VAN DALEN Dik Amerikaanse! SPEK Slaven DROP! Nieuwe Villa Meir. DÜIYEPART en Zoon. Tudtn sa OtbittiB. PREMIÈRE!! L8 van Waesberghe-Janssens TANDARTS, Firma P. fi. üeenhuizen, FIxel. TE KOOP: met Lusthof en Boomgaard Firma A. MARING-STEIJAERT Gebr. HOORNAERT, Landbouw machines Stoommachines Motoren, enz. enz. Rookt het merk Het beste van het beste. B Axel. Firma P. H. f*. Zeeuwsch-Viaainsche Tramweg- Vlaatschapoij. Stoombootdienst op de We,ster-Schelde. Lijn VlissingenBreskensNeuzen. Lij Neuzen-Hoedekenskerke-Hans weert-Vlake. IJ fi WalzoordeuHansweertVlake. «BTWmftB SBDKBT Wtl. Wiwel ea Effecteakaatoor te HULST. Bijkantoren te AXEL. SAS TAM GENT, TERNEUZHÏ ea IJZENDIJKI Zitdag te 008TBUB# q* SLUIS. Verzendt op Uw verzoek gelden aan op te geven adr ssen in binnen- en buitenland. (BelgiS, Duitschland, Engeland, Frank- rlj Kenz.) Brouwersstraat (hoek Havenstraat) Ter Neuzen, is dagelijks to consulteerea van 9—12 an van 2—4 nnr. Plaatsen va» Kunst tanden en Gebitten. Behandelen van Mond- en Tandziekten. Telefoon No. 105. VERKRIJGBAAR s aan verminderden prys. Wederverkoopers vraagt prijs. Aanbevelend, J. VERSTRATEN—BOER. OUDE EN NIEUWE WIJSHEID. „Diogenes, de Wijze „Die woonde in een vat, „Hieruit kan men bewysen „Dat wijsheid woont bij 't nat" Zoo was bet bij de Grieken, Hun landaard bracht dat meê Bij ons had hij gekozen Een kist van BRANDSMA's Thee. het ouderwetsche prima soort. te STEKENE Kaaistraat (België). Schoene ligging. Groot 44 aren. Te bevragen aan het bureau van dit blad. Werktuigkundigen, Nieuwstraat. AXEL. HANDEL IN: Modern Ingerichte werkplaats. Neemt proef. Inlichtingen gratis. Minzaam aanbevelend. TANDMEESTERS. (voorheen tijdejlyk te AXEL). 72 Ommeganclc straat 72 J^ISTTWERPElSr. Alle Donderdag"»! spreekuur te St. Nikolaas van 9 tot 12 uur bij Mej. C. VAN SCHOOTEN, Statiestraat 11. Zeer matige prijzen. 7 gulden per 100. Beter sigaar voor zoo'n prijs bestaat niet. I 3VC 1 D D El TB IV TT"A.3>ar V B R. "V Q 183 v Brussel-Noord Mechelen Pners Temsche St. NIcoIam n 8t. Gilles Clinge Hulst KJjkatt Aju»! Sluiskil a Ter N euzen 7 24 734 7 43 815 8 22 8 29 8 37 8 43 7 40 815 8 46 915 1 120 14» 2 50 3 01 316 3 32 3 45 1 17 5 20 8 23 I486- 903 2 18 6 33 9 32 2 46 7 10 - 713 7 25 7 34 8 07 813 8 23 8 33 8 43 v Ter Mensen Sluiskil .Axel Kijkuit Hulst Clinge St. Gilles v St. Nicolaas Temsche Pners Meehel-n a Brrrssel-Noord Stoomtram Hulst—Walsoorden. V Hulst. Station Rustwat Terhole Hoetkenedhk Kvüraart, Tol Klooewrz. «Wals, Dijk 6 f 0 7 Sfi 10 04 12 50 3 10 6 54 710 745 1025 109 329 613 715 760 1030 7 23 7 58 0 38 7 28 8 04 10 43 7 40 8 16 10 55 7 50 8 28 1106 1 14 3 34 6 121 841 628 1 26 8 46 6 83 137 3 57 6 4 -. 1 45 4 04 6 54 v Wel*., Dijk Kloosterz. Kuitaart, Tol Hoefkensdijk Terhole Rustwat a Hulst, Station 6 30 9 2» 5 40 6 38 9 47 5 49 6 47 10 (4 5 58 6 54 10 29 6 06 7 0» 1105 6 16 6 57 U 10 6 V' 7 0j 1121 6 17 611 12 04 3 20 7 34 6 24 12 16 3 34 7 49 6 >0 12 31 3 50 8 05 7 17 107 4 27 8 53 7 44 146 4 53 9 17 8 54 1114 2 - 430 710 901 1124 2 09 4 39 7 20 914 1135 2 2') 450 7 0 920 1140 2 25 455 7 37 927 1147 2 39 02 7 44 9 32 11 62 2 37 f 07 7 69 950 12 10 2 5 5 24 8 14 Lfln Drie SchonwenTer Neuzen. r Drifts oh. Axel a Zewmslag Driewegen a Neuzen 530 8 30 12 - 24a 5 45 5 40 8 40 12 10 2 55 5 55 5 55 8 56 12 25 3 10 6 10 6 05 9 1230 31. 615 6 20 916 12 40 3 25 6 30 6 30 9 25 12 50 8 36 6 40 V Neueon Driewegen a Zaamaiag v Zaaaaslag Axel a Drieech. 640 9 45 2 15 5 46 9 25 648 9 55 2 25 5 '6 9 33 7 - 10 05 2 35 6 05 9 45 710 10 15 2 41 6 15 9 55 7 25 10 30 9 5 6 30 10 10 7 35 10 40 3 15 6 40 10 20 v Drie Schouwe* Axel Rondeputten Raamsïag v Saam slag Stoppeldijk veer Rapenburg dorp Hengstdijk Groenendijk .KkwBteraaniie a WaleooTden 630 640 6 Lfln Drie Schonwen—Walsoorden. 9 45 2 45 5 45 9 53 2 55 6 55 1003 303 603 6 65 1010 310 610 7— 1015 812 615 7 08 10 23 3 20 6 21 7 15 10 30 8 27 6 27 7 23 10 38 3 35 6 36 7 30 10 45 3 42 6 45 7 40 10 55 3 62 6 52 7 48 1103 4 7 v Walsoorden Klnosterzande Groenendijk Hengstdijk Rapenburg dorp Stoppeldijk veer a Zaamslag v Zaaawlag Ronde i ten Axel a Drie Schonwen 805 205 435 7 20 815 2 4 45 7;'8 8 25 2 16 55 7 33 8 32 2 22 5 02 7 41 40 8 5 10 7 50 847 235 5 17 7 66 8 55 40 5 25 8 05 9 01 2 41 615 8 06 9 09 2 48 6 21 8 14 9 6 2 55 6 30 8 22 9 25 3 15 6 40 8 30 Stoomtram-Maatschappij BreskensMaldeghem. Van af 1 Nov. 1919. v Breskens Groede Schoondijke Oostburg a Draaibrug v idem Aardenburg Ede v Ede Aardeuburg a Draaibrug v i»iem a Oostburg v Schoondijke Groede a Breskeus v Draaibrug a Sluis v Sluis a Draaibrug v Oostburg Zuidzande a Cadzaud v Oadzand Zuidzande a Oostburg 615 6 30 8 20 10 55 2 40 4- 8 30 1105 2 50 410 841 1116 3 01 4 21 9 - 1135 3 20 4 40 5 34 918 1153 3 38 4 58 5 52 8 25 9 26 12 3 45 5 03 8 40 9 40 12 15 4 515 8 52 9 2 12 27 4 12 5 30 8 55 10 45 1 50 4 33 5 31 6 32 9 07 10 57 2 02 4 45 5 45 6 47 9 22 1112 217 5 6 6 52 9 27 1117 2 24 7 10 9 45 '135 2 42 7 29 10 04 1154 301 7 40 1015 12 05 3 12 7 50 10 25 12 15 3 22 615 6 55 9 30 12 05 3 40 5 05 6 30 710 9 45 12 20 3 55 5 20 632 9 - 11 2 - 4 40 5 25 6 47 915 1115 2 15 4 65 5 40 619 7 20 9 05 12 3 25 4 45 6 30 7 31 916 1211 3 36 4 56 6 42 7 43 928 12 23 3 48 5 08 6 45 8 27 11 217 412 5 10 6 57 8 39 11 12 2 29 4 24 5 22 7 08 8 60 1123 2 40 4 35 5 33 Van i Nov. 1919 tot nadere aankondiging dagelijks: Van Vlissingen naar d-.'tk "i- vm. 7,20 to 11,50 urn. L4|a) Breskor- Vlissingon 8,— 10,55 nm. 12,20 2,1» «,3o Van Vlissingen naar Breskens vm 7,20 V\3Q nm. 1,43a- 3,— Breskens Vlissingen 8,10,55 '2,15 3,35 a) Bij vertraging van trein 1,33 kan de boot naar Breske s 15 minuten wachten. Van Vlissingen naar Neuzen vm. 7,20 nm. 1.48b T Usendfjke Pyramids a Philippine Saa van Geut v Sus van Geat Pa*-sluis Westdorp r kerk Zrwartonhoek a Drie Schouwen L|jn IJzendijkeSas vaa Gent- Drie Schouwen. 5 30 825 12 50 7 36 V Dri* Schouwe* 5 545 8 35 1 "3 7 75 Zwartenhoek 510 6 05 8 65 1 28 8 25 Westdorpe kerk 520 696 155 915 Pas-sluis 5 25 6 45 1115 2 9 16 a Sas van Gent 5 35 655 11 25 2 10 9 26 V Sas van Geut 5 37 706 1132 217 9 32 a Philippine 715 1140 225 940 Pyramide 7 25 11 50 2 85 9 60 a IJzendijke 930 9 40 9 50 10- 1010 1012 6— 10 40 7 35 108 1120 315 7 20 3 25 7 30 3 33 7 40 3 40 7 50 3 50 8 - 3 52 8 10 4 20 8 40 4 55 9 '0 5 05 9 20 v Ter Neuzen De Knol Hoek a Philippine a Schoondijke v IJzendijke /a Pyramide Philippine v Pyramide a Biervliet Driewegen a Hoofdplaat L|jn Ter Neuzen—Philippine. 6 35 1005 12 56 3 40 815 I v Philippine 6 08 9 - 6 45 10 16 1 0 3' 0 8 23 I Hoek 6 17 9 15 6 50 10 20 1 '0 3 55 8 28 J De Knol - 9 20 7 05 10 3 5 1 25 4 10 8 40 a Ter Neuzen 6 36 9 30 35 4 2 8 50 1 50 4 40 9 - 1 55 4 45 9 10 2 05 4 55 9 20 L jjn IJzond ij k«—Pyramid e—Hoofdplaat. v Hoofdplaat Driewegen Biervliet a Pyramide v IJzendijke Philippine Pyramide a IJzendijke 10 33 613 5 10 50 615 510 1103 6 28 11 08 4 66 515 1110 6 35 526 1124 649 5 38 11 82 6 57 5 45 1145 710 5 55 11 55 7 20 6 07 2 07 7 82 614 1214 7 39 6 25 12 25 7 50 835 101 HÓS 6A» 2 26 7 55 6 42. 12 40 810 Hjn SchoondijkeIJzendijke. r Sehooud 7 35 8 45 1010 12 3 05 5 40 I v Llaind, 7- 9 10 9 3 U 25 2 30 510 a IJaend. 7 63 9 08 10 33 12 23 3 28 6 08 a Schoond. 7 23 8 33 9o6 1148 2 53 5 31 Neuzen Vlissingan 9,50 2,30 b) Bij vertraging van trein 1,33 kan de boot naar Neuzen 30 minnten wachten. In comïspondentie te VLAKE ou den «taatsspoorweg Vlissiïïqkn—Roosendaal Op Werkdagen. Van Neuzen naar Hansweert p. boot, vm. 5,--. nm. 4,— Hansweert Vlake p. tram, 9.25, 5,35^ lake Hansweert p. tram, 10.54, 6,20d Hansweert Neuzen p. boot, 11,15c) 6,35dj cl Reizigers uit Walcheren en uit Zuid-Beveland bewesten ---rm de?." tram en boot Neuzen bereiken, wanne-r zij gebruik maken van trein 103b. vertrekkende nit Vlissingen 8,52, Middelburg 9,05, Goes 9,42 en aankomende te Vlake 10,01. d") Als boven van trein 1066. vertrekkende uit Vlissingen 4,20, Middelburg 4,33, Goes 5,IJ en aankomende te Vlake 5,31. Op Zon- en Feestdagen, vm. 7,10, cm. 4, 8,45, 5,35 10,06, 5,50d) 1.0,96, 6,05d; het kanaal kunne* met Van Walzoorden naar Hansweert per boo', Hansweert Vlake per tram. Vlake Hansweert per tram, Hansweert Walzoorden per boot, vm. 5.45 8 5j 6.30 9.25 8,08 L',04 nm. 8,25 10,25 11,20 11,55 1,04 1.24 OP ZONDAGEN. Van Walzoorden naar Hansweert per boot, vm. 8,10 11,20 Hansweert Vlake per tram, 8,4^ 1J Vlake Hansweert per tram, 10,06 nm. 1,04 Hansweert Walzoorden per boot, 10^6 1,24 nm. 4,25 4,55 6.20 6,36 4,25 4,56 5.50 6,06

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1919 | | pagina 4