I I SIGAREN, eeeseessMeeee 52 koopen EIKENHOUT op stam en 2500 GEÏELDE SPARREN, Geeft vergenoegde gezichten om den theetafel. in verschillende merken en prijzen, St. Nicolaas-Cadeaux. Firma P. H. Veenhuizen, Axel. Stoomboot,dienst op de Wester-Schelde. Openbare Verkooping. Oude Couranten MHHNMMN 2 Doozen Postpapier Doozen Cartes de J Correspondance. Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. Lijn Vlissingen Breskens Neuzen. Lijn W aizoordenHans weert. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hansweert-Vlake. T* b°oam ,aQ ™s'",roeah,lf Mr h8' De Notaris J. A. Dregmans te Axel, zal op Donderdag 23 November 1916, des middags 12 ure, om kontant geld, verkoopen waaronder van 85 c.M. dikte en 911 M. lang, verdeeld in koopen, staande en liggende in een bosch in den Oudenpolder, Zuiddorpe. Te vergaderen bij de Wed. G. Tacq. Zuiddorpe, nabij de Sterre. te koop gevraagd, bij elke hoeveelheid. Prijsopgaaf per kilo, ODder nummer 29 bureau dez6r courant. waaronder vele soorten, geschikt voor e n M-V' W- 'iW' M 1 D D E3 L B 1ST V A KT VER V F. DIELEMAN, 2 0 Boekhandel, Axel. a 3E3 Lyn Drie SchouwenTer Neuzen. Dienstregeling van 20 Augustus 1916 tot nadere aankondiging. Treinnummers31 33a 33 35 37 39 Dienstregeling ingaande op 28 Juli 1916 tot nadere aankoudiging. Lyn Drie Schouwen - Zuiddorpe. Dienstregeling Lyn van af 20 IJzendyke Augustus 1916 tot nadere aankondiging. Sas van Gent— Drie Schouwen. Lyn SchoondykeIJzendykeBelgische grens. SPOORWEG MECHELEN—TEBNEUZEN. Spoorweg Ti u zenGent. Stoomtram SuistWalzoorden. Stoomtram Maatschappy Breskens— Maldeghem. Dienstregeling van 15 September 1916 tot nadere aankondiging. Van 19 November 1916 tot en met 14 Januari dagelijks, Alle booten tusschen Neuzen en Vlissingen leggen te Borsselen aan. 7aa 1 -Augustus 1010 tot nadere aankondiging. Van Neuzen naar Hansweert per boot, vm. 8.—a), midd. 12.—, nm. 6.30 Hansweert Vlake per tram, 9.35a), nam. 1.35, 8.05 u gaQsweert Per tram, 10.15, 2.406), 8.30 Hansweert Neuzen per boot, 10.35, 3.-6), 8.48 ,>V .v :Mt TII15 E TBADE MA8K E. Orandsma. 7 33 7 43 8 03 810 8 23 8 30 v Driesch. Axel a Zaamslag r Zaamslag v Driewegen a Neuzen 6 20 6 30 6 49 6 59 33a 9 25 9 35 9 49 33 35 9 45 12 40 9 55 12 50 1010 105 9 55 10 20 7 13 10 09 10 34 7 20 10 16 10 42 1 12 125 135 37 345 3 55 4 09 419 4 33 4 40 v Neuzen Driewegen a Zaan^slag v Zaamslag v Axel a Driesch. 32 34a 7 35 10 30 7 42 10 37 7 54 10 50 8 05 10 57 8 20 11 12 8 30 1122 34 1105 1113 11 26 1136 1150 12 36 2 20 2 28 2 41 2 51 3 06 316 38 40 5 30 8 45 5 38 8 53 5 50 9 05 6—9 15 6 15 9 30 6 25 9 40 Treinen 33a en 34a rijden alleen des Zaterdags, waarop dan treinen 33 en 34 vervallen. Bij tijdig verzoek kan op de volgende haltin gestopt worden tot het in en uitstappen der reizigerste Axel, Kerkdreef en Spoorwegkruising, hoek ^'euzensche weg, te Zaamslaff Groeneweg, Kraag, te Neuzen, St. Annapolder en Zwaantje. v Drie Schouwen Axel Rond 'putten a Zaamslag v Zaamslag Stoppeldijk veer Rapenburg dorp Hengstdijk Groenendijk a Kloosterzande smg, hoek Nenzensehe weg, Copwijksche weg, In Delft. 7 23 130 7 33 140 5 25 7 41 148 5 35 7 50 1 56 5 45 7 55 2 5 50 8 02 2 07 5 57 8 10 2 15 6 05 813 2 23 6 13 8 26 231 6 21 8 33 2 40 6 30 kan gestopt worden v Kloosterzande 9 40 Groenendijk 9 47 Hengstdijk 9 55 Rapenburg dorp 10 03 Stoppeldijk veer 10 11 a Zaamslag 10 19 v Zaamslag 10 20 Rondeputten 10 28 Axel 10 35 a Drie Schouwen 10 4o 4 10 4 15 4 23 431 4 39 4 55 5 - - 503 5 15 7 2: 7 30 7 37 7 43 7 51 8 03 8 10 8 18 8 25 8 3> v Drie Schouwen 6 a Zuiddorpe 6 06 12 10 3 20 1 38 v Zuiddorpe 12 17 3 26 7 45 a Drie Schouwen 612 6 18 12 24 12 31 3 32 3 33 v. IJzendijk,e 7,15 10,— 12,35 Pyramide 7, J0 10,15 12,50 Philippine 7,55 10,42 1,20 a. Sas van Gent 8,21 11, >8 1,46 v. Sas van Gent 8,24 11,11 2.30 Pas-sluis 3,39 11,24 „2,40 Westdorpe kerk 8,49 11,34 2,51 Zwartenhoek 8,59 11,50 3,05 a. Drie Schouwen 9,''9 12,03 3,15 naar Zaamslag 9,25 12,20 3,15 Zuiddorpe 12,10 3,20 7,35 7,45 7,55 8,05 8,21 8,25 8,51 9,16 9,30 9,37 5,30 5,45 6,10 6,36 6,40 6,55 7,05 7,15 7,25 7,33 v. Drie Schouwen Zwartenhoek VVestdorpe kerk Pas-sluis a. Sas van Gent v sas van Gent Philippine Pyramide a. IJzendijke naar Schoondijke 9,28 9,38 9,48 9,58 10,13 10,16 10,42 H,07 11,22 11,30 1,45 1,55 2,05 2,15 2,30 2,44 3,15 3,10 3,55 4,22 7 52 8 6,47 6,58 7,05 7,15 7,30 7,32 7,56 8,21 8,35 V Schoondijke 7 45 9 - 1012 12— 145 3 45 534 a IJzendijke 8 08 9 23 10 35 12 23 2 08 4 08 5 57 v idem 10 45 a Belg. Grens 10 57 v Belg. Grens 1110 „IJzendijke 712 8 25 9 37 1130 1 13 a Schoondijke 7 35 8 48 10— 11 53 136 310 3 33 4 20 4 43 V. Neuzen 7 9 50 135 517 Sluiskil 7 10 10 145 5 25 V Axel 7 21 1011 1 56 5 34 n Kijkuit 7 29 10 19 2 04 5 40 a Hulst 7 39 10 29 213 5 47 V. Neuzen 7 20 146 4 50 V Sluiskil 7 29 1120 1 54 4 59 Sluiskil br. 7 33 1130 158 5 04 n Philippine 7 37 1140 2 02 5 07 Sas v. Gent 7 46 12 21, 5 16 v Hulst Kijkuit Axel Sluiskil a Neuzen 8 05 12 32 4 8 05 8 15 12 42 4 10 8 14 8 23 12 50 418 8 22 8 41 103 4 36 8 32 851 1 18 4 46 8 42 a. Sas v. Gent Philippine Sluiskil br. Sluiskil keuzen 9 35 105 3 25 9 44 1 14 3 40 9 48 1 18 3 50 9 51 121 4 10 9 59 130 4 20 715 7 24 7 28 7 32 7 45 v Hulst, Station 5 10 3 Rnstwat 6 8 20 Terhole 6 05 3 25 a Hoefkensdijs 6 13 3 S3 Kuitaart (Tol) 6 13 3 38 Kloosterzande 6 30 8 50 Waiz, (Dijk) 6 40 9 v. Walz. (Dijk) 6 'O 9 15 Kloosterzande 7 40 9 25 1 Knicaart Tol) 7 l *37 n Hoetkanslijk 7 17 12 Tarhole 7 25 '50 n Rnstwat 7 30 9 .55 10 10 2 15 3 5) 8 20 11 2 35 S '0 3 40 1105 2 10 3 15 3 45 11 13 2 13 -1 '3 3 o 11 18 2 53 6 28 3 53 11 30 3 05 6 40 9 10 1140 315 6 50 9 20 a Hulst, Station 7 50 10 15 12 20 3 45 7 9 25 12 30 3 55 7 10 9 35 t2 42 4 07 7 22 9 47 12 47 1 12 7 27 9 52 12 55 4 20 7 35 10 1 4 25 7 40 10 05 1 20 4 45 8 10 25 v Breskens Groede Schoondijke Oostburg a Draaibrug v idem Aftrdönburs' a Ede Ede Aardenburg Draaibrug idem Oostburg Schoondijke Groede Breskens v Draaibrug a Sluis v Sluis a Draaibrug v Oostbnrg Zuidzande a Cadzand v Cadzand Zuidzande a Oostburg 6 28 6 43 i 6 15 6 33 6 28 6 43 6 45 7 «3t 6 45 6 57 6 59 7 11 7 22 6 30 6 4') 6 51 7 24 7 42 7 47 8 02 8 14 6 45 7 00 7 03 7 23 7 42 7 53 8 03 8 34 8 44 8 55 9 14 9 32 9 37 9 52 10 04 8 58 9 10 9 25 9 32 9 50 10 09 10 20 10 30 10 55 1105 11 16 11 40 11 58 12 05 1 20 1 30 1 41 2 01 2 20 2 27 12 20 2 42 12 32 2 54 10 48 11 11 15 11 20 1133 11 57 12 08 12 13 7 45 9 35 12 05 2 22 8— 9 50 12 20 2 37 9 10 9 25 7 35 7 46 7 58 8 73 8 49 9 11 11 15 1 55 2 40 2 10 2 55 2 30 2 42 2 57 3 05 3 24 3 43 3 54 404 3 315 4 30 445 4 25 6 25 4 35 6 35 4 46 6 46 510 7 05 7 57 5 28 7 23 8 15 5 33 7 30 5 48 7 45 6 - 4 16 7 00 4 23 7 12 7 50 4 43 7 27 8 05 4 öO 7 35 5 10 7 56 5 29 15 5 40 8 26 5 50 8 36 4 "0 5 30 7 30 5 03 5 45 7 45 510 5 25 9 20 931 9 43 1105 1117 11 28 N. B. 1150 12 0L 12 13 135 147 158 2 05 2 16 2 28 2 55 3 07 318 7 10 7 25 5 15 5 26 533 6 32 6 42 6 55 7 47 8 02 7 06 7 17 7 29 7 31 7 43 7 54 De uren van vertrek op de tusschenstations zijn bij benadering aangegeven De tremen zu len te Schoondijke. zoo noodig, ..minuten wachten op de aansluitingen der Zeeuwsch- V Jaamscfie Tramweg* Maatschappij. Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,50 10,- 11,—a nm. 12,10b 2,45 3 43c Breskens Vlissingen 7,50 8,20 10,45 12,40 1,-a 3,30 Vlissingen Neuzen 9,20 12,10d 3,— Neuzen Vlissingen 7,30 10,40 2,'— ai De reizen worden op de Zondagen, de Kerstdagen en den Nieuwjaarsdag niet smaakt V éénaTngr. °P de warkda^ de boot 'naar Brnskens wachten iu- v<''tra"in» vaa tre*Q kunnen de booten naar gelang van de omstandigheden wachten dj Bij vertraging van trein 12,02 kan de boot naar Neuzen wachten tot i"fl In correspondente te VLAKE op den staatsspoorweg Vlissingen-Roozendaal en te WALZOORDEN op den tram Hulst—Walzoorden. DAGELIJKS Van Walzoorden naar Hansweert per boot vm. 6,55 9,05 nm. 1,09 3 45 7 00 V]akpWe6rt uIake P6r tram 7'25 9-35 - 1,30 4J5 7,30 Hansweeit per tram 8.08 11,25 2.10 5 45 8 30 Hansweert Walzoorden per boot 8,2111,45 3,00 5,53 8 48 In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg Vlissingen-Roozendaal. Van September tot nadere aankondiging. a) Des Maandags verfekt de eerste boot van Neuzen naar Hansweert niet 'om's-uur 5, DeTnTnT Vm' ia aa;slaUiag °p de cra a ''25 vaQ Hansweert naar Vlake op de cram W tram tot 2'50 °P duu m»rkttrein van Gobs en wacht de boot

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1916 | | pagina 4