20 6 42 8 30 934 10 24 12 55 3 35 5 24 7 50 8 31 10 40 10 40 1 10 3 50 u 40 8 04 8 46 10 64 8 56 1144 12 1 4 26 610 7 56 9 9 07 11 66 102 4 b7 6 21 8 07 911 919 1208 1 14 4 49 6 33 819 923 9 2j 12 20 3 37 5 37 7 22 8 22 10 44 9 37 1232 3 49 5 49 7 34 8 34 IQ 57 9 48 12 43 4- 6 - 744 8 44 1108 6 10 6 20 244 34 2 64 3 7 3 06 4 08 6 31 3 '24 4 27 6 50 3 43 4 44 7 08 34 403 4 14 713 7 28 10 24 157 4 20 10 37 2 09 4 32 10 c2 2 24 4 47 9 44 10 67 2 29 4 5" 1003 11 14 2 47 5 08 10 22 1134 3 06 5 27 10.-53 1144 3 17 5 38 10 43 1154 3 27 5 48 11— 12 14 3 44 4 64 11 14 12 30 4 5 10 11 50 2 10 4 30 6 44 12 04 2 24 4 44 7 11 f4 3 26 510 6 51 12 06 3 37 5 21 7 02 1218 3 49 5 33 714 2 20 4 37 6 20 717 2 32 4 49 6 32 7 29 2 43 5 -T- 6 43 7 40 v IJzendijke Py-amide Ljjn IJzendijke—Pyramide en terug. 5 36 6 3') 9 7 1' 0. nm. 1 08 2 10 417 5 14 8 15 6 46 9,2 10 24 15 2 27 3 35 5 28 6 51 Ljjn Schoondyke—IJzendijke en terug. v Schoon dijk e 737 851 11 3 1235 3 20 4(0 7 49 IJzendijke 6l0 b— 9 45 10 45 2'2 4 16 7 11 Lyn Hoofdplaat—Pyramide en terug. v Hoofdplaat 8 55 12 45 3 9 615 I v Pyramide 6 50 10 £0 2 2 5 30 Biervliet 9 19 109 3 43 6 39 Biervliet 7 01 10 41 2 40 54. a Pyramide 9 30 1ïO 3 54 6(0 1 a Hoofdplaat 7 25 1105 3 04 £05 Stoomtram Hulst— H alzoordou. v Hulst Station 5 25 8 10 25 12 £.0 3 20 6 03 b 44 „Terhole 5 49 8 24 10 49 1 14 3 4462790» Kuitaart, To) 6 02 8 37 11 02 1 27 3 57 6 40 9 22 Bloost era. 6 13 8 48 11 13 1 37 4 09 6 62 9 32 a Walz Dijk 6 2a 9 - 11 25 1 45 4 20 7 03 9 40 v Walz.,Dqk 6 41 9 20 II 35 2 0' 4 50 7 20 8 44 „Kloobterz. 6 49 9 25 11 432 134587 289 9 ..Kuitaart, Tol 6 69 9 3» 11 53 2 23 5 08 7 38 9 ;2 „Terhole 7 1» 9 1 12 06 2 36 .21 7 51 9 32 aHulst, Station 7 36 10 15 12 30 3 5 45 8 lc. 9 40 Rijdt alleen op werkdagen. Op Zondagen 45 minuten vroeger. VL1SSIN GEN— ROOSENDAAL. v Vlissingen Middelburg Goe» Vlake a Bergen op Zoom Roosendaal v Rooiendaal a Breda Rotterdam D.P. Dan Haag B.S. Utrecht C.S. Amsterdam C. S. V Amsterdam C.S. Utrecht C.S. Den Haag H.S. Rotterdam D.P. Breda a Roosendaal V Roosendaal Bergen op Zoom Vlake Goes Middelburg a V Hssingen a. Niet op Zon- 5 48 6 6 37 6 55 7 43 8 04 8 44 8 38 9 57 1" 40 1105 1154 7 36 9 45 7 51 H'04 8 21 10 54 8 36 8 55 blO 10 9 07 8 44 1130 11 59 9 57 10 40 1115 bil 23 11 3" 11 59 12 53 1 26 2 28 2 42 12 53 1 26 2 28 242 11 22 11 34 12 12 12 31 21 142 158 2 12 3 37 a4 26 aö 31 1244 12 56 1 20 1 35 2 07 2 23 231 3- 3 51 4 59 5 2? 6 14 1 33 152 2 52 3 22 4 35 4 58 6 24 5 38 7 35 8 '4 9 21 9 25 421 4 34 5 13 5 32 6 24 6 45 6 55 7 42 823 9 44 10 28 6 04 616 6 40 6 55 7 (7 7 43 7 53 818 9 09 9 44 lo 28 7 20 7 32 8 10 8 29 9 18 9 39 9 49 11 14 11 59 a e a a a 6 19 a11 38 136 3 52 7 56 6 21 846 918 1 44 2 10 8 10 7 31 al2 41 2 55 501 8 58 8 07 al 14 3 31 5 49 9 31 5 44 7 9 11 05 2 23 4 20 6 25 1014 6 33 7 46 9 22 113) z42 4 53 6 53 1" 41 6 51 8- 9 31 11 «0 3 11 601 5 12 7 35 1049 7 16 8 24 9(0 12C5 3 35 5 19 5 37 7 59 1107 8 04 9 17 10 2! 12 55 4 25 5 49 6 29 8 48 11 42 8 v5 9 36 10 36 1 14 4 44 6 03 6 48 9 07 11 56 9 03 1015 11 1 52 5 22 6 25 7 26 9 4-> 12 19 9 12 10 24 11 09 2 01 5 31 6 34 7 35 9 54 1228 en Feestdagen, b. 's Maandags niet. c. Alleen op Zon- en Feestdagen. nm. 2,30 2,llb) 415 nm. 2,11 a) 4,30 3,35 5,2 J nm. 2,11 5,35a) 3,35 6,05 6,4 aj 7,H k Op Werkdagen. Van Neuzen naar Hansweert p. boot, vm. 5,50, nm. 4,30 6,15 Hansweert Vlake p. tram. 7.25, 0,05 8. 'vlake Hansweert p. tram, 10,26, 6,32 8,52c 1 Hansweert Neuzen p. boot, 10,43, 6,46 9,07c Op Zon- en Feestdagen, vm. 7,20, nm. 4,20 8,54, 5,55 1",12, 5,36 10,bO, 5,55 Van Walzoorden naar Hansweert per boo", Hansweert Vlake per tram, Vlake Hansweert per tram Hansweert Walzoorden per boot, vm. 6,50 9.10 7,25 9.45 8,08 10,26 nm. 8,37 10,43 Van Walzoorden naar Hansweert Vlake Hansweert OP ZONDAGEN. Hansweert per boot, vm. Vlake per tram, 8,54 Hansweert per tram, 10,12 Walzoorden per boot, 10,30 11,30 12,05 1,— 1,22 8,20 11,30 nm. 12 05 nm. 1,— 1,28 e) Bij vertraging van trein 8,48 te Vlake kunnen tram en boot hoogstens 15 min. waebten. Op werkdagen. Van Neuzen naar Vlissingen vm. 7,— 10,'0 Vhssingen Neuzen 9,19 nm. Yaa .Vlissingen naar Breskens vm. 5.50 7,25 9,50 11,20 Breskens Vlissingen 6,20 8,10 1»',40 12, O p Zon- en Feestdagen. Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,25 10,35a) Brefkens Vissingen 8,'0 12,— a) Bij vertraging in de aankomst der treinen te Vlissingen kunnen deze booten hoogstens 15 minuten wachten. b) Bij vertraging van trein 2,01 te Vlissingen kan deze boot hoogstens 15 minuten wachten. In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg Vlissingen--Roosendaal. n. 4,30 7,25 5,05 8,— 6,' 2 8,52 6,46 9,07 4,30 5,05 5,36 5,55

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1921 | | pagina 4