SLAPPE BOORDEN Joh. J. jtodMitkriet». BEHANGSELPAPIER RANDEN. Axel. v. Echte Zeemen en Sponzen Opgepast voor ie Kommiezen Voor den Schoonmaak. Asminster-, Tapis-Belge- en Koeto-Kirpelta ei Japans in grooti sortering voorhand» Axel. C. B. ANTHEUNIS. INSLAGBILJETTEN. PASPOORTEN. VERZENDLIJSTEN. ZAKBOEKEN, f C, 10 verschillende kleuren. I* RC VOORHANDEN: Een groote sorteering Cocos-, Gang- en Deurmatten. AXEL. C. B. ANTHEUNIS. N t Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. Sioombootdienst op do W est er-Schel Lijn Vlissingen Breskens Neuzfen. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hansweert-VIakej Lijn YTaJzoorden-- HansweertVlake. PAARDENSLACHTER OXjITST GrE-Zeeland. Besteedt de allerhoogste waarde voor gestorven en afgemaakte Paarden. VOORZIET U VAN 111 AANBEVELEND, AAKBEVlüLEiVD, JUT 1DDBLEN VAN VERVOER r Neuzen Sluiskil Axel Kijkuit a Hulst SPOORWEG MECHELEN TERNEUZEN. Hulst Kijkuit Axel Sluiskil Neuzen 6 40 9 50 2-* 510 V 7 10 210 5 20 7 26 1012 2 22 5 34 7 40 10 20 2 33 5 40 7 50 10 30 2 43 548 a 8 20 12 30* 4- 8 05 8 29 12 41 409 8 20 838 12 51 4 17 8 38 8 50 105 4 28 8 59 9 115 4 37 9 09 Deze treinen rijden alleen op Zondag, Maandag, Woensdag en Zaterdag. Spoorweg Ter NeuzenGent. v Neuzen Sluiskil Sluiskil br. Philippine a Sas v. Gent 700 12 30 6 V. 7 09 12 45 6 09 713 12 .',0 613 717 12 55 617 7 26 105 6 26 a. Sluiskil br. Sluiskil 9 2 35 7 25 9 09 2 44 7 35 913 2 48 7'40 917 2 52 751 9 r6 3 01 8 - v Hulst, Station 4 50 Rustwat 5 10 Terhole 5 15 Hoetkensdijk 5 '23 Kuitaart, Tol 5 28 Kloo8terz. 5 40 a Walz., Dijk 5 50 Stoomtram HulstWalsoorden 7 50 10 50 2 50 5 50 815 UlO 310 610 820 11 15 815 6 15 8 24 11 23 3 23 6 23 8 33 11 28 3 28 6 28 8 45 1140 3 40 6 40 8 55 1150 3 50 6 50 Kloosterz. Terhole Rustwat '610 915 130 415 7 6 2) -9 25 140 4 25 7 10 6 32 9 37 1 52 4 37 7 22 6 37 9 42 157 44' 7 27 6 45 9 50 2 05 4 5 7 35 6 50 ,9 55 210 4 55 7 40 7 10 1015 2 30 515 8 Hjn IJzendyke Pyramidc—Hoofdplaat. a van Schoondijke 8 53 1138 v IJzendijke 7 25 9 20 12 35 a Pyramide 7 40 9 33 van Philippine 1040 5(4 van IJzendijke 12 50 6 15 v Pyramide 7 45 9 35 10 48 1 10 6 20 Biervliet 7 f 6 9 45 10 59 121 6 31 Driewegen, Kom 8 05 9 53 11 08 1 30 6 40 a Hoofdplaat 8 14 10— 1117 1 :-9 6 49 Hoofdplaat 8 28 1010 1217 Driewegen, K om 8 36 10 18 12 25 Biervliet 8 44 10 27 12 ?5 a Pyramide 8 54 10 38 12 47 v Pyramide 8 55 naar Philippine 1250 naar IJzendijke 10 40 a te IJzendijke 9 10 10 51 v n. Schoondijke 10 37 1 05 4 30 7| 4 38 7| 4 48 7! 5- 71 71 615 5 04 515 71 Stoomtram Maatschappij Breskens—Maldeghem. Van af 15 Oct. 1917. Deze treinen loopen niet op Zondag HJn Drie Schouwen—Ter Neuzen. 12 45 12 55 110 117 v Driesch. Axel v Driewegen a Neuzen 610 6 20 6 35 6 49 7 03 7 40 940 9 50 10 05 1015 102' 1036 130 140 3 45 3 55 4 09 419 4 32 4 40 v Neuzen Driewegen a Zaamslag v Zaamslag v Axel a Driesch 7 35 11 05 215 5 30 7 25 7 42 11 13 2 93 5 38 7 33 7 54 11 26 2 36 5 50 7 48 810 11 36 2 46 6— 7 53 8 25 1150 3 01 615 813 8 35 12 311 6 25 8 23 v Drie Schouwen Axel Rond -putten a Zaamslag v Zaamslag „Stoppeldijk veer Rapenburg dorp Hengstdijk Groenendijk a Kloosterzande Lijn 7 28 7 38 746 7 55 8 00 8 07 815 8 23 8 31 8 33 Drie 215 2 25 2 33 2 41 2 45 2 52 3 3 08 3 16 3 25 Schouwen —Kloosterzande. v Kbosterzande 5 15 „Groenendijk 5 52 „Hengstdijk 6 Rapenburg dorp (i 03 Stoppeldijk veer 6ü-( a Zaamslag 6 15 v Zaamslag 6 23 Rondeputta i 6 30 Axel 6 38 aDri. nuwen 9 35 4 30 7 20 9 42 4 35 7 25 9 50 4 43 7 32 9 f,8 4M 7 38 1006 4 59 7 46 10 11 5 15 8 03 1015 5 17 8 <>5 10 21 5 25 8 i'i 10 30 p 32 8 20 10 40. 8 30 v Drie Schouwen a Zuiddorpe Lijn Drie Schouwen - Zuiddorpe, Iv Zuiddorpe a Drie Schouwen LJJn IJzendijke—Sas van Gent Drie Schouwen. 12 10 1217 12 24 12 31 v. IJzendijke Pyramide Philippine a. Sas van Gent v. Sas van Gent Pas-sluis v Westdorpe kerk Zwartenhoek a. Drie Schouwen V Drie Schouwen Axel Zaamslag Ter Neuzen De Knol Hoek Wijckhuizenp. a Ph lippine v Philippine n. Ijzend. Pyramide a jzendijke v Schoon dij ké 8 40 615 12 35 6 v. Drie Schouwen 5 4') 8 55 6 28 12 50 6 15 Zwartenhoek 5 50 643 1 20 6 40 Westdorpe kerk 5 55 711 1 46 7'05 Pas-sluis 6 07 720 205 7 30 a. Sas van Gent 615 7 30 215 7 45 v.as van Gent 617 7 44 2 25 8 Philippine 7 54 2 35 8 10 Pyramide 8 02 2 45 815 a. IJzendijke LiJn Ter Neuzen Philippine. a Schoond. te Ijzend, v IJzendijke Py, amide 711 1110 45 35 a Philippine v IJzend. 1123 413 5 4-< v Philippine 6 45 7 24 11 30 4 20 5 55 Wijckhuizenp. - 1135 4 25 6— Hoek 6 53 7 32 11 41 4 31 6 06 De Knol 7 33 4 39 7 45 a Ter Neuzen 7 08 7 48 v rient.*Axel v. 7 35 8 01 Zaamslag 8 03 Axel a Drie Schouwen- 7 33 7 48 8 01 743 8 40 8 55 910 915 9 21 9 30 9 37 950 3 32 3 38 8 55 3 25 6 10- 9 05 3 35 6 50 9 15 3 45 7 00 f9 25 3 55 7 10 9 38 4 10 7 18 9 50 4 13 7 20 10 16 1 39 7 45 10 40 504 8 05 10 51 5 15 8 20 v Breskens 8 05 1 30 4 05 Groede 8 15 140 415 Schoondijke 8 26 1 51 4 26 Oostburg 8 45 210 4 45 a Draaibrug 9 03 2 28 5 03 v idem 5 35 908 203 2 40 5 08 Aardenburg 5 50 9 '3 218 2 55 5 23 a Ede 6 02 9 35 5 35 v Ede 605 10 538 Aardenburg 6 17 10 12 2 20 2 57 5 50 a Draaibrug 6 32 10 27 2 35 312 6 05 v idem 5 43 6 37 10 32 2 37 Oostburg 6 01 6 55 10 50 2 55 Schoondijke .7 14 1109 314 Groede 7 25 1120 3 25 a Breskens 7 35 11 30 8 35 v Draaibrug 6 6 40 910 10 40 315 5 10 a Sluis 615 6 55 9 25 10 55 3 30 5 25 v Sluis 6 20 8 45 1015 1 45 4 40 5 45 a Draaibrug 6 35 9 - 10 30 '2 4 55 6 - v Oostburg 6 02 7 OB 8 50 1130 2 56 4 50 Zuidzande 6 13 7 16 901 1 41 3 07 5 01 a Cadzand 6 25 7 28 913 1! 53 3 19, 513 v Cadzand 6 30 817 10 22 2 ?0 415 5 30 Zuidzande 6 42 9 29 10 34 2 32 4 27 5 42 a Oostburg 6 53 840 10 45 2 43 4 38 5 53 5 55 613 Van i April 1918 tot nadere aankondiging, dagelijks: 1138 12 35 1 25 1 31 14'! 147 2 215 4 45 4 51 5 507 5 20 5 30 4 53 6- 6 40 6 45 6 51 7 - 70; 7 20- 7 25 7 48 813 8 23 Ly» Sehoondyke—I izendyke. T Schoondijke 7 20 30 1115 1-,3 3 20 74 j >- IJzendijke 6 Ie -03 1 o 37 15 2 45 6 - a IJzendijke 7 43 8 53 1138 216 3 43 810 a Schoondijke 7 08 8 25 11— 128 3 08 623 Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,30 10,20 nm. 12,25a) 6,45b) Breskens Vlissingen 8,10 11,40 345 7,20 Vlissingen Neuzen 12,25b) 3,20 Néuzen VPssingen 7.30 10,15 a) Bij vertragiug van trein 12.1 kan deze boot 15 minuten wachten. b) Bij vertraging van trein 12,15 kan déze boot wachten tot u. Voor verdere correspondentie tussche Walcheren, Zuid-Beveland en Neuzen^ I men hieronder. In correspondentie te VLAICE op den Staatsspoorweg Vlissinoen—Roosendaal, d Vsn Neuzen naar Hansweert vm. 5, nm. .yO. Van Hansweert naar Vlake vm. 6,40 rm.; Van Vlake naar Hansweert vm. 8,08 nm. 5,45 Van Hansweert naar r euze.n vm. 8,26 nm.l Te Hoedexenskebke leggen de booten aan ongeveer een half uur na het vcrtreMI Neuzen of van Hansweebt. Voor de correspondentie van Neuzen en Axel op trein 182, vertrekkende van Vit 8,15 naar Roosendaal, zie men hieronder. Van Walzobrden naar Hansweert per boo vm 6. 9,15 nm. 1 'TO 1,30 4.--N Hausweert Vlake per tram 6, 0 9,45 1',40 4,30 Vlake Hansweei, per train 8.'8 11,40 1,25c 5,45 3 Hansweert Walzoorden per boot 8,26 10,10 12,45 2,15e 6,j c) Bij vertraging van de tieinen 5,35 eu 5,40 te Vlake kunnen de tram en de boot1 hoogste een balf uur wachten. Te beginnen met Donderdag 1 November 1917 zal na aankomst van trein 10.28 Vlissingen te Vlake, indien er r. izigers voor Zeeuwsch-Vlaanderen zijn, de tram rijdeD Vlake naar Hansweert en zal de boot van Hansweert naar Walsoorden vertrekken om 1" in plaats van 10.40. Bij vertraging van den trein kunnen de tram en de boot ten hoogste een kwar» wachten. kring Die niets ducti Zij allee aanb wink die is vc de heefi W vele verk lang reed were corn van gest( prijz eeni; war< krijg liers Het voor winl om af i prijz die prijz Zc het i de maa kalr vriji de ven M zake goec dat gaat hoel gelo voee extr of i hebi goec wij uit stijg priji met gem zelfi lage V reec nu bru: maa de zooi priji will

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1918 | | pagina 4