SLAPPE BOORDEN
Joh. J. jtodMitkriet».
BEHANGSELPAPIER RANDEN.
Axel.
v.
Echte Zeemen en Sponzen
Opgepast voor ie Kommiezen
Voor den Schoonmaak.
Asminster-, Tapis-Belge- en Koeto-Kirpelta
ei Japans
in grooti sortering voorhand»
Axel. C. B. ANTHEUNIS.
INSLAGBILJETTEN.
PASPOORTEN.
VERZENDLIJSTEN.
ZAKBOEKEN,
f C,
10 verschillende kleuren.
I* RC
VOORHANDEN: Een groote sorteering
Cocos-, Gang- en Deurmatten.
AXEL. C. B. ANTHEUNIS.
N
t
Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij.
Sioombootdienst op do W est er-Schel
Lijn Vlissingen Breskens Neuzfen.
Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hansweert-VIakej
Lijn YTaJzoorden-- HansweertVlake.
PAARDENSLACHTER
OXjITST GrE-Zeeland.
Besteedt de allerhoogste waarde
voor gestorven en afgemaakte Paarden.
VOORZIET U VAN
111
AANBEVELEND,
AAKBEVlüLEiVD,
JUT 1DDBLEN VAN VERVOER
r Neuzen
Sluiskil
Axel
Kijkuit
a Hulst
SPOORWEG MECHELEN TERNEUZEN.
Hulst
Kijkuit
Axel
Sluiskil
Neuzen
6 40
9 50
2-*
510
V
7
10
210
5 20
7 26
1012
2 22
5 34
7 40
10 20
2 33
5 40
7 50
10 30
2 43
548
a
8 20
12 30*
4-
8 05
8 29
12 41
409
8 20
838
12 51
4 17
8 38
8 50
105
4 28
8 59
9
115
4 37
9 09
Deze treinen rijden alleen op Zondag, Maandag, Woensdag en Zaterdag.
Spoorweg Ter NeuzenGent.
v Neuzen
Sluiskil
Sluiskil br.
Philippine
a Sas v. Gent
700
12 30
6
V.
7 09
12 45
6 09
713
12 .',0
613
717
12 55
617
7 26
105
6 26
a.
Sluiskil br.
Sluiskil
9
2 35
7 25
9 09
2 44
7 35
913
2 48
7'40
917
2 52
751
9 r6
3 01
8 -
v Hulst, Station 4 50
Rustwat 5 10
Terhole 5 15
Hoetkensdijk 5 '23
Kuitaart, Tol 5 28
Kloo8terz. 5 40
a Walz., Dijk 5 50
Stoomtram HulstWalsoorden
7 50 10 50 2 50 5 50
815 UlO 310 610
820 11 15 815 6 15
8 24 11 23 3 23 6 23
8 33 11 28 3 28 6 28
8 45 1140 3 40 6 40
8 55 1150 3 50 6 50
Kloosterz.
Terhole
Rustwat
'610
915
130
415
7
6 2)
-9 25
140
4 25
7 10
6 32
9 37
1 52
4 37
7 22
6 37
9 42
157
44'
7 27
6 45
9 50
2 05
4 5
7 35
6 50
,9 55
210
4 55
7 40
7 10
1015
2 30
515
8
Hjn IJzendyke Pyramidc—Hoofdplaat.
a van Schoondijke 8 53 1138
v IJzendijke 7 25 9 20 12 35
a Pyramide 7 40 9 33
van Philippine 1040 5(4
van IJzendijke 12 50 6 15
v Pyramide 7 45 9 35 10 48 1 10 6 20
Biervliet 7 f 6 9 45 10 59 121 6 31
Driewegen, Kom 8 05 9 53 11 08 1 30 6 40
a Hoofdplaat 8 14 10— 1117 1 :-9 6 49
Hoofdplaat 8 28 1010 1217
Driewegen, K om 8 36 10 18 12 25
Biervliet 8 44 10 27 12 ?5
a Pyramide 8 54 10 38 12 47
v Pyramide 8 55
naar Philippine 1250
naar IJzendijke 10 40
a te IJzendijke 9 10 10 51
v n. Schoondijke 10 37 1 05
4 30 7|
4 38 7|
4 48 7!
5- 71
71
615
5 04
515 71
Stoomtram Maatschappij Breskens—Maldeghem. Van af 15 Oct. 1917.
Deze treinen loopen niet op Zondag
HJn Drie Schouwen—Ter Neuzen.
12 45
12 55
110
117
v Driesch.
Axel
v Driewegen
a Neuzen
610
6 20
6 35
6 49
7 03
7 40
940
9 50
10 05
1015
102'
1036
130
140
3 45
3 55
4 09
419
4 32
4 40
v Neuzen
Driewegen
a Zaamslag
v Zaamslag
v Axel
a Driesch
7 35 11 05 215 5 30 7 25
7 42 11 13 2 93 5 38 7 33
7 54 11 26 2 36 5 50 7 48
810 11 36 2 46 6— 7 53
8 25 1150 3 01 615 813
8 35 12 311 6 25 8 23
v Drie Schouwen
Axel
Rond -putten
a Zaamslag
v Zaamslag
„Stoppeldijk veer
Rapenburg dorp
Hengstdijk
Groenendijk
a Kloosterzande
Lijn
7 28
7 38
746
7 55
8 00
8 07
815
8 23
8 31
8 33
Drie
215
2 25
2 33
2 41
2 45
2 52
3
3 08
3 16
3 25
Schouwen —Kloosterzande.
v Kbosterzande
5 15 „Groenendijk
5 52 „Hengstdijk
6 Rapenburg dorp
(i 03 Stoppeldijk veer
6ü-( a Zaamslag
6 15 v Zaamslag
6 23 Rondeputta i
6 30 Axel
6 38 aDri. nuwen
9 35
4 30
7 20
9 42
4 35
7 25
9 50
4 43
7 32
9 f,8
4M
7 38
1006
4 59
7 46
10 11
5 15
8 03
1015
5 17
8 <>5
10 21
5 25
8 i'i
10 30
p 32
8 20
10 40.
8 30
v Drie Schouwen
a Zuiddorpe
Lijn Drie Schouwen - Zuiddorpe,
Iv Zuiddorpe
a Drie Schouwen
LJJn IJzendijke—Sas van Gent Drie Schouwen.
12 10
1217
12 24
12 31
v. IJzendijke
Pyramide
Philippine
a. Sas van Gent
v. Sas van Gent
Pas-sluis
v Westdorpe kerk
Zwartenhoek
a. Drie Schouwen
V Drie Schouwen
Axel
Zaamslag
Ter Neuzen
De Knol
Hoek
Wijckhuizenp.
a Ph lippine
v Philippine n. Ijzend.
Pyramide
a jzendijke
v Schoon dij ké
8 40
615
12 35
6
v. Drie Schouwen
5 4')
8 55
6 28
12 50
6 15
Zwartenhoek
5 50
643
1 20
6 40
Westdorpe kerk
5 55
711
1 46
7'05
Pas-sluis
6 07
720
205
7 30
a. Sas van Gent
615
7 30
215
7 45
v.as van Gent
617
7 44
2 25
8
Philippine
7 54
2 35
8 10
Pyramide
8 02
2 45
815
a. IJzendijke
LiJn Ter Neuzen Philippine.
a Schoond. te Ijzend,
v IJzendijke
Py, amide
711 1110 45 35 a Philippine v IJzend.
1123 413 5 4-< v Philippine 6 45
7 24 11 30 4 20 5 55 Wijckhuizenp. -
1135 4 25 6— Hoek 6 53
7 32 11 41 4 31 6 06 De Knol
7 33 4 39 7 45 a Ter Neuzen 7 08
7 48 v rient.*Axel v. 7 35
8 01 Zaamslag
8 03 Axel
a Drie Schouwen-
7 33
7 48
8 01
743
8 40
8 55
910
915
9 21
9 30
9 37
950
3 32
3 38
8 55 3 25 6 10-
9 05 3 35 6 50
9 15 3 45 7 00
f9 25 3 55 7 10
9 38 4 10 7 18
9 50 4 13 7 20
10 16 1 39 7 45
10 40 504 8 05
10 51 5 15 8 20
v Breskens
8 05
1 30
4 05
Groede
8 15
140
415
Schoondijke
8 26
1 51
4 26
Oostburg
8 45
210
4 45
a Draaibrug
9 03
2 28
5 03
v idem
5 35
908
203
2 40
5 08
Aardenburg
5 50
9 '3
218
2 55
5 23
a Ede
6 02
9 35
5 35
v Ede
605
10
538
Aardenburg
6 17
10 12
2 20
2 57
5 50
a Draaibrug
6 32
10 27
2 35
312
6 05
v idem
5 43
6 37
10 32
2 37
Oostburg
6 01
6 55
10 50
2 55
Schoondijke
.7 14
1109
314
Groede
7 25
1120
3 25
a Breskens
7 35
11 30
8 35
v Draaibrug
6
6 40
910
10 40
315
5 10
a Sluis
615
6 55
9 25
10 55
3 30
5 25
v Sluis
6 20
8 45
1015
1 45
4 40
5 45
a Draaibrug
6 35
9 -
10 30
'2
4 55
6 -
v Oostburg
6 02
7 OB
8 50
1130
2 56
4 50
Zuidzande
6 13
7 16
901
1 41
3 07
5 01
a Cadzand
6 25
7 28
913
1! 53
3 19,
513
v Cadzand
6 30
817
10 22
2 ?0
415
5 30
Zuidzande
6 42
9 29
10 34
2 32
4 27
5 42
a Oostburg
6 53
840
10 45
2 43
4 38
5 53
5 55
613
Van i April 1918 tot nadere aankondiging, dagelijks:
1138
12 35
1 25
1 31
14'!
147
2
215
4 45
4 51
5
507
5 20
5 30
4 53
6-
6 40
6 45
6 51
7 -
70;
7 20-
7 25
7 48
813
8 23
Ly» Sehoondyke—I izendyke.
T Schoondijke 7 20 30 1115 1-,3 3 20 74 j >- IJzendijke 6 Ie -03 1 o 37 15 2 45 6 -
a IJzendijke 7 43 8 53 1138 216 3 43 810 a Schoondijke 7 08 8 25 11— 128 3 08 623
Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,30 10,20 nm. 12,25a) 6,45b)
Breskens Vlissingen 8,10 11,40 345 7,20
Vlissingen Neuzen 12,25b) 3,20
Néuzen VPssingen 7.30 10,15
a) Bij vertragiug van trein 12.1 kan deze boot 15 minuten wachten.
b) Bij vertraging van trein 12,15 kan déze boot wachten tot u.
Voor verdere correspondentie tussche Walcheren, Zuid-Beveland en Neuzen^ I
men hieronder.
In correspondentie te VLAICE op den Staatsspoorweg Vlissinoen—Roosendaal, d
Vsn Neuzen naar Hansweert vm. 5, nm. .yO. Van Hansweert naar Vlake vm. 6,40 rm.;
Van Vlake naar Hansweert vm. 8,08 nm. 5,45 Van Hansweert naar r euze.n vm. 8,26 nm.l
Te Hoedexenskebke leggen de booten aan ongeveer een half uur na het vcrtreMI
Neuzen of van Hansweebt.
Voor de correspondentie van Neuzen en Axel op trein 182, vertrekkende van Vit
8,15 naar Roosendaal, zie men hieronder.
Van Walzobrden naar Hansweert per boo vm 6. 9,15 nm. 1 'TO 1,30 4.--N
Hausweert Vlake per tram 6, 0 9,45 1',40 4,30
Vlake Hansweei, per train 8.'8 11,40 1,25c 5,45 3
Hansweert Walzoorden per boot 8,26 10,10 12,45 2,15e 6,j
c) Bij vertraging van de tieinen 5,35 eu 5,40 te Vlake kunnen de tram en de boot1
hoogste een balf uur wachten.
Te beginnen met Donderdag 1 November 1917 zal na aankomst van trein 10.28
Vlissingen te Vlake, indien er r. izigers voor Zeeuwsch-Vlaanderen zijn, de tram rijdeD
Vlake naar Hansweert en zal de boot van Hansweert naar Walsoorden vertrekken om 1"
in plaats van 10.40.
Bij vertraging van den trein kunnen de tram en de boot ten hoogste een kwar»
wachten.
kring
Die
niets
ducti
Zij
allee
aanb
wink
die
is vc
de
heefi
W
vele
verk
lang
reed
were
corn
van
gest(
prijz
eeni;
war<
krijg
liers
Het
voor
winl
om
af i
prijz
die
prijz
Zc
het i
de
maa
kalr
vriji
de
ven
M
zake
goec
dat
gaat
hoel
gelo
voee
extr
of i
hebi
goec
wij
uit
stijg
priji
met
gem
zelfi
lage
V
reec
nu
bru:
maa
de
zooi
priji
will