KLEIJZE Co., 5toomdorschtnacHine. EACEELELOEEEli, pruimt ARNHE Waterdichte Dekkleeden, Karhuiven, Paardendekken, Oliejassen enz. een DIENSTBOD. BftANDKOCT. Smetpoeder H.H. Landbouwers! i^cts persons. een Dienstbode Telefoon Interc205, SPECIALITEIT IN: Ls. van Waesberghe-Janssei Axel. L. B. ARolfl-Kln een nette Dienstbode, Zoo spoedig mogelijk Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. -- w Stoombootdienst op de Wester-Schelde, Lijn Vlissingen Breskens Neuzen. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hans weert-Vlake. Lijn WalzoordenHansweert. Gelegenheid tot dorschen met bovengenoemde machine. Beleetd aanbevelend, JAC. KOSTER. J. DEN DOELDER. Axel (Magrette). lang 10 c.M., per 100 K.G. f 3,50. op 1 M. gezaagd f 3,— per 100 K.G. C. J. VAN LIERE. A. LOOF. Mevrouw BOOGAERT vraagt tegen Oct. of Nov. die netje» kan werken. Aan te bieden tusschen 6 en 7 uur avonds. (50) GEVESTIGD SEDERT 1871. Wissel- en Effectenkantoor. HULST en TERNEUzÈx Hoopt en verkoopt BelgjSt Duitsoh en alle vreemd ge tegen de voordeeligste koer* Verkrijgbaar bij: Terstond gevraagd In klein g die ook de wasch kan doen. Adres Bureau van dit Blad. gevraagd tegen nader overeen komen voorwaarden. Zich aan te melden by C. WIELANI Nieuwstraat, Axel. MIDDSLBIST VAN V Eï FL V O JE3 FL SPOORWEG r Neuzen 6 40 9 50 135 Sluiskil 7 10 145 Axel 7 26 1011 156 Kijkuit 7 30 10 19 2 04 a Hulst 7 40 1029 21) 517 5 25 5 34 5 40 5 47 v Hulst Kijkuit Axel Sluiskil a Neuzen 815 1212 4 8 05 8 24 12 31 4 09 814 8 32 12 50 4 17 8 22 843 111 4 23 8 33 8 52 120 437 8 42 v Neuzen 805 1215 2 5 25 Sluiskil 811 12 30 2 08 5 34 Sluiskil br. 8 '8 12 35 2 12 5 38 Philippine 8 22 1210 2 IS 5 42 a Sas v. Gent 8 30 12 55 2 24 5 50 Spoorweg Ter Neuzen—Gent. v. Sas v. Gent Philippine Sluiskil br. Sluiskil a. Neuzen 9 20 110 3 25 7 25 9 29 119 3 40 7 35 9 33 123 3 50 7 40 9 36 126 4 10 7 51 9 45 135 4 20 8 Lyn Drie Schouwen—Ter Neuzen. v Driesch. Axel v Zaamslag v Driewege a Neuzen 615 9 40 12 45 345 6 25 9 50 12)5 3 55 644 1005 110 4 09 6 54 1015 - 117 419 7 08 102) 130 4 32 715 1036 140 440 v Drie Schouwen Axel Rondsputten a Zaamslag „Stoppeldijk veer Rapenburg dorp Hengstdijk Groenendijk a Kloosterzaude 7 28 7 33 7 46 7 54 3 00 8 07 815 8 23 8 31 8 38 145 1 55 5 25 2 03 5 35 211 5 45 2 15 5 50 2 22 5 57 2 30 6 05 2 38 613 2 46 6 21 2 55 6 30 gestopt worden v Neuzen 7 40 1105 215 5 30 Driewegen 7 47 1113 2 23 5 38 a Zaamslag 7 59 11 26 2 36 5 50 v Zaamslag 8 10 1136 2 46 6 v Axel 8 25 1150 3 01 615 a Driesch. 8 35 12 311 6 25 Kloosterzande. v Kloosterz Vnde 9 35 4 05 7 20 Groenendijk 9 42 410 7 25 Hengstdijk 9 50 418 7 32 Rapenburg dorp 9 58 4 26 7 38 Stoppeldijk veer 10 06 4 34 7 46 a Zaamslag 10 14 4 50 8 03 v Zaamslag 1015 5 55 8 05 Rondeputten 10 23 5 03 813 Axel 10 30 510 8 20 a Drie Schouwen 1040 8 30 Copwijksche weg, In Delft!' i spoorwegkrui- Rapenburg tol, v Drie Schouwen a Zuiddorpe HJn Drie Schouwen - Zuiddorpe. 12 10 3 20 I v Zuiddorpe 12 24 1217 3 27 I a Drie Schouwen 12 31 3 32 3 38 Lyn IJzendykeSas van Gent— Drie Schouwen. v. Drie Schouwen 8 55 Zwartnnhoek 8 05 Westdorpe kerk 9 15 Pas-sluis 9 25 a. Sas van Gent 9 38 v. Sas van Gent 9 50 Philippine 10 16 Pyramide 10 40 IJzendijke 10 51 naar Schoondijke 105 V. IJzendijke 6 25 12 35 6 00 Pyramide 6 40 12 50 615 Philippine 7 05 120 6 40 a. Sas van Gent 7 33 146 705 T. Sas ran Gent 7 36 2 05 7 30 p Pas-sluis 7 51 215 745 Westdorpe kerk 8 01 2 25 8 Zwartenhoek 811 2 35 8 10 a. Drie Schouwen 8 20 2 45 815 naar Zaamslag 9 45 3 45 Zuiddorpe 1210 3 20 3 25 3 35 3 45 3 55 4 10 413 4 39 504 515 544 6 40 6 50 700 710 7 25 7 28 7 53 818 8 35 Lyn Sehoondyke—IJzendyke. v Schoondijke 7 20 3 39 11 15 140 7 15 I v IJzendijke 6 45 7 57 10 37 105 5 30 a IJzendijke 74! 8 53 11 38 2 03 7 38 a Schoondijke 7 08 8 2) 11— 1 28 5 52 Bij tijdig gedaan verzoek kan er aan de volgende halten gestopt worden tot het in en uitlaten van reizigers: Balhotstede, Pontebrug, Landpoortstraat-IJzendijke, Wissel-IJzendiike lurkije, Zevenhofstedestraat, Oranjedijk, Statendijk v Hulst, Station Rustwat Terhole Hoefkensdijk Kuitaart, Tol Kloosterz. iWalz., Dijk Stoomtram HuistWalzoorden, 5 20 3 10 30 2 20 5 59 8 20 5 40 3 2 11 10 2 40 6 10 3 4 5 45 3 25 11 15 245 6 15 3 45 5 53'8.33 11 23 2 53 6 23 53 5 58 S 38 11 18 2 53 3 28 8 53 6 10 3 60 11 4 3 10 6 4 i 10 6 20 9— U 50 3 20 6 50 9 20 v Walz., Dijk Kloosterz. 6 30 915 12 20 3 45 7 -9 25 -6 40 9 25 12 30 3 55 7 10 9 35 Kuitaart, Tol 6 52 9 37 12 42 4 07 7 22 9 47 Hoefkensdijk 6 57 9 42 12 47 4 12 7 37 9 52 Terhole 7 05 9 50 12 55 4 2 7 35 10 Rustwat 7 10 9 55 1 - 4 25 7 40 10 05 a Hulst, Station 7 30 10 15 1 20 4 45 8 10 25 De eerste en laatste reizen worden niet gemaakt op Zondagen en wettelijke Feestdagen, Stoomtram-Maatschappy Breskens—ff üdeghem. Vau af 12 Aug. 1917, Groede Schoondijke Oostburg a Draaibrug v idem Aardenburg a Ede v Ede Aardenburg a Draaibrug v idem Oostburg Schoondijke Groede 5 35 5 50 8 05 815 8 26 8 45 9 03 9 08 9 23 1 15 125 136 155 213 2 13 2 33 6 50 7 711 7 30 748 7 55 8 24 3 42 r Draaibrug a Sluis v Sluis a Draaibrug v Oostburg Zuidzande a Cadzaud v Cadzand Zuidzande a Oostburg 5 43 6 01 6 615 6 20 6 55 6 02 613 6 25 6 30 6 42 6 53 602 9 35 2 45 605 10 445 617 10 12 4 57 812 6 32 10 27 512 827 6 37 10 32 5 20 6 55 10 50 5 38 7 14 1109 5 57 7 25 1120 6 08 7 35 1130 618 6 40 910 10 4« 218 5 25 7 53 6 55 9 25 1055 2 33 540 8 08 8 45 1015 153 5 7 28 8 09 9 - 1030 2 08 5*15 7 43 8 24 7 05 8 50 1130 2 7 35 716 901 1141 211 7 46 7 28 9 13 1153 2 23 8 58 817 10 22 130 610 8 8 29 10 34 142 5 22 812 8 40 10 45 153 5 33 8 23 Van 9 Augustus 1917 tot nadere aankondiging, dagelijks Vau Vlissingen naar Breskens vm. 7,15 10,20 nm. 12,25a) 3 45a 6-11 Breskens Vlissingen 8,— 11,40 12,55 4,20d 6,401 Vlissingen Neuzen 9,20 1225c) M 9 Neuzen Vlissingeü 7,30 10,40 2, a) Bij vertraging van trein 12,15, 3,36 en 5,52 kan deze boot 15 minuten wachten. «ij vertraging van de tram te Breskens kan de boot naar Vlissingen wachten tot 6,55. c) Bij vertraging van trein 12,15 kan deze boot naar Neuzen wachten tot 12,40. I d) Indien de boot 4,20 van Breskens tijdig kan vertrekken, hebben reizigers van Breskea naar Neuzen aansluiting met de boot van Vlissingen naar Neuzen om 5,—. Deze af sluiting kan echter niet worden verzekerd. In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg VlissinghnRoosendaal. Van Neuzen naar Hansweert per boot vm. 5,50 vm. 11,50a nm. 6 20 Hansweert Vlake per tram 7,10 nam. 1,20a 8,— Vlake Hansweert per tram *,08 5,15 8,30b Hansweert Neuzen per' boot 8,26 6,— 8,43b A Op Zon- en feestdagen vertrekt de boot om 12,20 en de tram om 12.50. b) Bij vertraging van trein 8,30 te Vlake kunnen de tram en de boot ten hoogste een hall uur wachten. j Te Hobdbkbnskbrkb leggen de booten aan ongeveer een half uur na het vertrek vin Nhuzen of van Hanswkert. Van Walzoorden naar Hansweert per boot vm 8,40 9,—a nm. 12,50c 3 45 7 Hansweert Vlake per tram 7,10 9,30 1,20c 445 7 30 Vlake Hansweeit per tram 8.08 11,3 ,b 2,t0d 5,45 8,30 Hansweert Walzoorden per boot 8,26a 11,55b 3,00d 5,58 8,48 aj Op dez# reizen warden geen goederen en vee vervoerd. b- Bij vertraging van trein 11,2 I kan de tram wachten tot 11,50 en wacht de boot op de tram, behalve op Zon- en Feestdagen. a< RÖS RiQS^a=s wachten de tram en de boot tien minuten op deu mirktreiu van Goes, d) Des Dinsdags wachten de tram en de boot tien minuten op den markttrein van GOM,

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1917 | | pagina 4