r lilillllllilil II Si üSftSIJI SI II Charles Heidsieck Sillery Sec. CREDIETVEREENIGING Agentschap te MIDDELBURG, Rouaansche kade G 137, Te AXEL uitsluitend voorhanden, bij Stoombootdieüst op de Wester-Schelde. H. H. LandLtoouwersi Verkrijgbaar: eerste kwaliteit blauwe Machineolie Coiiings-Patentasoiie en Wagensmeer. AXEL. J. DE KRAKER-SANDERS. Verleent Credieten tesen rente™r:ioedingm verhouding tot w. Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. Lijn Vlissingen Breskens Neuzen. Lijn VValzoordenHansweert. Aanbevelend, gevestigd te AMSTERDAM, opgericht 8853. het disconto der Nederlandsche Bank. Neemt gelden k deposito tegen rentevergoeding van thans l1/, pCt. - Geeft wissels af op binnen- en buitenland, incasso's. - - - AGENTSCHAPPEN te Groningen, Leeuwarden, Zwolle, Alkmaar, 's Gravenhage, Utrecht, Deventer, Arnhem, Rotterdam, Tilburg, Maastricht, Dordrecht, Nijmegen,en Middelburg. CORRESPONDENTSCHAP te Goes. Uitvoerig geïllustreerd prospectus wordt op aanvraag gaarne toegezonden door den Agent te Middelburg Mr. J. A. FOKKER. Dü Lyn Drie Schouwen Ter Neuzen. Dienstregeling van 20 Augustus 1916 tot nadere aankondiging. Stoomtram Hulst Wanoorden. Stoomtram Maatschappy Breskeus—Maldegkem. Dieastregeliug vau 22 Juui 1916 tot nadere aankondiging. Dienstregeling ingaande Lyn Drie op 28 Juli 1916 tot nadere aankondiging. Schouwen Kloosterzande. Lyn Drie Schouwen -- Zuiddorpe. Dienstregeling van af 20 Lyn IJzendyke Augustus 1916 tot nadere aankondiging. Sas Tan Gent Drie Schouwen 7 hi Nederlandsche grens. SPOORWEG TERNEUZEN MECHELEN. to »P 0» Van 20 Augustus 1916 tot nadere aankondiging dagelijks: De dienst NEUZEN-HOEDEKENSKERKE blijft tijdelijk gestaakt. Spoorweg Ter Neuzen—Gent. Van 1 Ang-ustns 1910 tot nadere aankondiging- Over zijdschi melden lea Zui selij k i melden ig ii (Mlerr schoon reinwin reeds v Mau rep welk d rolkom Bij hunner ia het d in de t Zoodi offensie het rat Duitse! blijft, wijkt. Aan den sti In he al mee tij biel Ten t kleine der ce bloedig eenige hanaet alle g beoord had, 1 aandac In di gaan terwijl geringi Na enteni' uitend Doiran tot ve veebts teit v! Florin: naar lang u front, offensi een b klap toegeb het n en he gauw van be een g< De Het is beeld verlie: verric 4-12 De man 1 3871 tAe£^£] ft fn^^l ;/'^l VS® ST5&^@[S Champagne! Fill F. 1VEMÜIM. l^] [^g] [g Treinnummers31 v Drifisch. Axel a Zaamslag t Zaamslag Driewegen a Neuzen 6 20 6 30 6 49 6 59 33a 9 25 9 35 9 49 9 55 713 10 09 7 20 10 16 33 35 9 45 12 40 9 55 12 50 1010 1 0r> 10 20 1 12 10 34 125 1042 135 37 3 45 3 65 4 09 4 19 4 33 4 40 39 7 33 7 43 8 03 810 8 23 8 30 v Neuzen Driewegen a Zaamslag v Zaamslag v Axel a Drieseh. 32 34a 7 35 10 30 7 42 10 37 7 54 10 50 8 05 10 57 8 20 11 12 34 11 0t 1113 11 26 1136 1150 8 30 1122 "12 - 36 2 20 2 28 2 41 2 51 3 06 315 38 40 5 30 8 45 5 38 8 53 5 50 9 05 6-915 6 15 9 30 6 25 9 40 v. Hulst, Station 5 40 8 10 40 2 15 5 5') Rustwat 6 8 20 11 2 35 6 10 a Terbnle 6 05 8 25 1105 2 10 6 15 Hoefkensdijk 6 13 8 33 11 13 2 18 6 -3 Kuitaart (Tol) 6 13 8 33 11 18 2 53 6 38 Kloosterzande 6 30 3 50 tl 30 3 05 6 10 'Vals. IDiikl -40 9— 11 ti) 3 t.j 4 -(q 8 20 8 40 8 45 8 53 8 58 9 10 9 2» v, Walz. (Dijk) 6 50 Kloosterzande 7 00 Kuitaart (Tol) 7 12 Hoelkeusdijk 7 17 Terhole 7 21 Rust wat. 73' Hulst. Station 1 50 10 15 9 15 12 20 3 45 7 9 2.1 9 25 12 30 3 55 7 10 9 35 12 42 4 07 7-22 9 41 12 47 4 12 7 27 9 52 12 55 4 20 7 35 10 - l - 4 25 7 10 10 05 1 20 4 45 8 10 25 9 37 9 42 0 50 Q 55 Treinen 33a en 34a rijden alleen des Zaterdags, waarop dan treinen 33 en 31 vervallen. Bij tijdig verzoek kan op de volgende halten gestopt worden tot het in en uitstappen der reizigers: te Axel, Kerkdreef en Spporwegkruising, te Zaamslag, hoek Aeuzensche we» Groeneweg, Kraag, te Neuzen, St. Annapolder en Zwaantje. v Drie Schouwen 7 23 130 Axel 7 33 1 40 5'25 Rondsputten 7 41 148 5 35 a Zaamslag 7 50 1 56 5 45 v Zaamslag 7 55 2 5 50 Stoppeldijk veer 8 02 2 07 5 57 Rapenburg dorp 810 2 15 6 0> „Hengstdijk 8 18 2 23 6 13 „.Groenendijk 8 26 231 6 21 a Kloosterzande 8 33 2 40 6 30 Bij tijdig verzoek kan gestopt worden aan de haltenAxel kerkdreef en spoorwegkrui sing, hoek Neuzensche weg, Zaamslag wissel, Zaamslag veer, Stoppeldijk veer, Rapenburg tol, Gopwykache weg, In Delft. 6 1210 3 20 7 38 I v Zuiddorpe 6 12 6 06 12 17 3 26 7 45 a Drie Schouwen 6 18 v Kloosterzande 9 40 4 10 7 25 i, Groenendijk 9 17 4 15 7 30 Hengstdijk 9 55 4 25 7 37 Rapenburg dorp 10 03 4 31 7 43 „Stoppeldijk veer 10 11 4 39 7 51 a Zaamslag 1019 4 55 8 08 v Zaamslag 10 20 5 8 10 Rondeputten 10 23 5 03 8 18 Axel 10 35 6 15 8 25 a Drie Schouwen 10 45 8 35 v Drie Schouwen a Zuiddorpe 12 24 12 31 3 32 3 38 7 52 8 al IJzendijke 7,15 10,— 1235 Pyramide 7,30 10,15 12,50 Philippine 7,55 10,42 1,20 Sas van Gent 8,21 11,08 1,46 v. Sas van Gent 8,24 11,11 2.30 Pas-sluis s.39 1134 Westdorpe kerk 8,49 11,34 2,5') Zwartenhoek 8,59 11,50 3,05 a. Drie Schouwen 9,09 12,03 3,15 naar Zaamslag 9,25 12,20 3,45 Zuiddorpe 12,10 3,20 5,30 5,45 6,10 6,16 6.40 6,55 7,05 7,15 7,25 7,33 v. Dre Schouwen 7,35 9,28 Zwart«nhoek 7,45 9,33 Westdorpe kerk 7,55 9,48 - Pas-sluis 8,05 9,5 a Sas van Gent ^,21 10,13 v. las van Gent 8,95 10^16 a Philippine 8,61 10,42 Pyramide 9,16 11,07 a. IJzendijke 9,30 11,22 naar Schoondijke 9,37 - 11,30 1,45 1,55 2,05 2,15 2,30 2,44 3,15 3,80 3,55 4,22 6,47 6,58 7,i'5 7,15 7,30 7,32 7,5 i 8,21 8,35 v Breskens Groede Schoondijke Oostburg a Draaibrug v idem 6 33 Aardenburg 6 48 a Ede v Ede Aardenburg a Draaibrug v idem 6 14 Oostburg 6 33 Schoondijke Groede a Breskeus v Draaibrug 6 30 a Sluis 6 44 v Sluis 6 50 a Draaibrug 7 04 v Oostburg 6 34 Zuidzande 6 44 a Cadzaud 6 57 v Cadzand 7 03 Zuidzande 7 14 a Oostburg 7 26 6 40 8 34 10 54 1 20 4 30 6 50 8 44 1104 130 4 40 7 01 8 55 11 16 141 4 51 7 30 9 14 1140 2 01 5 10 7 43 9 32 1158 2 20 523 T53 9 37 12 04 2 27 533 8 03 9 52 12 20 2 42 5 48 8 20 10 04 12 32 2 54 6 8 58 10 48 2 30 5 6 50 9 10 11 2 42 5 12 7 04 9 24 11 14 2 57 5 27 7 10 9 32 11 20 3 04 5 33 7 29 9 50 1133 3 24 5 51 7 48 10 09 1157 3 43 6 10 7 59 10 20 12 08 3 54 6 21 8 09 10 30 1213 404 6 31 7 51 9 34 12 2 22 3 8 08 9 50 12 14 2 37 314 9 10 11 2 2 40 5 10 9 24 1114 214 2 54 524 7 34 9 54 1150 210 3 34 7 46 10 06 1201 22L 3 46 7 58 10 13 12 13 2 33 3 58 8 42 1104 134' 2 54 5 20 8 54 1117 147^ 3 07 5 32 9 05 1128 1 58 3 18 5 43 714 7 24 7 36 7 54 8 13 8 18 8 33 7 39 7 51 8 06 8 14 8 32 851 9 02 9 12 5 34 5 50 8 10 5 53 6 03 6 14 7 27 7 39 7 50 8 44 9 03 8 34 8 50 N. B. 8 20 8 34 8 36 8 51 7 56 8 07 819 8 21 8 33 8 44 v Ned. Grens IJzendijke 6 33 8 25 a Schoondijke 6 56 8 48 v Schoondijke 7 50 9 - a IJzendijke 8 13 9 23 v idem a Ned. Grens 9 37 10 1012 1035 10 45 1057 1110 11 3') 113 3 10 4 29 5 40 1153 1 36 3 33 4 45 6 03 12 145 3 45 4 53 7 40 12 23 2 08 4 03 5 16 8 03 V Neuzen 6 40 9 50 130 5 17 Sluiskil 7 10 1 40 5 24 V Axel 7 26 10 11 151 5 31 Kijkuit 7 40 10 19 159 5 40 Hulst 7 50 10 29 2 09 5 47 Hulst Kijkuit Axel Sluiskil Neuzen 8 14 12 12 4 - 8 24 12 31 4 09 8 32 12 50 4 17 8 43 1 11 4 27 8 52 1 20 4 36 8 04 8 14 8 22 I 8 33 8 42 De uren van vertrek op de tusschenstations zijn bij benadering aangegeven Van Vlissingen naar Breskens vm 6,05 7,30 10,- nm. 12,10a 3,43 6 35b Breskens Vlissingen 6,35 8,20 10,45 12,40 4,10 7,05 Vlissingen Neuzen 7,15 9,20 12,10a 3,43 6,35b Neuzen Vlissingen 6,05 8,45 J0,40 2-505 wicZftSnig2lTndetrhnUnt12'02 T °P de weurkda^ de boot naar Breskens ten hoogste wacnten tot 12,lo, de boot naar Neuzen ten hoogste tot 12,30 b) Bij vertraging van trein 6,29 kunnen deze booten wachten tot 6,50. V. Neuzen 7 20 11 146 4 50 Sluiskil 7 29 1120 1 54 4 59 Sluiskil br. 7 33 1130 158 5 03 Philippine 7 37 1140 2 02 5 07 Sas v. Gent 746 12 215 5 16 v. Sas v. Gent Philippine Sluiskil br. Sluiskil a. Neuzen 9 3') 105 3 25 715 9 14 1 11 3 0 7 24 9 43 1 18 3 50 7 28 9 51 121 4 10 7 32 9 59 130 4 20 7 45 In correspondentie te VLAKEop den staatsspoorweg Vlissingen-Roozendaal en te WAHZOORDEN op den tram HulstVValzoorden. AGELIJKS i Van VVilzoorden naar Hansweert per boo vm. 6,55 9,05 nm. 1,0 3 45 7 00 - Hansweert Vlake per tram 7.25 9 MS 1,30 ^5 7^0 per tram Vlake Hans woei t per tram Hansweert VValzoorden per boot 7,25 9,35 8.08 11,25 8,2i 11,45 2,10 5,45 8,30 3,00 5,58 8,48

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1916 | | pagina 4