Kousen Elastiek is onbetaalbaar en slecht. R09DE en WITTE WIJNEN Kouscnhoiulcrs niet gespen. Axel. JOH. J. HOEBÉ-KNIERIEM. District-Vertegenwoordigers Li PRIMA MACHINE-OLIE, COLL1NGS PATENT- ASOLIE en ZWEEPEN. (O4» bons: RIJTUIG- en FIETSKAARSEN.) AXEL- J. DE KRAKER-SANDERS. Ls. VAN WAESBERGHE-JANSSEN& Hofleverancier van ELM. de Koningin,! N Bordeaux-, Bourgogne-, Macon-, Moezel-, Rijn-, Spaansche- en Portngeesche ffjjoti. Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. n StoombootdieDst op de W ester-Schel de, i Lijn Vlissingen Breskens Neuzen. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hansweert-Vlake. Lijn WalzoordenHansweertVlake. Voorzie U daarom van Vervaardigd van prima, zwaar, nieuw rubber. Aanbevelend, Eerste klasse fabriek van JJraiüeerbaizen vraagt goed ingevoerde, actieve en solide voor de provineie Zeeland, voor den verkoop van hare prima JOrainecrbaizen met en zonder kragen. Jianvragen onder letter S. Jf. 814-2 te richten aan Jllg. Jddv. JBur. cD. Y. Jllta, Jlmsterdam. V ER K RIJOB A-A R: Aanbevelend, WIJNHANDEL. Opgericht 1871. HULST, AXEL, TERNEUZEN en SAS VAN GENT. Entrepots onder verlengbaar crediet, te HULST: Bellingstraat wijk C No. 29. Groote Begijnestraat wijk A No. 251, MIDDBLBISr V AKT VERVOER SPOORWEG MECHELEN-TERNEUZEN. v Hulst 6 40 4- v Npuzen 815 6 30 Kijkuit 6 57 412 Sluiskil 8 37 6 42 Axel 717 422 Axel 904 6 57 Sluiskil 742 4 37 Kijkuit 919 7 07 a Neuzen 754 449 a Hulst 9 31 719 Spoorweg Ter NeuzenGent. v Neuzen 700 13 30 6 v. Sas v. Gent 8 45 2 35 7 25 Sluiskil 709 12 45 6 09 Philippine 854 2 44 7 35 Sluiskil br. 7 13 12 50 613 s Sluiskil br. 8 58 2 48 7 40 Philippine 717 12 55 617 Sluiskil 9 02 2 52 751 a Sas v. Gent 726 105 6 26 a. Neflzen 911 3 01 8 Stoomtram HulstWalsoorden. r Halst, Station 4 25 6 45 9 35 3 6 Rustwat Terhole Hoetkensdijk Kuitaart, Tol Kloosterz. aWalz., Dijk 4 45 7 05 9 55 3 20 6 20 4 50 711 10— 3 25 6 25 4 58 7 20 1008 3 33 6 33 503 7 26 1013 3 38 6 38 515 739 1025 8 50 6 50 5 25 7 50 10 35 4- 7- vWalz., Dijk Kloosterz. Kuitaart, Tol Hoefkensdijk Terhole Rustwat a Hulst, Station 5 35 8 10 10 50 4 30 7 10 5 45 8 20 11— 4 40 7 20 5 57 8 32 11 12 4 52 7 32 6 02 8 37 11 17 4 57 7 37 610 8 45 1125 5 05 7 45 615 8 50 1130 510 7 50 6 35 9 10 i 150 5 3a 810 HJn Drie Schouwen—Ter Neuzen. v Driesch. 530 8 30 12 35 440 V Neuzen 6 35 9 35 2 55 5 45 8- Axel 5 40 840 12 45 4 50 Driewegen 6 4'. 9 45 3 05 5 55 810 a Zaamslag 5 55 8 55 1 - 505 a Zaamslag 6 55 9 55 3 15 6 05 8 25 v Zaamslag 6 05 905 105 5 10 V Zaamslag 7 0'. 10 3 25 610 8 35 v Driewegen 615 915 115 5 20 V Axel 7 20 10 15 3 40 6 25 8 50 a Neuzen 6 30 9 30 125 5 30 a Driesch. 7 30 10 25 3 50 6 35 9 - HJn Drie Schouwen—Kloosterzandc. v Drie Schouwen 630 245 5 45 v Kloosterzande' 8 20 4 28 728 Axel 6 40 2 55 5 55 Groenendijk 8 27 4 34 7 35 Rondeputten 6 47 3 02 6 03 Hengstdijk 8 34 4 40 7 41 a Zaamslag 6 55 3 10 6 10 Rapenburg dorp 8 41 4 49 7 50 v Zaamslag 7 315 6 11 Stoppeldijk veer 8 50 4 56 7 56 Stoppeldijk veer 708 3 23 6 19 a Zaaa g 9 - 5 06 806 Rapenburg dorp 7 15 3 30. 6 27 v Zaa n 1 1 901 5 07 -8 07 Hengstdijk 7 23 3 38 6 35 Rondeputten 908 5 15 815 Groenendijk 7 30 45 6 45 Axel 915 5 22 8 22 a Kloosterzandc 7 40 3 bO 6 50 a Drie Schouwen 9 25 5 30 8 30 Lyn Drie 8chonwen Zuiddorpe. v Drie Schouwen 7 35 3 I v Zuiddorpe 7 45 310 a Zuiddorpe 7 41 3 06 a Drie Schouwen 7 52 318 HJn IJzendyke—Sas van Gent- Drie Schonwcn. r. IJzendijke Pyramide Philippine a. Sas van Gent v. Sas van Gent Pas-sluis Westdorpe kerk Zwarten hook a. Drie Schouwen 5 35 8 25 5 50 8 35 6 08 6 36 6 45 6 55 7 09 719 7 27 1 30 6 45 14 6 55 10--5 211 7 22 1120 2 48 7 46 1125 2 50 7 55 1135 3— 805 1142 3 05 810 1147 315 8 20 1155 325 83 v. Drie Schouwen Zwarb-nhoek Westdorpe kerk Pas-sluis a. Sas van Gent v. Sas van Gent Philippine Pyramide a. IJzendijke 5 510 5 20 5 25 5 35 5 37 9 30 9 40 9 50 10- 10 10 10 25 31 1051 46 11 15 - 1125 4- 715 410 7 25 4 20 7 35 4 30 7 45 4 38 7 55 4 42 7 66 5 31 8 31 5 48 8 55 6- 905 HJn Ter Neuzen—Philippine. a van v Ter Neuzen De Knol Hoek m Wijckhuizenp. a Philippine n. IJzendijke Sas v. Gent 6 30 9 30 125 5 30 7— 10— 130 6 40 1013 1 43 6 5Ö 715 10 20 150 7 0a 1025 155 710 7 30 1040 210 7 20 731 1051 531 831 10 4") 211 7 22 a IJzendijke 6 05 8 £6 2 08 7 20 Sas v. Gent 6 5 20 v Philippine 6 06 8 56 2 20 725 Wijckhuizenp. 9 06 2 30 7 35 Hoek" 615 910 2 35 7 40 De Knol 9 20 2 40 7 45 a Ter Neuzen 630 930 2 50 7 55 v n. Zaamslag 6 35 9 35 2 55 8- HJn Schoondyke—I.Jzendyke. Schoondijke 8 9 15 102 3 05 815 v IJzendijke 7 25 835 12 30 1 50 7 20 aIJzendijke 8 23 9 38 1 22 3 28 8 38 a Schoondijke 7 48 8 58 12 50 213 7 43 a Schoondijke v Ijzer, dij ke a Pyramide Philippine v Pyramide a Biervliet Driewegen Hoofdplaat HJn IJzendyke—Pyramide— Hoofdplaat. v Hoofdplaat 9 38 3 28 5 30 11 - 5 30 5 45 1115 5 45 1115 5 48 5 46 1116 5 49 5 57 1126 5 58 6 04 11 37 6 05 615 11 47 615 Biervliet a Pyramide v IJzendijke Philippine Pyramide a IJzendijke 6 25 12 10 6 35 1218 6 45 12 31 7 12 41 8 35 145 7 01 12 42 715 12 57 6 25 6 35 6 45 6 55 6 55 6 67 7 10 Di toen rant de ever Late was vers prijs dit i Oi hen, de I men te h Stoomtram-Maatschappy Breskens—Maldeghem. Van ai 3 Juni 1918. v Breskens 8 50 2 7 50 Groede 9 210 8 Schoondijke 9 11 2 21 811 Ooetburg 9 30 2 40 8 30 9 20 a Draaibrug 9 43 2 58 8 48 9 38 v idem 6 20 9 55 135 3 05 8 53 Aardenburg 6 35 1010 150 320 903 a Ede 6 47 10 22 3 32 v Ede 6 50 1150 4 Aardenburg 7 02 12 02 159 412 910 a Draaibrug 717 1217 2 14 427 9 25 v idem 6 25 7 22 12 22 2 20 Oostburg 6 43 7 40 12 40 2 40 Schoondijke 7 59 12 59 2 59 Groede 810 110 310 a Breskens 820 120 3 20 v Draaibrug 645 7 30 10 12 22 3 4 35 8 50 a Sluis 7 745 1015 12 37 315 4 50 9 05 v Sluis 7 02 9 35 12 115 8 25 9 06 a Draaibrug 717 9 50 1215 130 8 40 9 21 v Oostburg 644 7 45 9 36 12 46 245 8 31 Zuidzande 6 55 7 56 946 12 56 2 56 8 42 a Cadzand 7 07 8 08 9 58 1 08 3 03 8 54 v Cadzand 712 8 37 -12 207 5 08 8 56 Zuidzande 7 24 8 49 12 12 219 5 20 9 08 a Oostburg 7 35 9 12 23 230 5 31 9 19' j Di hoof bren i over Rein I oöer I wees lijk I kon richi als c I strat wille ot a I waa: taat willi het Van 3 Juni 1918 tot nadere aankondiging, dagelijks: 7,10b) 7,40 Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,50 10,20 nm. 1,14a) Breskens Vlissingen 830 10,55 3,35 Vlissingen Neuzen 7,50 1,14a) Neuzen Vlissingen 9,45 4,— a) Bij vertraging van trein 1,04, kan deze boot 30 minuten wachten. b) Bij vertraging van trein 7,03 kan deze boot 15 minuton wachten. Voor verdere correspondentie tusschen Walcheren, Zuil-Beveland en Neuzen, zie men hieronder. In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg Vlissingen--Roosendaal. Van Neuzen naar Hansweert vm. 7,- nm. 3,25. Van Hansweert haar Vlake vm. 8,35 nm. 4,50 Van Vlake nair Hansweert vm. 9,15 nm. 6,08 au jlanswee' t naar Neuzen vm. 9,35 nm. 6,25 Reizigers uit Wajch»ren en uit Zuid-Beveland bewesten het kanaal kunnen met deze tram en boot Neuzen bereiken, wanneer zij gebruik maken van trein 1066, vertrekkend» uit Vlissingen 4.25, Middelburg 4,37, Goes 5,13 en aankomende re Vlake 5,30. Te Hobdjscenskbkke leggen de booten aan ongeveer een half uur na het vertrek van Neuzrn of vau Hansweert. Van Walzoorden naar Hansweert per boo: vm. 5,45 8,— 11,nm. 4,15 Hansweert Vlake per tram 6,20 8,35 11,35 4,50 - Vlake Hansweeit per tram 6,5'S 9, 5 nm. 12,51) 6,08g) Hansweert Walzoorden per boot 7,10 9,35 1 10f) 6,26g) f; Bij vertraging van trein 12,44 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste een half uur wachten. S, Bij vertraging van de treinen 5,30 en 6,02 te Vlake kannen de tram en de boot ten hoogste een uur wachten. 22) 1 Z war was aan hadi ver) gem D weii beid nerc Ned del ij stori eenl war lige Troi en desa viae verf I wilt taafi eetii zeid blot

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1918 | | pagina 4