Cardo MILKA. jViijn gezondheids jtaamrfkam Hagelslag- Chocolade BESTE CHOCOLADE, Firma D. J. OGGEL, Axel. fll ALS grasie SDOLBAflff, ZIJTREKHOND I voor den boterham. Appel-, Bessen-, Kweeperen-, Aardbeien-, Kersen- en Frambozen-JAM. IA van Waesberghe-Janssens bij J. DE REGT. fljosselea, Paling, en alle andere Zoetwatemscb, Ook gerookte Paling. N f4.00 per pak. FIRMA D. J. OGGEL Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. Stoombootdienst op de Wester-Schelde. Lijn VlissingenBreskensNeuzen. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hans weert-Vlake. Lijn WalzoordenHansweertVlake. in flesschen. Onmiddellijk geleed voor een kop CACAO. Overheerlijk voor het bereiden van een kop MELK-CnOCOLADE. ALSMEDE: GEVESTIGD SEDERT 1871. - en Effectenkantoor, HULST, TERNEUZEN, AXEL en SAS VAN GENT. Houdt 's Donderdags en 's Zaterdags kantoor te Axel van 9—1.30. TAKDA IITS, Brouwerijstraat (hoek Havenstraat), Ter Keuzen, is dagelijks te consulteeren van 913 en van 14 nur. Plaatsen van Kunst tanden en Gebitten. Behandelen van Mond- en Tandziekten. Telefoon Ko. 105. TE K.OOF»r EEN GROOTE PARTIJ AXEL, Q 40. Uerhrijgbaar voor wederverhoopers cn fiófels in gelei. Verkrijgbaar in glas en in fust. J. R. H. DE SMIDT, Markt 5, Ter Neuzen. zal U vry waren voor alle teleurstelling, geheel giftvrij totaal onschadelijk. Zindelijk, gemakkelijk, in alle eischen voldoende om grijs, streeoig rood of ander haar IEDERE GEWENSCHTE KLEUR terstond te geven.' Geheime toezending. 5 jaar garantie, vier gulden 25 cent. Nergens als bij F. W. KEÜLMANN, Overschie, Prima HAARVERF 2.25 p. flacon. zolen en hakken venrongen geheel de lederen tooi, zijn tooi en buigzaam Door 1 gebruik von Hoh zolen cn hakken bespoort U minstens 400 Een beste Te bevragen Bureau van dit blad. M 1 D D ES Ij ES IV XZ A. 1ST XZ ES El XZ O E3 El SPOORWEG MECHELEN—TERNEUZEN. v Hulst 7 51 3 37 812 v Neuzen 630 10 515 Kijkuit 803 3 54 824 Sluiskil 642 1022 5 26 Axel 813 412 8 34 Axel 6 57 10 49 5 39 Sluiskil 8 28 4 37 8 49 Kijkuit 7 07 1104 5 48 a Neuzen 840 4 49 901 a Hulst 719 1115 558 v Hulat, Station Bustwat Terhole Hoetkensdijk Knitaart, Tol Kloosters, a Wals., Dijk Stoomtram HolstWalzoorden. vWalz., Dijk Kloosterz. KuiUart, Tol Hoefkensdijk Terhole Bustwat 7 25 1005 3- 6 7 45 1025 3 20 620 7 50 10 30 3 25 6 25 758 10 38 3 33* 6 33 8 04 1043 338 6 38 816 1055 3 50 6 50 8 28 11 05 4 7 8 55 1140 430 710 9 04 1150 440 720 915 12 02 4 52 7 32 9 20 12 07 4 57 7 37 9 27 12 15 5 05 7 45 9 32 12 20 510 750 960 12 40 5 30 810 Lijn Drie SchouwenTer Neuzen. v Driesoh. Axel a Zaamslag Z aamslag Driewegen a Neuzen 5 30 8 30 12 85 5 30 V Neuzen 6 35 9 35 3 6 45 8 540 840 1245 5 40 Driewegen 6 45 9 45 810 5 55 8 10 5 55 8 55 1 6 a Zaamslag 6 55 9 55 3 20 6 05 8 25 6 05 9 05 105 6 10 V Zaamslag 7 05 10- 3 30 610 8 35 615 *15 115 620 V Axel 7 20 1015 3 45 1 6 25 8 50 630 9 30 125 6 30 a Driesoh. 730 19 25 3 55 6 35 9 - Lfln Drie Schouwen—Walsoorden. v Drie Schouwen 630 2 50 5 45 v Walsoorden 810 4 20 7 20 „Axel 640 3 - 5 55 Kloosterzande 8 20 4 28 7 28 Bondeputten 6 47 8 07 6 03 Groenendijk 8 27 4 34 7 35 a Zaamslag 6 55 315 610 Hengstdijk 8 81 440 7 41 v Zaamslag 7 3 20 611 Bapenburg dorp 8 41 4 49 7 50 Stoppeldijk veer 708 3 28 619 Stoppeldijk veer 8 50 4 56 7 66 Bapenburg dorp 715 3 35 6 27 a Zaamslag 9 - 5 06 8 06 Hengstdijk 7 23 343 6 35 v Zaamslag 9 01 5 07 8 07 Groenendijk 7 30 3 50 6 45 Bondeputten 9 08 515 815 Kloosterzande 7 40 3 55 6 50 Axel 915 5 22 8 22 a Walsoorden 7 50 405 7 a Drie Schouwen 9 25 5 30 8 30 Lyn Drie Schouwen—Zuiddorpe. v Drie Schouwen 7 35 4 I v Zuidd ri-(>e 7 45 410 a Zuiddorpe 7 41 406 1 a Drie Schouwen 7 52 418 Lijn IJzendjjke- Tan Gent— Drie Schouwen. V IJzendijke 6 30 8! 25 130 645 v. Drie Schouwen 5 930 4— 715 w Pyramide 645 8; 35 1 45 6 55 Zwartenhoek 510 9 40 410 7 25 n Philippine 6 08 1056 211 7 22 Westdorpe kerk 5 20 9 50 4 20 7 35 a Sas van Gent 6 36 1120 2 48 7 46 Pas-sluis 5 25 10 - 4 30 7 45 Sas van Gent 6 45 11 25 2 50 7 55 a. Sas van Gent 5 35 1010 4^8 7 55 9 Pas-sluis 6 55 11 35 3 - 8 05 v. Sas van Gent 5 37 1025 440 756 Westdorpe kerk Zwartenhoek 7 09 1142 305 810 Philippine 7 31 10 51 5 21 8 31 719 1147 315 820 Pyramide 7 46 1115 5 45 8 55 a Drie Schouwen 7 27 11 55 3 25 8 30 a IJzendijke 8 - 11 25 6 - 9 05 L\jn Ter Neuzen—Philippine. 6 40 I v 6 50 705 v Ter Neuzen 7— 10— 1 80 6 40 I v Philippine De Knol 1013 143 6 50 I Hoek .Hoek 716 10'20 150 7 05 De Knol a Philippine 7 30 10 40 210 7 20 a Ter Neuzen 6 03 615 8 66 9 10 9 20 9 30 2 40 2 60 v Schoondijke a IJzéndijke Lyn Schoondyke—IJzendyke. 915 102 440 I y IJzendijke 7 25 5 03 j a Schoondijke 7 48 9 38 .22 8 36 8 58 12 30 12 50 150 213 Lyn IJzendykePyramide—Hoofdplaat. a Schoondijke 9 38 503 v Hoofdplaat 6 25 1210 6 25 v IJzendijke 5 80 11 530 Driewegen 6 35 1218 6 35 a Pyramide Philippine 5 45 1119 545 Biervliet 645 12 31 6 45 1115 5 45 a Pyramide 7 12 41 6 55 v Pyramide 5 46 1116 5 49 v IJzendijke a Biervlie» 5 57 1126 558 Philippine 8 35 145 6 55 Driewegen Hoofdplaat 6 04 11 37 6 05 Pyramide a IJzendijke 7 01 12 42 6 57 615 11 47 615 715 12 57 710 Stoomtram-Maatschappy Breskens—Maldcghein. Van af 30 Sept. 1918. v Breskens Groede Schoondijke Oostburg a Draaibrug v idem Aardenburg a Ede Aardenburg a Draaibrug v idem Oostburg Schoondijke Groede a Breskens v Draaibrug a Sluis v Sluis a Draaibrug v Oostburg Zuidzaude a Cadzand v Cadzand Zuidzaude a Oostburg Van 16 Dec. 1918 tot nadere aankondiging, dagelijks: 8 50 2- 4 05 9- 210 415 9 11 2 21 4 26 9 30 2 40 4 45 5 45 9 48 2 58 5 03 6 03 6 20 9 55 1 35 3 06 5 08 6 35 10 10 160 3 20 5 23 6 47 10 22 3 32 6 50 1150 4 35 7 02 12 02 159 4 47 5 25 7 17 12 17 214 5 02 5 40 6 25 7 22 12 22 2 20 643 7 40 12 40 2^0 7 59 12 69 2 59 810 110 310 8 20 120 3 20 645 7 30 10 12 22 3 508 7 7 46 10 15 12 37 315 5 23 7 02 9 35 12 116 5 30 717 9 50 1216 130 5 45 644 7 45 9 36 12 46 2 45 4 50 6 55 7 56 946 12 56 2 56 5 01 7 07 8 08 9 58 108 3 08 5 13 712 8 37 12 2 07 410 520 7 24 8 49 12 12 219 4 22 7 35 9 12 23 2 30 4 33 5 43 Van Vlissingen naar Breskeus vm. 7,50 1%a) urn. 1,25 Breskens Vlissingen 8,30 10,55 2,— 1) Op Zon- en Feestdagen vertrekt deze boot om 10,30. Van Vlissingen naar Neuzen vm. 7,50 nm. 1,25 Neuzen Vlissingen 9,45 2,45 3,- correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg Vim In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg Vlissingen— Booshndaal. Op Werkdagen. I Op Zon- en Feestdagen. Van Neuzen naar Hansweert per boot, vm. 8,—, n.m. 3,30 vm. 6,50, nm. 3,15 Hansweert Vlake per tram, 9,60, 5.0 I 8,30. 4,50 Vlake Hansweert per tram, 10,33, 6,08 b) I 10,32, 6,36 b) Hansweert Neuzen per boot, 10,50, 6,25b) 10,50, 6,5"-bj b) Beizigers uit Walcheren en uit Zuid-Beveland bewesten het kanaal kunnen «eet deze tram 01 boot Neuzen bereiken, wanueer zij gebruik maken van trein 1066. vertrekkende uit Vlissingen 4,48 Zondags 4,25, Middelburg 5,— [Z. 4,37!, Goes 5,37 [Z. 5,13], en aankomende te Vlake 5,50 [Z. 5,30], Bij vertraging van dezen trein of vau trein 1056, uit Boosendaal te Vlake aankomend# 6,02, kunnen de tram en de boot ten hoogste een uur wachten. Van Walzoorden naar Hansweert per boot, vm. 5,45 9.10 11,20 nm. 4,30 Hansweert Viake p°r tram, 6,20 9,50 11,f 5 5,05 Vlake Hansweert per tram, 6,53 10,33 nm. 12,50c) 6,08d) Hansweert Walzoorden per boot, 7,10 10,50 1.10c) 6,25d) OP ZONDAGEN. Van Walzoorden naar Hansweert per boot, vm. 8,11,20 nm. 4,16 Hansweert Vlake per tram, 8,30 11,55 4,60 Vlake Hansweert per tram, 10,32 nm. 12,?0c) 6 35d) Hansweert Walzoorden per boot, 10,50 1,10c) 5,55d; c) Bij vertraging van trein 12,44 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste een half uur wachten. d) Bij vertraging van de treinen 5,50 [Zondags 6,30] en 6,02 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste een uur wachten.

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1918 | | pagina 4