i JAM (Gelei.) EACHEIBIOEEEK. ROGMALTINE! Kleef-Pasta! Firma P. H. Veenhuizen, Axel. REISGIDSEN Niettegenstaande circa 60 M3. BRANDHOUT, firma RRYeenhnizen, Axel. Geen gom? Geen stijfsel? Geen dextrine? kleurhoudend en waterdicht. Axel. De Feijters Confectiemagazijn. Oure Boter, weinig Margarine Voorhanden: J. C. VINK - AXEL. Voor Verkoudheden! Witte Stroop, zwarte Stroop, Kandij en Stohhaneel. Firma P. H. YEENHUIZEN - AXEL. de schaarschte van stoffen vindt ge bij ons een groote verscheidenheid in Aanbevelend, JOH. J. HOEBÉ-KNIERIEM. Sparren op I M. lengte. Faceel op y8 Meters. Te koop bij inschrijving: Het voedsel voor eiken leeftijd. Vervangt Havermout. Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. Stoombootdienst op de Wester-Schelde. Lijn Ylissingen Breskens Neuzen. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hansweert-Vlake. Lijn WalzoordenHansweertVlake. Neen, maar wel is er Dit goedkoope plakmiddel voldoet uitstekend by de bestaande behoefte aan vloeibare gom. KLEEF-PASTA is zeer zindel ij k en bederft niet. Onmisbaar voor kantoren. Voorhanden in flacons van 20, 35 en 45 cents in den boekhandel van J. VJUNTK, Weststraat, AXEL. Aanbevelend, Gebruikt op uwen boterham Verkrygbaar in bussen en flescbjes (potjes). Het artikel wordt steeds duurder en minder te bekomen. Winterdienst I9I7-'I8. Boekh„ Weststraat. Steeds verkrijgbaar C. i. VAN LIERE. A. LOOF. geschikt voor bakkers en andere doel einden. J. DE REGT, landbouwer te Axel. M1DDELE 1ST VAN VERVOER SPOORWEG MECHELEN—TERNEUZEN. v Neuzen 6 40 9 50 135 517 v Hulst 8 15 12 12 4 8 05 Sluiskil 7— 10 1 45 5 25 Kijkuit 8 24 12 31 4 09 814 Axel 7 26 10 11 156 5 34 Axel 8 32 12 50 417 8 22 Kijkuit 7 30 10 19/ 2 04 5 40 Sluiskil 8 43 1 11 4 28 8 33 a Hulst 7 40 10 29 212 5 47 a Neuzen 8 52 1 20 4 37 8 42 Spoorweg Ter NeuzenGent. v Neuzen 8 05 1215 2 5 25 v. Sas v. Gent 9 20 110 3 25 7 25 Sluiskil 814 12 30 208 5 34 Philippine 9 29 119 3 40 7 35 ,r Sluiskil br. S18 12 35 212 5 38 1, Sluiskil br. 9 33 1 23 3 50 7 40 Philippine •822 12 40 216 5 4? Sluiskil 9 36 1 26 4 10 7 51 a Sas v. Gent 8 30 12 55 2 24 5 50 a. Neuzen 9 45 1 35 4 20 8 HJn Drie SchouwenTer Neuzen. v Driesch. 615 9 40 12 45 3 45 v Neuzen 7 40 Axel 6 25 9 50% 12 55 3 55 Driewegen 1 747 a Zaamslag 6 44 1005 110 409 a Zaamslag 7 59 v Zaamslag 6 54 1015 117 419 v Zaamslag 810 v Driewegen 7 08 102» 130 4 32 v Axel 8 25 a Neuzen 715 1036 140 4 40 a Driesch. 8 35 vDrie Schouwen Axel Rondeputten L(jn Drie SchouwenKloosterzande. „Stoppeldijk veer Rapenburg dorp Groenendijk a Kloosterzande 7 28 7 38 7 46 7 55 800 807 8 15 8 23 8 31 8 38 145 155 2 03 211 2 15 2 22 2 30 2 38 2 46 2 55 5 25 5 35 5 45 550 5 57 6 05 613 6 21 6 30 v Kloosterzande Groenendijk Hengstdijk Rapenburg dorp Stoppeldijk veer a Zaamslag Rondepntten Axel a Drie Schouwen 1105 215 5 30 1113 2 23 5 38 1126 2 36 5 50 11 36 2 46 6 1150 301 615 12 311 6 25 9 35 4 05 7 20 9 42 410 7 25 9 50 418 7 32 9 58 4 26 7 38 10 06 4 34 7 46 10 14 4 50 8 03 1015 5 55 8 0o 10 23 5 03 813 10 30 510 1 8 20 10 40 Bij tijdig verzoek kan gestopt worden aan do haltenAxel kerkdreef en sing, hoek Nenzensche weg, Zaamslag wissel, Zaamslag veer, Stoppeldijk veer, Copwijksche weg, In Dellt. LJJn Drie Schouwen-Zuiddorpe. v Drie Schouwen 1210 3 20 I v Zuiddorpe Zuiddorpe 1217 3 27 a Drie Schouwen spoorwegkrui- Rapenbnrg tol, 12 24 12 31 3 32 3 38 Ltyn IJzendjJkeSas van Gent— Drie Schouwen. v. IJzendijke 6 25 12 35 6 00 Pyramide 6 40 12 50 615 Philippine 7 05 120 6 40 a. Sas van Gent 7 33 146 705 v. Sas van Gent 7 36 '2 05 7 30 Pas-sluis 7 51 2 15 7 45 Westdorpe kerk 801 2 25 8 Zwartenhoek 811 2 35 8 10 a. Drie Schouwen 8 20 2 45 815 naar Zaamslag 9 45 3 45 Zuiddorpe 12 10 3 20 v. Drie Schouwen Zwartenhoek Westdorpe kerk Pas-sluis a. Sas van Gent v. Sas van Gent Philippine Pyramid» a. IJzendijko naar Schoondijke 8 55 8 05 915 9 25 9 38 9 50 1016 10 40 10 51 105 3 25 3 35 3 45 3 55 410 413 4 39 5 04 515 544 6 40 6 50 7.00 710 7 25 7 28 7 53 818 8 35 LJJn Sehoondyke—IJzcndyke.' v Schoondijke 7 20 8 30 11 15 153 4 30 I v IJzendijke 6 45 7 57 10 37 105 2 45 a IJzendijke 7 41 8 53 1138 2 16 4 53 a Schoondijke 7 08 8 20 11— 128 3 08 Bij tijdig gedaan verzoek kan er aan de volgende halten gestopt worden tot het in en uitlaten van reizigersBalhotstede, Pontebrug, Laudpoortstraat-IJzendijke, Wissel-IJzendijke. Turkije, Zevenhofstedestraat. Oranjedijk, Statendijk v Hulst, Station 4 50 Rustwat 5 10 Terhole 5 15 Hoetkensdijk 5 23 Kuitaart, Tol 5 28 Kloosterz. 5 40 a Walz., Dijk 5 50 Stoom train Hulst—Waizoorden. *7 55 10 M) 2 50 5 50 v Walz., Dijk «6 10 915 130 415 7 con 5,10 G1° v Kloost.-.rz. 6 2 1 9 25 140 4 25 7 10 o o I, b 15 Kuitaart, Tol 6 32 9 37 1 52 4 37 7 22 8 2) 1123 3 23 6 23 Hoefkeasdijk 6 37 9 42 1 57 4 4? 7 27 3'} 3 28 6 28 „Terhole 6 15 9 50 2 05 4 5) 7 35 q£- L a Ü40 G4(' Rustwat 6 50 955 2 10 4 55 7 40 8 5a 11 oO 3 50 6 50 a Hulst, Station 7 10 10 15 2 30 5 15 8 Deze treinen loopen niet op Zondag Stoomtram Maatschappij Breskens—Maldeghem. Van af 15 Oct. 1917, v Breskeas 805 1 30 4 05 Groede 815 140 415 Schoondijke 8 26 151 4 26 Oostburg 8 45 210 4 45 a Draaibrug 9 03 2 28 5 03 v idem 5 35 9 08 203 2 40 5 08 Aardenburg 5 50 9 23 218 2 55 5 23 a Ede 6 02 9 35 5 35 v Ede 605 10 5 38 Aardenburg 617 1012 220 2 57 5 50 a Draaibrug 6 32 10 27 2 35 312 6 05 v idem 5 43 6 37 10 32 2 37 Oostburg 601 6 55 10 50 2 55 Schoondijke 714 1109 314 Groede 7 25 1120 3 25 a Breskens 7 35 1130 3 35 v Draaibrug 6 6 40 910 10 40 815 5 10 a Sluis 615 6 55 9 25 10 55 3 30 525 v Sluis 6 20 8 45 10 15 145 4 40 5 45 a Draaibrug 6 35 9 - 10 30 2 4 55 6 - v Oostburg 6 02 7 05 8 50 1130* 2 56 4 50 Zuidzande 613 716 9 01 1141 3 07 5 01 a Cadzand 6 25 7 28 913 1153 3 19 513 v Cadzand 630 817 10 22 2 20 415 5 30 Zuidzande 642 8 29 10 34 2 32 4 27 5 42 a Oostburg 6 53 840 10 45 2 43 4 38 5 53 Van 15 October 1917 tot nadere aankondiging, dagelijks: Van Vlissingen naar Breskens Breskens Vlissingen Vlissingen Neuzen Neuzen vm. 7,30 8,10 10,20 11,40 nm. 12,25a) 12,55 12,25b) 3,— 3,45 3,20 7,15 10,15 a) Bij vertraging van trein 12,15, kan deze boot 15 minuten wachten. b) Bfj vertraging van trein 12,15 kan deze boot wachten tot 1 u. men Me o' dVerder0 co,resPondetltia 'usschen Walcheren, Zuid-Beveland en Neuzen, lie In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg Vlissingen—Roosendaal. Van Neuzen naar Hansweert vm. 5,- nm. 3,-30. Van Hansweert naar Vlake vm. 6,40 nm. 5,10 Van Vlake naar Hansweert vm. 8,08 nm. 5,45. Van Hansweert naar Neuzen vm. 8,26 nm, 6,- Te HOCuzKBTSo™ b00t6n aan °DgeVeer een half uur na va»rek var 8,15 nIïïlodoLnTatSrifmThrearondVeCrUZen AMl °P tr6in 182' vertrekkelld° Vlake Van Waizoorden naar Hansweert per bopt vm 6,9,15 nm. 12 00 1 30 4 Vi«tS»W6ert olak6 per tram 6>40 9J5 12,40 4'30 *.lal£e Hansweeit per tram n 8.08 1140 1 25c 5 45 Hansweert Waizoorden per boot 8,26 10,40 12^45 2|l5c 6^— S.elKfhll,™ 5'35 6'*> V1*k» io'bool

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1917 | | pagina 4