Hijnoline^ Zoutevischü.2 KIIOLH.UITIANTEN FUtt WLEB2CH. J. G. VINK, Boekhandel, Axel. TA 91 ©ALgJÏ, Firma P. H. YeenMzen.Axrl, Gewone Aïgemeene Vergadering Een zoo goed als nieuw Dames-Rijwiel TE BEKOMEN: EM. PIETERS, Een enkel Artikel Firma P. H. YEENHÜIZEN, Axel. Radeer-Gummi, Glazen Inktkokers, Vloeidrukkers, Lineal en, Zakpenhouders en Potlooden, Papierbinders, Punaises. vervangt Stijfsel! Firma P. R. Ueenhuizen, flxel N Ls. van Waesberghe-Jansseiu Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschapp ij Stoombootdieiist op de Wester-Schelde Lijn Vlissingen Breskens Neuzen. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hans weert-Vlake. Lijn WalzoordenHansweertVlake. van aandeelhouders der Zeeuwsch- Vlaamschc Tramweg Maatschappij te Terneuzen, in het Hotel „Des Pays Bas op 26 Juni 1918, des namiddags ten 2 nre. Behandeling: Jaarrerslag, balans en winst- en Terliesrekefiing. Aandeelhouders die de vergadering wenschen bij te wonen worden her innerd aan het vereischte deponeeren hunner aandeelen tegen ontvangbewijs ten kantore der Maatschappij te Axel of bij den Secretaris. De stukken liggen ter visie ten kan tore der Maatschappij te Axel. Terneuzen, 8 Juni 1918. De Raad van Commissarissen, P. F. FRUIJTIER, Fd. Voorzitter. Mr. P. DIELEMAN, Secretaris. „The Stadium" te koop. Billijke prijs. Te bevragen bij A. VAN M A A L E, Nieuwendjjk I 66m AXEL. (5) (ENG. BLAUWKOP) Te bevragen bij M. SCHEELE, Buitenweg, Axel. aan f4,50 per K.G. Aanbevelend, Slager, AXEL. mag tengevolge der tijdsomstandigheden eens niet voorhanden zijn, doch de meeste hoofdzakelijke dingen kunt U nog steeds bekomen bij TAItDABTS, Brouwerijstraat (hoek Havenstraat), Ter Keuzen, is dagelijks te consulteeren van 9—19 en van 1 4 uur. Plaatsen van Kunst tanden en Gebitten. Behandelen van Mond en Tandziekten. Telefoon No 105. Wordt evenals gewone styfsel mei kokend water bereid. GEVESTIGD SEDERT 1871. Wissel- en Effectenbank. HULST, TERNEUZEN en AXEL. Behandelt alle bankzaken. geuit heelt belai allee He 8 15 11 30 4 55 6«kolei 8 24 11(0 5 10 61! algei 8 33 11 f0 5 20 6Ï en 840 12— 5 23 63i 1 5 25 8 40 8 42 12 02 9— 1207 M 1DDEL.BN VAN VERVOER 8P00RWEG MECHELEN- TERNEUZEN. vNeuzen 640 9 50 2-* 510 T Sluiskil 7 10 210 5 20 Axel 7 26 10 12 2 22 5 32 Kijkuit 7 40 10 20 2 33 5 40 a Hulst 7 50 10 30 2 43 5 48 a Hulst Kijkuit Axel Sluiskil Neuzen 820 8 29 8 38 850 9 12 30* 12 41 12 51 105 115 4- 4 09 417 428 4 37 8 15 8 30 9 09 919 Deze treinen rijden alleen op Zondag, Maandag, Woensdag en Zaterdag v Neuzen Sluiskil Sluiskil br. Philippine a Sas v. Gent Spoorweg Ter NeuzenGent. v. Sas v. Gent Philippine Sluiskil br. Sluiskil, a. Neuzen 700 12 30 6 709 12 45 6 09 7 13 12 50 613 717 12 55 617 7 26 105 6 26 9 235 7 25 9 09 2 44 7 35 913 2 48 7 40 917 2 52 7 51 9 26 3 01 8 r Hulst, Station 4 25 6 45 9 50 12 30 310 6 - Rustwat 4 45 7 05 10 10 12 50 3 30 6 20 „Terhole 4 50 7-10 10 15 12 55 3 35 6 25 Hoetkensdijk 4 58 7 18 10 23 1 03 3 4 i 6 33 Kuitaart, Tol 5 03 7 23 10 28 108 3 48 6 38 Kloosterz. 5 15 7 35 10 40 1 20 4 - 6 50 aWalz., Dijk 525 7 45 1050 1 30 4 10 7 Stoomtram HolstWalzoorden. V Walz., J)ijk 5 35 8 10 10 55 1 50 4 40 7 10 Kloostèrz. 5 45 8 20 11 05 2 4 50 7 20 Kuitaart, Tol 5 57 8 32 11 17 2 12 5 02 7 32 Hoefkensdijk 6 02 8 37 11 22 2 17 5 07 7 37 Terhole 6 10 8 45 11 30 2 25 5 15 7 45 Rustwat 6 15 8 50 11 35 2 30 5 20 7 50 a Hulst, Station 6 35 9 10 11 55 2 50 5 40 8 10 Lyn Drie Schouwen—Ter Neuzen. v Driesch. Axel Driewegen a Neuzen 530 820 140 440 5 38 8 28 148 450 5 50 8 46 2- 5 03 555 858 1147 208 510 615 915 1159 2 20 5 22 6 25 9 25 12 07 2 30 5 30 v Nguzen 6 35 Driewegen 6 43 6 55 9 35 12 20 245 5 45 7 40 9 43 12 28 2 53 5 53 7 50 9 55 12 40 3 05 6 05 8 05 v Zaamslag v Axel a Driesch. 7-10- 7 15 1015 7 25 10 25 310 610 815 3 30 6 25 8 27 3 40 6-35 8 35 v Drie Schouwen Axel Ronde putten a Zaamslag „Stoppeldijk veer Rapenburg dorp Hengstdijk Groenendijk a Kloosterzande Lyn Drie Schouwen—Kloosterzande. v Kliosterzande Groenendijk Hengstdijk Rapenburg dorp „Stoppeld;jk veer a Zaams'M.' v Zaamslag Rondeputten Axel a Drie Schouwen 6 30 9 35 2 45 5 45 6 40 9 45 2 55 5 55 6 45 950 3- 6 6 55 10 - 3 10 6 10 6 57 10 02 312 6 12 7 05 10 10 3 20 6 20 7 12 1017 3 28 6 28 7 20 10 25 3 35 6 35 7 27 10 32 3 43 6 43 7 35 10 40 3 50 6 50 8 20 1103 4 28 7 28 8 28 1116 4 36 7 36 8 'f5 11 ?3 4 43 7 43 8 42 1131 4 51 7 51 8 50 1139 4 58 7 59 8 58 1146 5 06 8 06 9 - 12 47 5 08 8 08 9 08 12 55 5 15 815 915 102 5 22 8 21 9 25 110 5 30 8 30 a Schoon dij ke v IJzendijke a Pyramide van Philippine v Pyramide a Biervliet Driewegen Hoofdplaat Ly n IJ zen dij ke—PyramideHoofdplaat. 9 38 3 23 v Hoofdplaat 7 30 10 30 3 50 Driewegen 7 45 10 45 4 C5 Biervliet 5 25 a Pyramide 4 10 5 30 v IJzendijke 4 20 5 40 naar Sas van Gent 4 30 5 50 Pyramide 4 40 5 56 a te IJzendijke 7 7 45 7 45 7 46 7 55 801 811 9 38 10 30 10 45 10 45 10 47 10 57 1107 11 17 Stoomtram-Maatschappy Breskens—Maldeghem. Van at 3 Juni 1918. v Breskens Groede Schoondijke Oostburg a Draaibrug v idem Aardenburg a Ede v Ede Aardenburg a Draaibrug v idem Oostburg Schoondijke Groede v Drie Schouwen a Zuiddorpe Lyn Drie Schouwen - Zuiddorpe. 8 30 3 50 I v Zuiddorpe 8 40 4 02 8 37 3 57 I a Drie Schouwen 8 47 410 v Draaibrug a Sluis v Sluis a Draaibrug v Oostburg Zuidzande a Cadzand v Cadzand Zuidzande a Oostburg 6 25 6 43 6 45 7 7 02 717 644 6 55 707 712 7 24 7 35 6 20 6 35 6 47 6 50 7 02 7 17 7 22 7 40 7 59 810 820 7 30 7 45 9 35 9 50 7 45 7 f6 8 08 8 37 8 49 9 8 60 9 9 11 9 30 9 48 9 55 10 10 10 22 1150 12 02 12 17 12 22 12 40 12 59 110 120 10- 10 15 12- 1215 9 35 9 46 9 58 12 12 12 12 23 2 210 2 21 2 40 811 8 30 2 58 8 48 9 38 135 3 05 8 53 1 50 S 20 9 08 3 32 4 159 412 910 2 14 4 27 9 25 2 20 2 40 2 59 310 3 20 12 22 3- 4 35 8 50 12 37 315 4 50 9 05 115 8 25 9 06 130 8 40 9 21 1245 2 45 8 31 1256 2 56 8 42 108 3 0 i 8 54 2 07 508 8 56 2 19 5 20 9 08 2 30 5 31 919 niet 63! mine 6 31 voor 6» W deze dan 'i niet ruin in begr kole I G daar dan aant I het I Ei deze gew 4 heel vert en lijki dat stofl naa Van 3 Juni 1918 tot nadere aankondiging, dagelijks: Lyn IJzendyke—Sas van Gent- Drie Schouwen. v. IJzendijke Pyramide Philippine a. Sas van Gent v. Sas van Gent Pas-sluis Westdorpe kerk Zwartenhoek a. Drie Schouwen 6 35 8 25 135 6 25 v. Drie Schouwen 5- 5 50 8 40 150 6 35 Zwartenhoek 510 6 08 206 7 02 Westdorpe kerk 520 6 36 2 45 7 28 Pas-sluis 5 25 6 45 2 50 7 30 a. Sas van Gent 5 35 6 55 3 7 40 v. Sas van Gent 5 37 7 09 3 05 7 50 Philippine 719 315 8 Pyramide 7 27 3 25 810 a. IJzendijke 9- 3 50 6 45 910 4- 6 55 9 20 410 7 05 9 30 4 20 7 15 9 40 4 28 7 23 9 56 4 32 7 28 7 30 10 21 5— 7 55 7 46 1045 5 25 815 8 - 10 55 5 40 8 25 Lyn Ter Neuzen—Philippine. v van a Ter Neuzen De Knol Hoek Wijckhuizenp. a Philippine v n. IJzendijke Sss v. Gent 6 25 9 25 2 30 5 30 7- 9 59 1110 4 25 5 40 10 03 1119 4 38 5 50 715 10 '0 1129 4 48 _6- 1" 15 11 33 4 53 6 03 7 25 10 21 1140 5 6 11 7 30 10 21 5 7 55 7 02 a v. IJzendijke 6 05 8 55 2 05 7 Sas v. Gent 6- 10 20 4 58 v Philippine 6 05 8 56 10 31 2 03 5 10 7 05 Wijckhuizenp. 9 01 10 36 2 15 5 20 7 10 Hoek 615 911 10 46 220525 720 De Knol 9 17 10 51 2 30 5 30 7 25 a Ter >evzen 6 30 9 30 11 40 5 40 7 35 v n. Sas v. Gent 6 35 9 35 12 20 2 45 5 45 7 40 Lyn Schoondyke—IJzendyke. v Schoondijke 8 a IJzendyke 8 23 915 9 38 105 128 3 05 3 28 815 8 38 I v IJzendijke a Schoondijke 7 25 7 48 8 35 8 58 12 30 12 53 1 50 213 6 6 23 Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,50 10,20 nm. 1,14a) 7,10b) Breskens Vlissingen 8,30 10/ 5 3 35 7,40 Vlissingen Neuzen 7,50 1.14a) Neuzen Vlissingen 9,45 4,— a) Bij vertraging van trein 1,04, kan de<e boot 30 minuten wachten. b) Bij vertraging van trein 7,03 kan deze boot 15 minuten wachten. Voor verdere correspondentie tusschen Walcheren, Zuid-Beveland en Neuzen, w men hieronder. In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg Vlissingen-— Roosendaal. Vsn Neuzen naar Hansweert vm. 7,— nm. 3,25. Van Hansweert naar Vlake vm. 8,35 nm. 4, Van Vlake naar Hansweert vm. 9,15 nm. 6,08 Van Hanswee t naar Neuzen vm. 9,35 nm. 6,» Reizigers uit Walch°ren eu uit Zuid-Beveland bewesten het kanaal kunnen met de* tram en boot Neuzen bereiken, wanneer zij gebruik maken van trein 1066. vertrekken* uit Vlissingen 4.25, Middelburg 4,37, Goes 5,13 en aankomende te lake 5,30. Te Hoedekenskerke leggen de booten aan ongeveer een half uur na het vertrek vil Neuzen of van Hansweert. 16) Huj mei niei ban kap en lijk vrii dat oor alL arn uw 11,— nm. 4,15 Vlake per tram 6,20 8,35 11,35 4/0 Hanswef it per tram 6,53 9,15 nm. 12,5 'f) 6,08g) Walzoorden per boot 7,10 9,35 l.lOfi 6,25g) 12,44 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste Van Walzoorden naar Hansweert per boot vm. 5,45 8,— Hansweert Vlake Hansweert f) Bij vertraging van trein half uur wachten. g) Bij vertraging van de treinen 5,30 on 6,02 te Vlake kunnen hoogste een uur wachten. tram en de boot te» aar voe hee Wil anc tijd

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1918 | | pagina 4