De firma VAN HEEL Co. N te AXEL, Bevalt op den duur het best! Stoöinbootdienst op de Wester-Schelde. neemt inschrijvingen aan in de nieuwe De grootte der stukken is f 1000,f 500, en flOO— De koers van uitgifte bedraagt 97°/o- Insclirij- vingefi moeten geschieden vóór 4 Januari a. S. Inlichtingen worden gaarne verstrekt. l ^jh Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. Lijn Vlissingen Breskens Neuzen. Lijn WaizoordenHans weert. Lijn Nenzen-Hoedekenskerke-Hansweert-Vlake. :v-y 'V'i' 3VE 1 DELEN VAN V E R V O B LUn Drie SchouwenTer Neuzen. Dienstregeling van 20 Augustus 1916 tot nadere aankondiging. Treitfhummers31 33a 33 35 37 39 Dienstregeling ingaande op 28 Juli 1916 tot nadere aankondiging. Ljjn Drie Schouwen —Kioosterzande. Lyn Drie Schouwen -Zuiddorpe. Dienstregeling Lyn van af 20 IJzendyke- Augustus 1916 tot nadere aankondiging. -Sas van Gent- Drie Schouwen. Lyn Schoondyke—IJzendyke—Belgische grens. SPOORWEG JLECHELEN TERNEUZEN. Stoomtram Halst—Waizoorden. Spoorweg Ter NeuzenGent. 7 Stoomtram-Haatschappy BreskensMaldeghem Dienstregeling van 15 September 1916 tot nadere aankondiging. - Van 19 November 1916 tot en met 14 januari dagelijks, Alle booten tusschen Neuzen en Vlissingen leggen te Borsselen aan. Van 1 -A.u.gustu.3 1010 tot nadere aankondiging. V"an September tot nadere aankondiging. Van Neuzen naar Hansweert per boot, vm. Hansweert Vlake per tram, Vlake Hansweert per tram, Haasweert Neuzen per boot, 8.a), midd. 12.nm. 6.30 9.35a), nam. 1.35, 8.05 10.15, 2.405)', 8.30 10.35, 3.-6), 8.48 fl< uit d der onde ia z van zond en 1 maa tene zijn wori van leve bew der aan kwa en gebi A.rn een in niet moe V gij om lart E de tac pre get te gee set die Fr; kr; te tin En de lat Vo nit lec hu be ve is de m kc be ze vc ot re sa u Pl ai h b b 4°/i LeEniM van den Staat der Neilerlanilen. T E TBADE MARK E. Kramlsma. 7 33 7 43 v Driesch. Axel a Zaamslag v Zaamslag v Driewegen a Neuzen 33 35 37 6 90 9 25 9 45 12 40 3 45 6 30 9 35 9 55 12 50 3 55 6 49 9 49 1010 105 4 09 8 03 6 59 9 55 10 2 1 12 4 19 810 7 13 10 09 10 34 1 25 4 33 8 2 720 1016 1042 135 440 8 30 v Neuzen Driewegen a Zaamslag v Zaamslag v Axel a Driesch. 32 34a 7 35 1 '30 *1 42 10 37 7 54 10 50 8 05 i0 57 8 20 11 12 x 30 11 22 34 1105 11 13 li 26 11 36 1150 12 36 2 20 2 28 2 41 2 51 3 06 316 33 40 5 30 8 45 5 38 8 3 5 50 9 05 6 9 15 6 15 9 30 6 25 9 40 Treinen 33a en 34a rijden alleen des Zaterdags, waarop dan treinen 33 en 34 vervallen. Bij tijdig verzoek kan op de volgende haltm gestopt worden tot het in en uitstappen dei- reizigers: te Axel, Kerkdreef en Sp lorwegkruising, hoek -euzensche weg, te Zaamslag, Groenéweg, Kraag te Neuzen, St. Annapolder en Zwaantje. v Drie Schouwen 7 23 1 30 Axel 7 33 140 Rond -putten 7 41 1 48 a Zaamslag 7 50 156 v Zaamslag 7 55 2 „Stoppeldijk veer 8 02 2 07 Rapenburg dorp 8 10 2 15 „Hengstdijk 8 13 2 23 „Groenendijk s 26 2 31 a Kioosterzande 8 33 "2 40 v KI -osterzande 5 25 Groenendijk 5 35 „Hengstdijk 5 45 Rapenburg dorp 5 50 „Stoppeldijk veer 5 57 aZaamsag 6 05 v Zaamslag 6 13 Rondeputten 6 21" Axel 6 30 a Drie Schouwen 9 40 410 7 25 9 47 4 15 7 30 9 55 4 23 7 37 10 03 4 31 7 43 10 11 4 39 7 51 10 19 4 55 8 03 10 20 5*- 8 10 10 23 503 8 18 10 35 5 15 8 25 10 4 8 33 Bij tijdig verzoek kan gestopt worden aau de haltenAxel kerkdreef en spoorwegkrui sing, hoek Neuzensche weg, Zaamslag wissel, Zaamslag veer, Stoppeldijk veer, Rapenburg tol, Copwijksche weg, In Delft Drie Schouwen 6 1210 3 20 7 38 I g Zuiddorpe 6 12 12 24 3 32 7 52 a Zuiddorpe 6 06 12 17 3 26 7 45 a Drie Schouwen 6 18 12 31 3 33 8 v. IJzendijke 7,15 10,— 12,35 Pyramide 7, 0 10,15 12,50 Philippine 7,55 10,42 1,2 a. Sas van Gent 8,21 -11, B 1,46 v. Sas van Gent 8,'4 11,11 2.3) Pas-sluis ',39 11,24 2. i0 Westdorpia kerk 8,49 11,34 2,5' Zwartenhoek 8,59 11,5') 3,05 a. Drio Schouwen 9, 9 12,03 3,15 na <r Zaamslag 9,25 12,10 3 5 Zuiddorpe 12.lt) 3,20 5,30 5,45 6,1') 6,16 40 6,55 7,05 7,15 7,25 7,33 v. Dr e Schouwen 7,95 9,28 Zwart-nhoek 7,45 9,3a Westdorpe kerk 7,55 9,48 Pas-sluis ~,05 9,58 a Sas van Gent 8,2 10,13 v as van Gent 8, 5 0,16 Philippine 8,51 "',42 Pyra nide ','6 1 ,07 a. IJzendijke 9,30 11,32 naar Schoondijke 9,'7 11,30 1,45 1,55 2,05 2, 5 2,90 2,44 3,15 9, 0 ,55 4,22 6,47 6,58 7,05 7,15 7, 0 ,32 7,56 8,21 8,35 v Schoondijke a IJzendijke v idem a Belg. Grens v Belg. Grens IJzendijke a Schoondijke 7 15 9 - 1012 12 145 3 45 5 34 8 08 9 23 10 35 12 23 2 08 4 03 5 57 10 45 10 57 712 7 35 8 25 8 48 9 37 10 1110 1130 11 59 113 136 3 10 3 33 4 20 4 43 v. Neuzen Sluiskil Axel Kijkuit a Hulst 7 9 50 135 517 V Halst 8 05 12 32 4 8 05 7 10 10 1 45 5 25 Kijkuit 8 15 12 42 4 10 8 14 7 21 1011 156 5 34 Axel 8 23 12 50 418 8 22 729 10 19 2 04 5 40 Siuiskil 8 41 103 4 36 8 32 7 39 10 29 213 5 47 a Neuzen 851 1 18 4 44 8 42 v Hulst, Station 5 40 3 - 10 40 2 15 5 5 3 20 Rustwat 68 20 11 2 3) 8 10 8 4') Terhole 6 05 3 25 1105 2 40 4 45 8 43 Hoefkensdijk 6 43 3 33 11 13 2 43 6 23 3 31 Kuitaart (Tol) 6 48 8 33 11 18 2 53 6 28 3 33 Kioosterzande 6 30 3 50 LI 30 3 )3 6 40 9 1 a Walz. 'Dijk) 6 40 9 1140 3 1.3 6 30 9 2 1 v. Walz. (Dijk) 6 >o Kioosterzande 7 )0 Kuitaart Tol) 7 12 Hoefkensdijk 7 17 Ferhole 7 25 Rustwat 7 10 luUt. Ir.adon 7 9 15 9 25 )«.37 0 42 30 9 <3 0 15 12 20 3 45 7 9 25 L2 30 3 3 3 7 10 9 35 12 42 4 07 7 22 9 47 12 47 '55 1 - 1 2 i 4 12 7 27 9 52 l 23 7 35 10 7 4') 10 05 8—K) 2:3 4 25 4 ii Neuzeu 7 20 11 1 46 4 50 Sluiskil 7 29 11 20 1 54 4 .39 Sluiskil br. 7 33 11 30 1 58 5 04 Philippine 7 37 11 40 2 02 5 07 Sas v. Gent 46 12 2 15 5 16 v. Sas v. Gent 9 35 1 05 3 25 7 15 Philippine 9 41 1 11 3 0 7 4 Sluiskil br. 9 46 1 13 3 50 7 28 Sluiskil 9 51 1 21 4 10 7 3 2 a. Neuzen o 59 130 4 20 7 45 Breskeas 6 35 8 34 10 55 115 4 25 6 25 Groede 6 45- 8 44 1105 125 4 35 6 35 Schoondijke 6 56 8 55 11 16 136 4 46 6 46 Oostburg 7 24 9 14 1140 1 55 510 7 ('5 a Draaibrug 7 42 9 32 1158 2 13 5 28 7 23 V idem 6 28 7 47 9 37 12 05 2 20 5 33 7 30 Aardenburg 6 43 8 02 9 52 12 20 2 35 5 48 7 45 a Ede 8 14 10 04 12 32 2 47 6 v Ede 8 58 10 48 143 416 7 00 Aardenbmg 6 45 9 10 11 155 4 28 7 12 a Praai brug 7 00 9 25 11 15 2 10 4 43 7 27 V 'dem 615 7 05 9 32 1120 2 15 4 50 7 35 Oostburg 6 33 7 23 9 50 1133 2 33 510 7 56 I* Schoondijke 7 42 10 09 11 57 2 52 5 29 8 15 Groede 7 53 10 20 12 08 3 03 5 40 8 26 a Breskens 8 03 10 30 12 13 313 5 50 8 36 V Draaibrug 6'28 7 45 9 40 12 05 217 5 30 7 28 a Sluis 6 43 8 9 55 12 2J 2 32 5 45 7 43 v Sluis 6 45 910 11 1 55 4 30 7 05 7 45 a Draaibrug 7 9 25 1115 2 10 4 45 7 20 8 00 V Oostburg 4 34 7 35 9 55 1150 2 35 5 15 7 06 •9 Zuidzande 6 45 7 46 1006 12 01 2 46 5 26 7 17 a Cadzand 6 57 7 58 1018 12 13 2 58 533 7 29 T Cadzand 6 59 8 37 4 1105 127 4 37 6 32 7 31 Zuidzande 711 8 49 1 1117 139 4 49 6 42 7 43 a Oostburg 7 22 9 11 28 1 50 5 6 53 7 54 7 57 8 15 7 50 8 05 N. B. De uren van vertrek op de tusschenstitions zijn bij benadering aangegeven. De treinen zullen te Schoondijke. zoo noodig, n minuten wachten op de aansluitingen der Zeeuwsch-Vlaamscne Tramweg Maatschappij. Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,50 10,11,a nm. 12,10b 2,45 3,4"c Breskens Vlissingen 7,50 8,20 10,45 12,40 1,—a 3,30 Vlissingen Neuzen 9,20 12,10d 3,— Neuzen Vlissingen 7,30 10,40 2, aj De reizen worden op de Zondagen, de Kerstdagen en den Nie iwjaarsdag niet gemaakt. b) Bij vertraging van trein 12,02 kan op de werkdagen de boot naar Breskens wachten tot één uur. c) Bij vertraging van trein 3,36 kunnen de booten naar gelang van de omstandigheden wachten, d; Bij vertraging van trein 12,02 kan da boot naar Neuzeu wacbten tot 12,13. In correspondentie te VLAKE op den .staatsspoorweg VlissingenRoozendaal en te WALZOORDEN_op den tram HulstWaizoorden. DAGELIJKS Van Waizoorden naar Hansweert per boos vm. 4,55 9,05 nm. 1,00 3,45 7,00 Hansweert Vlake per tram 7,25 9,35 1,30 4,15 7,30 j Vlake Hansweeit per tram 8.08 11,25 2,40 5,45 8,30 Hansweert Waizoorden per boot n 8,25 11,45 3,00 5,58 8,48 In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg VlissingenRoozendaal.. aDes Maandags vert-ekt de eerste boot van Neuzen naar Hansweert niet om 8,uur, b\ maar om 5,5 vm in aa-sluiting op de tram vau 7.25 van Hansweert naar Vlake. Des Din dags wacht de tram tot 2,50 op den markttrein van Goes en wacht de boot op de tram. Te Hoedekenskerke legg n de booten aan ongeveer een half uur na het vertrek van Neuzen of van Hansweert. BD it

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1917 | | pagina 4