Prima Rooktabak Eerste klas Rijwielen Leverpastei! Tweede hands Motorrijwielen Smeer-Olie Dennen blokjes ÏÏ.H. Paardenfokkers! ONTVANGEN: a f 1,40 per half pond bij H. J. HARTE, Firma P. R. Veenhuizen, flxel. Zoo pas ontvangen: (GAZELLE en NEERLANDS ROEM) A. P. DIELEMAN, bij J. VLAANDER, Axel. Alweer te bekomen: C. DE CONINCK, LS. van Waesberghe-Janssens Firma P. H, VEENHÜIZEN, Aiel. - en alle andere Zoetwatervisch, Ook gerookte Paling. 70 stuks Canadaplantsoen. middelen van vervoer Zeeuwsck-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij Stoombootdienst op de Wester-Schelde* Lijn VlissingenBreskensNeuzen. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hans weert-Vlake. Lij n Wa! zoord enHans weertV lake Het De hengst ALFRED B 134 staat ter dekking en zal worden rondgeleid ad f35 dekgeld a contant. Beschikbaar ran Maandag tot Zater dagsmiddag. W. DIELEMAN Pz.. Axel (Coegorspolder). MARKT C 1. v. d. HEYDEN. Een prachtige zending in gewone en zwarte nitroering. Ook te koop s met en zonder versnelling. Aanbevelend, Rijwielhandel. (Kachelklaar) voor f4,50 per 100 K.G., aan huis bezorgd. Aanbevelend, Nieuwstraat. GEVESTIGD SEDERT 1871. Wissel- en Effectenkantoor te HULST, met by kantoren te TERNEUZEN, AXEL, SAS VAN GENT en IJZENDIJKE. Sluit alle voorkomende soorten van verzekering by soliede Maatschappijen (inlichtingen en tarieven ten kantore verkrijgbaar). i\ 1 illej 1 II UUIli Uit de meest bekende fabrieken PRIMA KWALITEIT. H,H. Winkeliers vraagt prijs, üerhrijgbaar voor wederverhoopers en Hólcis s in gelei. Verkrijgbaar in glas en in fust. J. R. H. DE S3IIDT, Markt 5, TerNenzen. TB KOOPi Te bevragen aan het Bureau van dit Blad. Woe roor c ,nd8cl b ioninb irama, |uliau£ ten tar ti Allei [edeelt >e O lijden lich i Iwier v ran o iteliing leeft ieteoki Lind d leeuw: rieren. [eeuw: Ie wa< de tie lelangi laar, P ets da tan wi Wij Ie gev dien ei wel ei dan 1G Mog« trouw tringei April wie N lonnigi ioen 'L v Brussel-Noord Mechelen Puers Temsche St. Nicolaas St. Gilles Cllnge Hulst Kijkuit n Axel Sluiskil a Ter Neuzen SPOORWEG MECHELEN -TERNEUZEN. 7 61 8 03 813 840 1015 1102 1125 1 28 l"8 215 8 20 3 37 3 55 4 20 713 7 26 7 42 812 8 24 834 8 49 8 40 4 32 9 01 6- 6 28 717 741 7 59 r TerNenzen Sluiskil Axel Kijkuit i Hulst Clinge St. Gilles r St. Nicolaa* Temsche Puers Meehel'n 630 6 42 6 67 7 07 719 7 30 7 50 817 919 a Brussel-Noord 10 4') 10 10 22 10 49 1104 11'0 1140 1155 130 151 2 '4 319 4 40 515 5 26 5 38 5 48 6 05 f>57 6 09 6 25 Stoomtram HalstWalzoordcn. V Hul&t, Station 6 50 7 25 10 05 12 50 3 10 5 55 Rustwat 7 10 7 45 10 25 1 09 3 29 6 16 Terhole 7 15 7 50 10 30 1 14 3 34 6 20 Hoeikeosdijk 7 23 758 1038 121 341 628 Kuitaart, Tol 7 28 8 04 10 43 1 26 3 46 6 33 Kloosterz. 7 40 8 16 10 55 1 37 3 57 6 45 aWalz., Djjk 750 828 1105 145 405 665 vWalz., Dijk 8 55 1135 2— 4 30 710 „Kloosterz. 9 04 1144 209 4 39 7 20 Kuitaart, Tol 9 15 11 65 2 20 4 50 7 32 Hoefkensdijk 9 20 12 2 25 4 55 7 37 Terhole 9 27 12 07 2 32 5 02 7 45 Rustwat 9 32 12 12 2 37 5 07 7 50 a Hulst, Station 9 60 12 30 2 55 5 25 8 10 Lyn Drie Schouwen—Ter Neuzen. V Driesch. Axel v Zaamslag v Driewegen a Neuzen 6 30 540 5 55 6 05 615 630 8 80 840 8 55 9 05 915 9 80 12 35 12 45 1 - 105 115 125 5 30 5 40 6 610 6 20 630 v Neuzen 6 35 9 35 3 5 45 8 Driewegen 6 45 9 45 3 10 5 55 810 a Zaamslag 6 55 9 55 3 20 6 05 8 25 v Zaamslag 7 05 10 - 3 30 6 10 8 35 v Axel 7 20 1015 3 45 6 25 8 50 a Driesch. 7 30 10 25 3 55 6 35 9 v Drie Schouwen Axel Rondeputten Stoppeldijk veer „Rapenburg dorp Hengstdijk Groenendijk Kloosterzande a Walsoorden Lyn 630 6 40 6 47 6 55 7 7 08 715 7 23 7 30 7 40 7 50 Drie Schouwen—Walsoorden. 2 50 5 45 v Walsoorden 3 5 55 Kloosterzande 3 07 6 03 Groenendijk 3 15 6 10 Hengstdijk 3 20 611 Rapenburg dorp 3 28 619 Stoppeldijk veer 3 35 6 27 a Zaams'ag 3 43 6 35 v Zaam-'l i - 3 50 6 45 Rond 1 :ton 3 55 6 50 Axel 4 05 7 a Drie Schouwen 810 4 20 7 20 8 20 4 28 7 28 8 27 4 34 7 35 8 34 440 7 41 8 41 4 49 750 8 50 4 56 7 56 9 5 06 8 06 9 01 5 07 8 07 9 08 515 815 9 15 5 22 8 22 9 25 5 30 8 30 Lyn IJzendykeSas van Gent- Drie Schouwen. v. Drie Schouwen 5 9 30 4 7 15 Zwartenhoek 510 9 40 4 10 7 f 5 Westdorpe kerk 5 20 9 50 4 20 7 S5 Pas-sluis 5 25 10- 4 30 7 45 a Sas van Gent 5 35 10 10 4 38 7 55 v. Sas van Gent 5 37 10 25 4 40 7 56 Philippine 7 31 10 51 5 21 8 31 Pyramide 7 46 11 15 5 45 8 55 a IJzendijke 8 11 25 6 9 05 T IJzendijke 5 30 8 25 130 6 45 Pyramide 545 8 35 1 45 6 55 Philippine 6 08 10 55 2 11 7 22 a Sas van Gent 6 36 1120 248 7 46 Sas van Gent 6 45 11 25 2 50 7 55 Pas-sluis 6 55 1136 3- 805 Westdorpe kerk 7 09 1142 3 05 810 Zwartenhoek 719 11 47 3 16 8 20 a Drie Schouwen 727 11 55 3 25 8 30 v Ter Neuzen De Knol Hoek a Philippine Lyn Ter Neuzen—Philippine. f I® 1 SO 6 40 v Philippine 1013 143 6 50 Hoek 715 10 VO 160 7 05 De Knol 7 30 1040 210 7 20 a Ter Neuzen 6 04 8 56 2 20 615 9 10 2 35 9 20 2 40 6 30 9 30 2 50 7 25 7 40 7 45 7 55 a Schoondijke 9 38 5 03 v IJzendijke 6 30 11 5 30 Pyramide 5 45 1115 545 Philippine 1115 5 45 T Pyramide 546 1116 5 49 Biervliet 5 57 1126 5 58 a Driewegen 604 11 37 6 05 a Hoofdplaat 615 11 47 615 Lyn IJzendyke Pyramide—Hoofdplaat. v Schoondijke a IJsend\jke v Hoofdplaat 6 25 1210 6 25 Driewegen 6 35 1218 6 35 Biervliet 6 45 12 31 6 45 a Pyramide 7 12 41 6 55 v IJzendijke Philippine 8 35 145 6 55 Pyramide 7 01 12 42 6 57 a IJzendijke 715 12 57 710 te—IJzendyke. v IJzendijke 7 25 8 35 1230 150 a Schoondijke 7 48 8 68 12 50 213 Stoomtram-Maatschappy Breskens—Maldeghem. Van af 30 Sept. 1918. v Breskens 8 60 2 405 Groede 9- 210 4 15 Schoondijke 911 2 21 4 26 Oostburg 930 2 40 445 5 45 a Draaibrug 9 48 2 58 5 03 6 03 v idem 620 9 65 185 3 05 5 08 Aardenburg 6 35 1010 1 50 3 20 5 23 a Ede 6 47 10 22 3 32 v Ede 6 50 1150 435 Aardenbnrg 7 02 12 02 159 4 47 5 25 a Draaibrug 717 1217 2 14 5 02 5 40 v idem 6 25 7 22 12 22 2 20 Oostburg 6 48 7 40 12 40 2 40 Schoondijke 7 59 12 59 2 59 Groede 810 110 310 a Breskens 820 120 3 20 v Draaibrug 645 7 30 10 12 22 3 508 a Sluis 7 745 1015 12 37 3 15 5 23 v Sluis 702 9 35 12 116 5 30 a Draaibrug 717 9 60 1215 130 5 45 v Oostburg 644 7 45 9 35 12 45 2 45 4 50 Zuidzande 6 65 7 66. 9 46 12 56 2 56 5 01 a Oadzand 7 07 8 08 9 58 108 3 08 513 v Cadzand 712 8 37 12 2 07 410 620 Zuidzande 7 24 849 12 12 219 4 22 5 32 a Oostburg 7 35 9 12 23 2 30 4 33 5 43 Van 25 Febr. 1919 tot nadere aankondiging dagelijks: Van Vlissingen naar Breskens vin. 7,50 10,a) nin. 1,25 Breskeus Vlissingen 8,30 10,55 2 a) Op Zon- en Feestdagen vertrekt deze boot om 10 30. Van Vlissingen naar Neuzen vm. 9,15 nm. 1,25 b) Neuzen Vlissingen 7,30 3,— b) Bij vertraging van trein 1,17 kan de boot naar Neuzen 30 minuten wachten. 3,35 In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg VlissinobnRoosendaal,. I Op Zon- en Feestdagen, namiddag 3,15 4,50 5,35 c) 5,65 c) Op Werkdagen. Van Neuzen naar Ilansweert per boot, namiddag 3,30 Hansweert Vlake per tram, 5.05 Vlake Hansweert per tram, 6,08 c) Hansweert Neuzen per boot, 6,25 c) c) Reizigers uit Walcheren en uit Zuid-Beveland bewesten het kanaal kunnen met deze tram en boot Neuzen bereiken, wanneer zij gebruik maken van trein 1066. vertrekkende uit Vlissingen 4,48 'Zondags 4,25, Middelburg 5,— [Z. 4,37]Goes 5,37 [Z. 5,13], en aankomende te Vlake 5,50 [Z. 5,30] Bij vertraging van dezen trein of van trein 1065, uit Roosendaal'te Vlake aankomend# 6,02, kunnen de tram en de boot ten hoogste een uur wachten. Van Walzoorden naar Hansweert per boor, Hansweert Vlake per tram, Vlake Hansweert per tram, Hansweert Walzoorden per boot, OP ZONDAGEN. Van Walzoorden naar Hansweert per boot, Hansweert Vlake per tram, Vlake Hansweert per tram, Hansweert Walzoorden per boot, c) Bij vertraging van trein 12,44 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste een half uur wachten. d) Bij vertraging van de treinen 5,50 [Zondags 5,30] en 6,02 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste een uur wachten. vm. 5,45 9,10 6,20 9,50 6,53 10,33 7,10 10,50 8,30 10,32 10,50 11,20 11,55 nm. 12,50c) 1.10c) 11,20 m 11,56 12,50cN> 1,10c) nm. 4,30 5,05 6,08d) 6,25d) 4,15 4,50 5,35d) 5,é5d; Het fomen fcuoteL )us m inder Toch irige Hingen rijze z Vorig inze i lemeen lersoon

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1919 | | pagina 4