Kousen Elastiek is onbetaalbaar en slecht.
R09DE en WITTE WIJNEN
Kouscnhoiulcrs niet gespen.
Axel. JOH. J. HOEBÉ-KNIERIEM.
District-Vertegenwoordigers
Li
PRIMA MACHINE-OLIE, COLL1NGS PATENT-
ASOLIE en ZWEEPEN.
(O4» bons: RIJTUIG- en FIETSKAARSEN.)
AXEL- J. DE KRAKER-SANDERS.
Ls. VAN WAESBERGHE-JANSSEN&
Hofleverancier van ELM. de Koningin,!
N
Bordeaux-, Bourgogne-, Macon-, Moezel-, Rijn-, Spaansche- en Portngeesche ffjjoti.
Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij.
n
StoombootdieDst op de W ester-Schel de, i
Lijn Vlissingen Breskens Neuzen.
Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hansweert-Vlake.
Lijn WalzoordenHansweertVlake.
Voorzie U daarom van
Vervaardigd van prima, zwaar, nieuw rubber.
Aanbevelend,
Eerste klasse fabriek van JJraiüeerbaizen vraagt
goed ingevoerde, actieve en solide
voor de provineie Zeeland, voor den verkoop van hare
prima JOrainecrbaizen met en zonder kragen. Jianvragen
onder letter S. Jf. 814-2 te richten aan Jllg. Jddv. JBur.
cD. Y. Jllta, Jlmsterdam.
V ER K RIJOB A-A R:
Aanbevelend,
WIJNHANDEL. Opgericht 1871.
HULST, AXEL, TERNEUZEN en
SAS VAN GENT.
Entrepots onder verlengbaar crediet, te HULST:
Bellingstraat wijk C No. 29.
Groote Begijnestraat wijk A No. 251,
MIDDBLBISr V AKT VERVOER
SPOORWEG MECHELEN-TERNEUZEN.
v Hulst
6 40
4-
v Npuzen
815
6 30
Kijkuit
6 57
412
Sluiskil
8 37
6 42
Axel
717
422
Axel
904
6 57
Sluiskil
742
4 37
Kijkuit
919
7 07
a Neuzen
754
449
a Hulst
9 31
719
Spoorweg Ter NeuzenGent.
v Neuzen 700
13 30
6
v. Sas v. Gent
8 45
2 35
7 25
Sluiskil 709
12 45
6 09
Philippine
854
2 44
7 35
Sluiskil br. 7 13
12 50
613
s Sluiskil br.
8 58
2 48
7 40
Philippine 717
12 55
617
Sluiskil
9 02
2 52
751
a Sas v. Gent 726
105
6 26
a. Neflzen
911
3 01
8
Stoomtram HulstWalsoorden.
r Halst, Station 4 25 6 45 9 35 3 6
Rustwat
Terhole
Hoetkensdijk
Kuitaart, Tol
Kloosterz.
aWalz., Dijk
4 45 7 05 9 55 3 20 6 20
4 50 711 10— 3 25 6 25
4 58 7 20 1008 3 33 6 33
503 7 26 1013 3 38 6 38
515 739 1025 8 50 6 50
5 25 7 50 10 35 4- 7-
vWalz., Dijk
Kloosterz.
Kuitaart, Tol
Hoefkensdijk
Terhole
Rustwat
a Hulst, Station
5 35 8 10 10 50 4 30 7 10
5 45 8 20 11— 4 40 7 20
5 57 8 32 11 12 4 52 7 32
6 02 8 37 11 17 4 57 7 37
610 8 45 1125 5 05 7 45
615 8 50 1130 510 7 50
6 35 9 10 i 150 5 3a 810
HJn Drie Schouwen—Ter Neuzen.
v
Driesch.
530
8 30
12 35
440
V
Neuzen
6 35
9 35
2 55
5 45
8-
Axel
5 40
840
12 45
4 50
Driewegen
6 4'.
9 45
3 05
5 55
810
a
Zaamslag
5 55
8 55
1 -
505
a
Zaamslag
6 55
9 55
3 15
6 05
8 25
v
Zaamslag
6 05
905
105
5 10
V
Zaamslag
7 0'.
10
3 25
610
8 35
v
Driewegen
615
915
115
5 20
V
Axel
7 20
10 15
3 40
6 25
8 50
a
Neuzen
6 30
9 30
125
5 30
a
Driesch.
7 30
10 25
3 50
6 35
9 -
HJn Drie Schouwen—Kloosterzandc.
v Drie Schouwen
630
245
5 45
v Kloosterzande'
8 20
4 28
728
Axel
6 40
2 55
5 55
Groenendijk
8 27
4 34
7 35
Rondeputten
6 47
3 02
6 03
Hengstdijk
8 34
4 40
7 41
a Zaamslag
6 55
3 10
6 10
Rapenburg dorp
8 41
4 49
7 50
v Zaamslag
7
315
6 11
Stoppeldijk veer
8 50
4 56
7 56
Stoppeldijk veer
708
3 23
6 19
a Zaaa g
9 -
5 06
806
Rapenburg dorp
7 15
3 30.
6 27
v Zaa n 1 1
901
5 07
-8 07
Hengstdijk
7 23
3 38
6 35
Rondeputten
908
5 15
815
Groenendijk
7 30
45
6 45
Axel
915
5 22
8 22
a Kloosterzandc
7 40
3 bO
6 50
a Drie Schouwen
9 25
5 30
8 30
Lyn Drie 8chonwen Zuiddorpe.
v Drie Schouwen
7 35
3
I v Zuiddorpe
7 45
310
a Zuiddorpe
7 41
3 06
a Drie Schouwen
7 52
318
HJn IJzendyke—Sas van Gent- Drie Schonwcn.
r. IJzendijke
Pyramide
Philippine
a. Sas van Gent
v. Sas van Gent
Pas-sluis
Westdorpe kerk
Zwarten hook
a. Drie Schouwen
5 35 8 25
5 50 8 35
6 08
6 36
6 45
6 55
7 09
719
7 27
1 30 6 45
14 6 55
10--5 211 7 22
1120 2 48 7 46
1125 2 50 7 55
1135 3— 805
1142 3 05 810
1147 315 8 20
1155 325 83
v. Drie Schouwen
Zwarb-nhoek
Westdorpe kerk
Pas-sluis
a. Sas van Gent
v. Sas van Gent
Philippine
Pyramide
a. IJzendijke
5
510
5 20
5 25
5 35
5 37
9 30
9 40
9 50
10-
10 10
10 25
31 1051
46 11 15
- 1125
4- 715
410 7 25
4 20 7 35
4 30 7 45
4 38 7 55
4 42 7 66
5 31 8 31
5 48 8 55
6- 905
HJn Ter Neuzen—Philippine.
a van
v Ter Neuzen
De Knol
Hoek m
Wijckhuizenp.
a Philippine
n. IJzendijke
Sas v. Gent
6 30 9 30 125 5 30
7— 10— 130 6 40
1013 1 43 6 5Ö
715 10 20 150 7 0a
1025 155 710
7 30 1040 210 7 20
731 1051 531 831
10 4") 211 7 22
a IJzendijke
6 05
8 £6
2 08
7 20
Sas v. Gent
6
5 20
v Philippine
6 06
8 56
2 20
725
Wijckhuizenp.
9 06
2 30
7 35
Hoek"
615
910
2 35
7 40
De Knol
9 20
2 40
7 45
a Ter Neuzen
630
930
2 50
7 55
v n. Zaamslag
6 35
9 35
2 55
8-
HJn Schoondyke—I.Jzendyke.
Schoondijke 8 9 15 102 3 05 815 v IJzendijke 7 25 835 12 30 1 50 7 20
aIJzendijke 8 23 9 38 1 22 3 28 8 38 a Schoondijke 7 48 8 58 12 50 213 7 43
a Schoondijke
v Ijzer, dij ke
a Pyramide
Philippine
v Pyramide
a Biervliet
Driewegen
Hoofdplaat
HJn IJzendyke—Pyramide— Hoofdplaat.
v Hoofdplaat
9 38
3 28
5 30
11 -
5 30
5 45
1115
5 45
1115
5 48
5 46
1116
5 49
5 57
1126
5 58
6 04
11 37
6 05
615
11 47
615
Biervliet
a Pyramide
v IJzendijke
Philippine
Pyramide
a IJzendijke
6 25
12 10
6 35
1218
6 45
12 31
7
12 41
8 35
145
7 01
12 42
715
12 57
6 25
6 35
6 45
6 55
6 55
6 67
7 10
Di
toen
rant
de
ever
Late
was
vers
prijs
dit i
Oi
hen,
de I
men
te h
Stoomtram-Maatschappy Breskens—Maldeghem. Van ai 3 Juni 1918.
v Breskens
8 50
2
7 50
Groede
9
210
8
Schoondijke
9 11
2 21
811
Ooetburg
9 30
2 40
8 30
9 20
a Draaibrug
9 43
2 58
8 48
9 38
v idem
6 20
9 55
135
3 05
8 53
Aardenburg
6 35
1010
150
320
903
a Ede
6 47
10 22
3 32
v Ede
6 50
1150
4
Aardenburg
7 02
12 02
159
412
910
a Draaibrug
717
1217
2 14
427
9 25
v idem
6 25
7 22
12 22
2 20
Oostburg
6 43
7 40
12 40
2 40
Schoondijke
7 59
12 59
2 59
Groede
810
110
310
a Breskens
820
120
3 20
v Draaibrug
645
7 30
10
12 22
3
4 35
8 50
a Sluis
7
745
1015
12 37
315
4 50
9 05
v Sluis
7 02
9 35
12
115
8 25
9 06
a Draaibrug
717
9 50
1215
130
8 40
9 21
v Oostburg
644
7 45
9 36
12 46
245
8 31
Zuidzande
6 55
7 56
946
12 56
2 56
8 42
a Cadzand
7 07
8 08
9 58
1 08
3 03
8 54
v Cadzand
712
8 37
-12
207
5 08
8 56
Zuidzande
7 24
8 49
12 12
219
5 20
9 08
a Oostburg
7 35
9
12 23
230
5 31
9 19'
j Di
hoof
bren
i over
Rein
I oöer
I wees
lijk
I kon
richi
als c
I strat
wille
ot a
I waa:
taat
willi
het
Van 3 Juni 1918 tot nadere aankondiging, dagelijks:
7,10b)
7,40
Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,50 10,20 nm. 1,14a)
Breskens Vlissingen 830 10,55 3,35
Vlissingen Neuzen 7,50 1,14a)
Neuzen Vlissingen 9,45 4,—
a) Bij vertraging van trein 1,04, kan deze boot 30 minuten wachten.
b) Bij vertraging van trein 7,03 kan deze boot 15 minuton wachten.
Voor verdere correspondentie tusschen Walcheren, Zuil-Beveland en Neuzen, zie
men hieronder.
In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg Vlissingen--Roosendaal.
Van Neuzen naar Hansweert vm. 7,- nm. 3,25. Van Hansweert haar Vlake vm. 8,35 nm. 4,50
Van Vlake nair Hansweert vm. 9,15 nm. 6,08 au jlanswee' t naar Neuzen vm. 9,35 nm. 6,25
Reizigers uit Wajch»ren en uit Zuid-Beveland bewesten het kanaal kunnen met deze
tram en boot Neuzen bereiken, wanneer zij gebruik maken van trein 1066, vertrekkend»
uit Vlissingen 4.25, Middelburg 4,37, Goes 5,13 en aankomende re Vlake 5,30.
Te Hobdjscenskbkke leggen de booten aan ongeveer een half uur na het vertrek van
Neuzrn of vau Hansweert.
Van Walzoorden naar Hansweert per boo: vm. 5,45 8,— 11,nm. 4,15
Hansweert Vlake per tram 6,20 8,35 11,35 4,50
- Vlake Hansweeit per tram 6,5'S 9, 5 nm. 12,51) 6,08g)
Hansweert Walzoorden per boot 7,10 9,35 1 10f) 6,26g)
f; Bij vertraging van trein 12,44 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste een
half uur wachten.
S, Bij vertraging van de treinen 5,30 en 6,02 te Vlake kannen de tram en de boot ten
hoogste een uur wachten.
22)
1 Z
war
was
aan
hadi
ver)
gem
D
weii
beid
nerc
Ned
del ij
stori
eenl
war
lige
Troi
en
desa
viae
verf
I wilt
taafi
eetii
zeid
blot