Zware blauwe Canada Poten, Rijke bloed- een flinke nette Dienstbode. Dennen blokjes. Firma P. H. Yeenhuizen, Axel. f&l OAII», No Nog te bekomen: S. DE FEIJTER, Ls. van Waesberghe-Janssens Terstond gevraagd: Alweer te bekomen: C. DE CONINCK, Lucifers C. B. ANTHEUNI! Ni 70 stuks Canadaplantsoei| Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij n Stoombootdienst op de Wester-ScheldeS Lijn VlissingenBreskensNeuzen. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hans weert-Vlake. Lijn WalzoordenHansweertVlake. EEN PARTIJ AXEL. GEVESTIGD SEDERT 1871. Wissel- en Effectenkantoor te HULST, met bijkantoren te TERNEUZEN, AXEL, SAS VAN GENT en IJZENDIJKE. Stelt ter beschikking zijner Cliëntèle Chèques, welke behhlve te zijnen kan tore te Halst, Ter Neuzen, Axel en Sas ran Gent bij ruim 200 Banken in ongeveer 150 plaatsen van Nederland kosteloos betaalbaar zijn. vorming, door hft gebruik van Mynhardt's Staal-tabletten. Deze verdrijven bloedarmoede, bleekzucht en bleeke gelaatskleur. Indien op de doos de naam A. MIJNHARDT ontbreekt, koopt U namaak en be nadeelt daardoor Uw gezondheid. Eisch daarom uitdrukkelijk een doos Mfjnhardt's Staal-tabletten. In doozen vanaf 90 cent. Bij Apoth. en Drogisten Te Axel C. B. AntheunisHulst H. P. Borghstijn J. C. M. Hertog- VerwilghenKoewacht J. van Mossevelde van BouchauteSas van Gent A. van Loy Polderstr. Zaamslag F. C. Wisse. om direct in dienst te treden Hoog loon. Firma P. H. VEENHUIZEN, Axel. (Kachelklaar) voor f4,50 per 100 K.G., aan huis bezorgd. Aanbevelend, Nieuw8traat. TASDABTS, Brouwerijstraat (hoek Havenstraat), Ter Keuzen, is dagelijks te consulteeren vas 9—13 en van 14 uur. Plaatsen van Kunst tanden en Gebitten. Behandelen van Mond- en Tandziekten. Telefoon NTo. 105. 25 ct. per flesch zonder de flesch, 19 ct. per pak. 5 ct. per pakje. 45 ct. per stuk. 5 ct. per pakje. Aanbevelend, TB It OOP Te bevragen aan het Bureau vas iu dit Blad. iek Preside D&am i Wils lat d< ktnerik sal sta jeen k Sena roerde: iitie in looals deu st v item i naar d betreffê iteld ii aorlog noodza! Duitscl gevaar [elegd. >ezinn( i b An scheidt moeten worden Dale so Lodg critiek itelde roor. SPOORWEG MECHELEN TERNEUZEN. M 1 D D E L Ei TV V A 1ST "\7" B R V O B R t Brussel-Noord 8 40 5- Ter Neuzen 630 10 615 Mechelen 1015 6 28 Sluiskil 6 42 10 22 6 26 Puers 1102 717 Axel 6 67 10 49 5 38 Temsche 1125 7 4! Kijkuit 7 07 1104 5 48 St. Nioolaas 1 28 7 13 7 59 a Hulst 719 1140 6 05 St. Gilles 148 7 26 Clinge 1140 5 57 Clinge 215 7 42 St. Gilles 11 55 6 09 Hulst 751 820 812 v St. Nicolaas 7 30 130 6 25 Kijkuit 8 03 3 37 8 24 Temsche 7 60 151 Axel 813 3 55 834 Puers 817 2 '4 SluUkil 8 28 4 20 8 49 Mechelen 919 319 a Ter Neuzen 840 4 32 9 01 a Brussel-Noord 1049 4 40 Stoomtram Hulst—Walzoorden. v Huilt, Station 6 60 7 25 10 05 19 50 3 10 5 55 v Walz., Dijk „Rustwat 710 7 46 10 25 1 09 3 29 615 Kloosterz. Terhole 7 15 7 50 10 30 1 14 3 34 6 20 Kuitaart, Tol Hoef kansdljk 7 28 7 58 10 38 1 21 8 41 6 28 Öoefkensdijk Kuitaart, Tol 7 28 8 04 10 43 1 26 3 46 6 33 Terhole Kloosterz. 7 40 8 16 10 65 1 37 3 57 6 45 Rustwat a Walz., Djjk 7 50 8 28 11 05 1 45 4 05 6 55 a Hulst, Station 8 55 1135 2— 4 30 7 10 904 1144 209 439 7 20 915 1155 2 20 4 60 7 32 9 20 12— 2 25 4 55 7 37 927 1207 232 502 7 46 9 32 1212 2 37 6 07 7 50 9 60 12 30 2 55 5 25 810 LQn Drie Schouwen—Ter Neuzen. v Drieseh. 530 8 80 12 35 5 80 v Neazen 6 35 9 35 8— 5 46 8 Axel 640 840 12 45 5 40 Driewegen 6 45 9 45 310 5 55 810 a Zaamslag 6 55 8 55 1 6 a Zaamslag 6 55 9 55 3 20 6 05 8 26 Zaamslag 6 05 9 05 105 610 v Zaamslag 7 05 10- 3 30 6 10 8 35 t Driewegen 615 915 115 620 v Axel 7 20 1015 3 45 6 25 850 a Neuzen 6 30 9 30 125 6 30 a Drieseh. 7 30 10 25 3 55 6 35 9- LQn Drie Schouwen—Walsoorden. Drie Schouwen 630 2 50 5 45 V Walsoorden 810 4 20 720 Axel 6 40 3 5 55 Kloosterzande 8 20 4 28 7 28 Rondeputten 6 47 3 07 6 03 Groenendijk 8 27 4 34 7 35 a Zaamslag 6 55 315 610 Hengstdijk 8 34 440 7 41 v Zaamslag 7 8 20 611 Rapenburg dorp 8 41 4 49 750 „Stoppeldijk veer 7 08 3 28 619 Stoppeldijk veer 850 4 56 7 66 Rapenburg dorp 715 3 35 6 27 a Zaamslag 9- 5 06 8 06 Hengstdijk 7 23 3 43 6 35 V Zaamslag 9 01 5 07 8 07 Groenendijk 7 30 3 50 6 45 Rondo hi' ten 9 08 515 815 Kloosterzande 7 40 3 55 6 50 Axel 915 5 22 8 22 a Walsoorden 7 50 4 05 7- a Drie Schouwen 9 25 6 30 8 30 HJn IJzendijkeSas van Gent— Drie Schoawcn. IJzendijke 6 30 1 3 25 130 6 45 Pyramide 6 45 1 3 35 145 6 65 Philippine 6 08 1055 211 7 22 a Sas van Gent 6 36 11 20 2 48 7 46 Sas van Gent 6 46 11 25 2 50 7 55 Pas-sluis 6 55 11 36 3 8 05 Westdorpe kerk 7 09 1142 306 810 Zwarten hoek 719 1147 316 820 a Drie Schouwen 7 27 11 55 3 25 8 30 v. Drie Schouwen 6 9 30 4- 715 Zwartenhoek 510 9 40 410 7 25 Westdorpe kerk 5 20 9 50 4 20 7 35 Pas-sluis 5 25 10 4 80 7 45 a. Sas van Gent 5 35 3010 4 38 7 65 v. Sas van Gent 5 37 10 25 4 40 7 66 Philippine 7 31 10 61 5 21 8 31 Pyramide a IJzendijke 7 46 1115 5 45 8 55 8 11 26 6 9 05 Lfln Ter Neuzen—Philippine. Ter Neuzen 7 10 130 6 40 1 v Philippine 6.06 8 56 2 20 7 25 De Knol 1013 143 6 50 Hoek 616 9 10 2 35 7 40 Hoek 715 10 20 1 50 7 05 j De Knol 9 20 2 40 746 a Philippine 7 80 10 40 2 10 7 20 a Ter Neuzen 6 30 9 30 2 50 7 55 Hjn IJzendijke Pyramide—Hoofdplaat. a Schoondijke 9 38 6 03 v Hoofdplaat 6 25 1210 6 25 v IJzendijke 5 30 11 5 80 Driewegen 6 35 1218 6 85 Pyramide 545 1115 545 Biervliet 6 45 12 31 6 45 Philippine 1115 5 45 a Pyramide v IJzendijke 7 13 41 6 55 v Pyramide 5 46 1116 549 Biervliet 5 67 1126 5 58 Philippine 8 35 145 6 55 a Driewegen 604 1137 605 Pyramide a IJzendijke 7 01 1242 657 a Hoofdplaat 615 1147 615 716 12 57 710 Schoondljke a IJzendijke Lj[jn Schoondijke—IJzendijke. 9 16 1 02 4 40 I v IJzendijke 9 38 1 22 5 03 a Schoondljke 7 25 7 48 8 35 8 58 12 30 12 50 150 213 Stoomtram-Maatschappij Breskens—Maldeghem. Van af 30 Sept. 1918. v Breskem Groede Schoondijke Oostburg 8 60 9 911 9 30 2— 405 210 4 15 2 21 4 26 240 445 v idem Aardenburg a Ede Ede Aarden burg a Draaibrug v idem Oostburg Schoondljke Groede v Draaibrug a Sluis v Sluis a Draaibrug v Oostburg Zuidzande a Cadzand v Cadzand Zuidzande a Oostburg 9 48 2 58 5 03 620 9 55 135 3 05 5 08 6 35 1010 150 3 20 5 23 6 47 10 22 3 32 6 50 1150 4 35 7 02 12 02 159 4 47 5 26 717 12 17 2 14 5 02 5 40 6 25 7 22 12 22 2 20 6 43 7 40 12 40 2 40 7 59 12 59 2 59 810 110 310 820 120 3 20 6 45 7 30 10 12 22 3 5 08 7 7 46 1015 13 37 3 15 5 23 7 02 9 35 12 116 5 30 717 9 50 1216 130 5 45 644 746 9 35 12 45 2 45 4 50 6 55 7 56 9 46 12 56 2 56 5 01 7 07 808 958 108 3 03 513 712 8 37 12 2 07 410 5 20 7 24 8 49 12 12 219 4 22 5 32 7 35 9 12 23 2 30 4 33 5 43 5 45 6 03 Van 25 Febr. 1919 tot nadere aankondiging dagelijks: Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,50 10,—a) nm. 1,25 3,— Breskens Vlissingen 8,30 10,55 2,— 3,35 a) Op Zon- en Feestdagen vertrekt deze boot om 10,30. Van Vlissingen naar Keuzen vm. 9,15 nm. 1,25 b) Neuzen Vlissingen 7,30 3,— b) Bij vertraging van trein 1,17 kan de boot naar Neuzen 30 minuten wachten. In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg VlissinghnRoosendaal. Op Werkdagen. Van Neuzen naar Hansweert per boot, namiddag 3,30 Hansweert Vlake per tram, 5.05 Vlake Hansweert per tram, 6,08 c) Hansweert Neuzen per boot, 6,25 c) c) Reizigers uit Walcheren en uit Zuid-Beveland bewesten deze tram e 1 boot Neuzen bereiken, wanneer zij gebruik maken van trein lOi vertrekkende uit Vlissingen 4,48 (Zondags 4,25, Middelburg [Z. 4,37j, Goes 5,11 [Z. 5,13], en aankomende te Vlake 5,50 [Z. 5,30]. Bij vertraging van dezen trein of van trein 1055, uit Roosendaal te Vlake aankomen! 6,02, kunnen de tram en "de boot ten hoogste een uur wachten. Op Zon- en Feestdagen namiddag 3,15 4,60 5,35 c) 5,55 c) het kanaal kannen du Van Walzoorden naar Hansweert per boot, Hansweert Vlake per tram, Vlake Hansweert per tram, B Hansweert Walzoorden per boot, vm. 5,45 9,10 11,20 nm. 4,30 6,20 9,50 11,55 6,53 10,33 nm. 12,50c) 7,10 10,50 1,10c) OP ZONDAGEN. Van Walzoorden naar Hansweert per boot, vm. 8,— 11,20 nm Hansweert Vlake per tram, 8,30 11,55 Vlake Hansweert per tram, 10,32 nm. 12,50e') Hansweert Walzoorden per boot, 10,50 1,10c) 0) Bij vertraging van trein 12,44 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste een kJ, half uur wachten. •d) Bij vertraging van de treinea 5,50 [Zondags 5,30 de boot ten hoogste een uur wachten. 5,05 6,08d) 6,25d) 4,15 4,50 6,35( 5,55d) Eenz ran d haar ac de ba [itaarde «eniger leunent dit diei Mary was g« kreenad past, al Mary funneu iewonc waarin Iers uit dez nu nsch ti )erberg d' Met sl tow boy en 6,02 te Vlake kunnen do tram 1 menseh «en brt wen, k?

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1919 | | pagina 4