Prima Rooktabak
Eerste klas Rijwielen
Leverpastei!
Tweede hands Motorrijwielen
Smeer-Olie
Dennen blokjes
ÏÏ.H. Paardenfokkers!
ONTVANGEN:
a f 1,40 per half pond
bij H. J. HARTE,
Firma P. R. Veenhuizen, flxel.
Zoo pas ontvangen:
(GAZELLE en NEERLANDS ROEM)
A. P. DIELEMAN,
bij J. VLAANDER, Axel.
Alweer te bekomen:
C. DE CONINCK,
LS. van Waesberghe-Janssens
Firma P. H, VEENHÜIZEN, Aiel.
-
en alle andere Zoetwatervisch,
Ook gerookte Paling.
70 stuks Canadaplantsoen.
middelen van vervoer
Zeeuwsck-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij
Stoombootdienst op de Wester-Schelde*
Lijn VlissingenBreskensNeuzen.
Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hans weert-Vlake.
Lij n Wa! zoord enHans weertV lake
Het
De hengst ALFRED B 134 staat ter
dekking en zal worden rondgeleid ad
f35 dekgeld a contant.
Beschikbaar ran Maandag tot Zater
dagsmiddag.
W. DIELEMAN Pz..
Axel (Coegorspolder).
MARKT C 1.
v. d. HEYDEN.
Een prachtige zending
in gewone en zwarte nitroering.
Ook te koop s
met en zonder versnelling.
Aanbevelend,
Rijwielhandel.
(Kachelklaar)
voor f4,50 per 100 K.G., aan huis
bezorgd.
Aanbevelend,
Nieuwstraat.
GEVESTIGD SEDERT 1871.
Wissel- en Effectenkantoor
te HULST,
met by kantoren te TERNEUZEN,
AXEL,
SAS VAN GENT en
IJZENDIJKE.
Sluit alle voorkomende soorten van
verzekering by soliede Maatschappijen
(inlichtingen en tarieven ten kantore
verkrijgbaar).
i\ 1 illej 1 II UUIli
Uit de meest bekende fabrieken
PRIMA KWALITEIT.
H,H. Winkeliers vraagt prijs,
üerhrijgbaar voor wederverhoopers
en Hólcis
s
in gelei.
Verkrijgbaar in glas en in fust.
J. R. H. DE S3IIDT,
Markt 5, TerNenzen.
TB KOOPi
Te bevragen aan het Bureau van
dit Blad.
Woe
roor c
,nd8cl
b
ioninb
irama,
|uliau£
ten
tar ti
Allei
[edeelt
>e O
lijden
lich i
Iwier v
ran o
iteliing
leeft
ieteoki
Lind d
leeuw:
rieren.
[eeuw:
Ie wa<
de tie
lelangi
laar,
P
ets da
tan wi
Wij
Ie gev
dien ei
wel ei
dan 1G
Mog«
trouw
tringei
April
wie N
lonnigi
ioen 'L
v Brussel-Noord
Mechelen
Puers
Temsche
St. Nicolaas
St. Gilles
Cllnge
Hulst
Kijkuit
n Axel
Sluiskil
a Ter Neuzen
SPOORWEG MECHELEN -TERNEUZEN.
7 61
8 03
813
840
1015
1102
1125
1 28
l"8
215
8 20
3 37
3 55
4 20
713
7 26
7 42
812
8 24
834
8 49
8 40 4 32 9 01
6-
6 28
717
741
7 59
r TerNenzen
Sluiskil
Axel
Kijkuit
i Hulst
Clinge
St. Gilles
r St. Nicolaa*
Temsche
Puers
Meehel'n
630
6 42
6 67
7 07
719
7 30
7 50
817
919
a Brussel-Noord 10 4')
10
10 22
10 49
1104
11'0
1140
1155
130
151
2 '4
319
4 40
515
5 26
5 38
5 48
6 05
f>57
6 09
6 25
Stoomtram HalstWalzoordcn.
V Hul&t, Station 6 50 7 25 10 05 12 50 3 10 5 55
Rustwat 7 10 7 45 10 25 1 09 3 29 6 16
Terhole 7 15 7 50 10 30 1 14 3 34 6 20
Hoeikeosdijk 7 23 758 1038 121 341 628
Kuitaart, Tol 7 28 8 04 10 43 1 26 3 46 6 33
Kloosterz. 7 40 8 16 10 55 1 37 3 57 6 45
aWalz., Djjk 750 828 1105 145 405 665
vWalz., Dijk 8 55 1135 2— 4 30 710
„Kloosterz. 9 04 1144 209 4 39 7 20
Kuitaart, Tol 9 15 11 65 2 20 4 50 7 32
Hoefkensdijk 9 20 12 2 25 4 55 7 37
Terhole 9 27 12 07 2 32 5 02 7 45
Rustwat 9 32 12 12 2 37 5 07 7 50
a Hulst, Station 9 60 12 30 2 55 5 25 8 10
Lyn Drie Schouwen—Ter Neuzen.
V Driesch.
Axel
v Zaamslag
v Driewegen
a Neuzen
6 30
540
5 55
6 05
615
630
8 80
840
8 55
9 05
915
9 80
12 35
12 45
1 -
105
115
125
5 30
5 40
6
610
6 20
630
v Neuzen 6 35 9 35 3 5 45 8
Driewegen 6 45 9 45 3 10 5 55 810
a Zaamslag 6 55 9 55 3 20 6 05 8 25
v Zaamslag 7 05 10 - 3 30 6 10 8 35
v Axel 7 20 1015 3 45 6 25 8 50
a Driesch. 7 30 10 25 3 55 6 35 9
v Drie Schouwen
Axel
Rondeputten
Stoppeldijk veer
„Rapenburg dorp
Hengstdijk
Groenendijk
Kloosterzande
a Walsoorden
Lyn
630
6 40
6 47
6 55
7
7 08
715
7 23
7 30
7 40
7 50
Drie Schouwen—Walsoorden.
2 50 5 45 v Walsoorden
3 5 55 Kloosterzande
3 07 6 03 Groenendijk
3 15 6 10 Hengstdijk
3 20 611 Rapenburg dorp
3 28 619 Stoppeldijk veer
3 35 6 27 a Zaams'ag
3 43 6 35 v Zaam-'l i -
3 50 6 45 Rond 1 :ton
3 55 6 50 Axel
4 05 7 a Drie Schouwen
810
4 20
7 20
8 20
4 28
7 28
8 27
4 34
7 35
8 34
440
7 41
8 41
4 49
750
8 50
4 56
7 56
9
5 06
8 06
9 01
5 07
8 07
9 08
515
815
9 15
5 22
8 22
9 25
5 30
8 30
Lyn IJzendykeSas van Gent- Drie Schouwen.
v. Drie Schouwen 5 9 30 4 7 15
Zwartenhoek 510 9 40 4 10 7 f 5
Westdorpe kerk 5 20 9 50 4 20 7 S5
Pas-sluis 5 25 10- 4 30 7 45
a Sas van Gent 5 35 10 10 4 38 7 55
v. Sas van Gent 5 37 10 25 4 40 7 56
Philippine 7 31 10 51 5 21 8 31
Pyramide 7 46 11 15 5 45 8 55
a IJzendijke 8 11 25 6 9 05
T
IJzendijke
5 30 8 25
130 6 45
Pyramide
545 8 35
1 45 6 55
Philippine
6 08
10 55 2 11 7 22
a
Sas van Gent
6 36
1120 248 7 46
Sas van Gent
6 45
11 25 2 50 7 55
Pas-sluis
6 55
1136 3- 805
Westdorpe kerk
7 09
1142 3 05 810
Zwartenhoek
719
11 47 3 16 8 20
a
Drie Schouwen
727
11 55 3 25 8 30
v Ter Neuzen
De Knol
Hoek
a Philippine
Lyn Ter Neuzen—Philippine.
f I® 1 SO 6 40 v Philippine
1013 143 6 50 Hoek
715 10 VO 160 7 05 De Knol
7 30 1040 210 7 20 a Ter Neuzen
6 04 8 56 2 20
615 9 10 2 35
9 20 2 40
6 30 9 30 2 50
7 25
7 40
7 45
7 55
a Schoondijke
9 38
5 03
v IJzendijke
6 30
11
5 30
Pyramide
5 45
1115
545
Philippine
1115
5 45
T Pyramide
546
1116
5 49
Biervliet
5 57
1126
5 58
a Driewegen
604
11 37
6 05
a Hoofdplaat
615
11 47
615
Lyn IJzendyke Pyramide—Hoofdplaat.
v Schoondijke
a IJsend\jke
v Hoofdplaat
6 25
1210
6 25
Driewegen
6 35
1218
6 35
Biervliet
6 45
12 31
6 45
a Pyramide
7
12 41
6 55
v IJzendijke
Philippine
8 35
145
6 55
Pyramide
7 01
12 42
6 57
a IJzendijke
715
12 57
710
te—IJzendyke.
v IJzendijke
7 25
8 35 1230
150
a Schoondijke
7 48
8 68 12 50
213
Stoomtram-Maatschappy Breskens—Maldeghem. Van af 30 Sept. 1918.
v Breskens
8 60
2
405
Groede
9-
210
4 15
Schoondijke
911
2 21
4 26
Oostburg
930
2 40
445 5 45
a Draaibrug
9 48
2 58
5 03 6 03
v idem
620
9 65
185
3 05
5 08
Aardenburg
6 35
1010
1 50
3 20
5 23
a Ede
6 47
10 22
3 32
v Ede
6 50
1150
435
Aardenbnrg
7 02
12 02
159
4 47
5 25
a Draaibrug
717
1217
2 14
5 02
5 40
v idem
6 25
7 22
12 22
2 20
Oostburg
6 48
7 40
12 40
2 40
Schoondijke
7 59
12 59
2 59
Groede
810
110
310
a Breskens
820
120
3 20
v Draaibrug
645
7 30
10
12 22
3
508
a Sluis
7
745
1015
12 37
3 15
5 23
v Sluis
702
9 35
12
116
5 30
a Draaibrug
717
9 60
1215
130
5 45
v Oostburg
644
7 45
9 35
12 45
2 45
4 50
Zuidzande
6 65
7 66.
9 46
12 56
2 56
5 01
a Oadzand
7 07
8 08
9 58
108
3 08
513
v Cadzand
712
8 37
12
2 07
410
620
Zuidzande
7 24
849
12 12
219
4 22
5 32
a Oostburg
7 35
9
12 23
2 30
4 33
5 43
Van 25 Febr. 1919 tot nadere aankondiging dagelijks:
Van Vlissingen naar Breskens vin. 7,50 10,a) nin. 1,25
Breskeus Vlissingen 8,30 10,55 2
a) Op Zon- en Feestdagen vertrekt deze boot om 10 30.
Van Vlissingen naar Neuzen vm. 9,15 nm. 1,25 b)
Neuzen Vlissingen 7,30 3,—
b) Bij vertraging van trein 1,17 kan de boot naar Neuzen 30 minuten wachten.
3,35
In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg VlissinobnRoosendaal,.
I Op Zon- en Feestdagen,
namiddag 3,15
4,50
5,35 c)
5,65 c)
Op Werkdagen.
Van Neuzen naar Ilansweert per boot, namiddag 3,30
Hansweert Vlake per tram, 5.05
Vlake Hansweert per tram, 6,08 c)
Hansweert Neuzen per boot, 6,25 c)
c) Reizigers uit Walcheren en uit Zuid-Beveland bewesten het kanaal kunnen met
deze tram en boot Neuzen bereiken, wanneer zij gebruik maken van trein 1066.
vertrekkende uit Vlissingen 4,48 'Zondags 4,25, Middelburg 5,— [Z. 4,37]Goes 5,37
[Z. 5,13], en aankomende te Vlake 5,50 [Z. 5,30]
Bij vertraging van dezen trein of van trein 1065, uit Roosendaal'te Vlake aankomend#
6,02, kunnen de tram en de boot ten hoogste een uur wachten.
Van Walzoorden naar Hansweert per boor,
Hansweert Vlake per tram,
Vlake Hansweert per tram,
Hansweert Walzoorden per boot,
OP ZONDAGEN.
Van Walzoorden naar Hansweert per boot,
Hansweert Vlake per tram,
Vlake Hansweert per tram,
Hansweert Walzoorden per boot,
c) Bij vertraging van trein 12,44 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste een
half uur wachten.
d) Bij vertraging van de treinen 5,50 [Zondags 5,30] en 6,02 te Vlake kunnen de tram en
de boot ten hoogste een uur wachten.
vm. 5,45 9,10
6,20 9,50
6,53 10,33
7,10 10,50
8,30
10,32
10,50
11,20
11,55
nm. 12,50c)
1.10c)
11,20 m
11,56
12,50cN>
1,10c)
nm. 4,30
5,05
6,08d)
6,25d)
4,15
4,50
5,35d)
5,é5d;
Het
fomen
fcuoteL
)us m
inder
Toch
irige
Hingen
rijze z
Vorig
inze i
lemeen
lersoon