MO ITO POL THEE, t.Br^ndsm^ Geen Nieten!!! zuiver, lekker en goedkoop. Verkrijgbaar en gros bij de firma's: D. J. OGGEL te Axel Wed. A RIK DONZE te Terneuzen. en J. C. SLIJPEN. Bestrijding van bloedarmoede, bleekzucht en algemeene zwakte. Florijn's Eiwitstaai, liet ibest middel. MERINOS SAJET MERINOS SAJET. Groot succes Gt oot succes Ngdsrlandschs Tombola Maatschappij „Fortuna". Directe M. v. d. LEEST, Haarlem. SpiegeJl Tombola. see?BPSïiii Een fraaie groote Salonspiegel in al Middelen van vervoer. n n Stoombootdienst op de Wester-Schelde. OCTOBER 1902 tot en met M A A RT 1903. Aan het Bureau van dit blad belast men zich voortdurend met het opzenden van advertentiën in alle dag- en weekbladen, zonder verhooging van prijs. De Administratie. alleen in verzegelde pakjes voorzien van bovenstaand gedeponeerd Handelsmerk in Zeeuwscb-Vlaanderen verkrijgbaar te Axel, F. Dieleman, Firma wed. H. Harinck, Huist, C. L. Du Cock-bijlva Ter Neuzen, C. Leunis Rz.,D. Herrebout G. Meertens, Wed. Klaassen-Donze, A. van Overbeeke, St. Jansteen, J. A. J. Rottier, Sas van Gent, J. T. de Smidt, Zaamslag, wed. J. de Vos, D. J. van Pienbroek. Axelschestraat. De wereldberoemde Naai machines uit de oudste Duit sche Naaimachinenfabriek zijn voor AXEL uitsluitend verkrijgbaar bij Wordt uitsluitend verkocht in origineel verpakte Liter— flesschen a 1,50. Alleen ECHT verkrijgbaar in onderstaande Depóts AXEL J. V. V. EEKMAN. HULST F. L. VERWILGHEN v. d. HOOFT TER NEUZENJ. J. KEN3E. J. W. FLORIJN, Apotheker, HAARLEM. Het gebruik van MERINOS SAJET neemt steeds toe, dank zijne sterkte en goed blijven van kleur, dus huismoeders en dames gebruikt steeds Te houden publiek op 8 December a. s., in mijn magnzyn Kleine Houtstraat 88, Haarlem. met prima FraDsch glaa, benevens een paar extra fjjne gravures in fraaielijst. Voorts: 5 Salonspiegels in kleinere afmetingen. Elegante Kap-, Naai- en Werkdoozen, alle veisierd met spiegel. Fransche Spionnen, enz. enz. Terwijl elk aandeelhouder beslist als prijs ontvangt een aardige Keuken- spiegel, waarover een ieder ruimschoots tevredon zal zjjn. Een genommerd aandeel in deze Tombola kost slechts 45 cent en wordt na ontvangst van dit bedrag per postwissel of in postzegels, franco toege zonden door de Directie M. v. d. LEEST, KI. Houtstraat 88, Haarlem en is tevens verkrijgbaar by de Agenten. Het aantal aandeelen voor elke Tombola bedraagt slechts 4£ö, zoodat de kans tot winnen uiterst ruim gesteld is. Trekkingslgsten worden franco toegezonden, 6 dagen na afloop der trekking. He toezending der prijzen geschiedt geheel franco. De prijzen zijn reeds allen aaugekocht en publiek te bezichtigen in mijn magazijnen Kleine Houtstraat 88, en Kruisweg 60, Haarlem. ^S?CS8S0@SGRS(£S£aS£SRSESS^ „Een eetlepel SODEX zal |j in den regel beter voldoen dan V4 kilo gewone Soda." h> Greenwich tijd. Spoorweg Ter Xeuzen-Reckelen. V. Terneuzen 700 9 47 128 552 Sluiskil 706 9 55 136 600 Axel 713 1004 145 609 Kijkuit 7 21 1012 153 617 Hulst 7 32 1022 202 6 26 Clinge 7 50 10 38 218 6 42 a. St. Nicolaas 810 10 55 2 35 700 V. St. Nicolaas 8 22 10 57 3 05 717 a. Mechelen 915 1153 404 8 15 V. Mechelen 920 12 03 415 819 a. Brussel (N.) 9 43 12 29 4 57 858 V. Brussel (N.) 600 941 12 43 *5 35 Mechelen 6 38 10 28 125 6 03 St. Nic. 7 50 1140 310 7 25 Clinge 811 12 10 3 31 7 49 a. Hulst 817 12 20 3 37 7 55 V. Hulst 830 12 37 350 8 05 Kjjkuit 8 38 12 46 3 58 813 Axel 8 48 12 53 406 8 22 Sluiskil 8 57 102 414 8 30 a. Terneuzen 9 05 110 4 22 8 38 Des Zondags vertrekt dez< s trein van Brnssel Noord om 521. Spoorweg Ter Neuzen-Geut. V Ter Neuzen f5 35 8 33*12 03 510 8 05 Sluiskil 5 43 8 40 12 12 5 20 8 12 Sluiskil (brug) 5 45 8 43 12 15 5 23 8 15 Philippine 5 49 8 47 12 20 5 28 8 20 Sas v. Geut 6 8 56 12 29 5 37 8 31 <j wak. 6 08 9 00 12 34 5 42 8 36 Selzaete yert 6 2Q g 1Q 12 49 5 52 8 50 a. te Gent (kl. st.) 6 56 9 46 9 23 (gr. st.) 7 10 9 58 130 6 38 9 34 Deze trein vertrekt des Woensdags om 12 15 f Rijdt des Maandags niet van Terneazen, maar begint te Selzaete. v.Gent(gr.st| 5,28 8,19*12,06 5,02 7 56 v.Gent(kl.st| 5,41 8,30 12,17 5,12 8 07 O i (aank 6,15 9,05 12,48 5,46 8 42 selzaete,6 20 909 12 51 6 ()0 g55 6,32 9,21 1,03 6,15 9,10 6,40 9,30 1,11 6,28 9,18 6,44 9,34 1,14 6,35 9,23 6,47 9,36 1,17 6,40 9,27 6,57 9,43 1,25 6,50 9,35 f Rijdt des Zondags niet verder dan Selzaete. 's Vrijdag? vertrekt deze trein uit Gent om 12 u Wugendienst Hulst Walzoorden. v. Holst n Walz. vm. 7,30 11,00 nm 2,05 6,30 v. Walz n. Hulst ongev. 9,00 11,30 3,25 5,08 (vertr v. Sas v. Gent Philippine Sluiskil (br) Sluiskil a Terneazen Van St. Nicolaas naar Lokeren en Gent. v St Nicolaas naar Lokeren en Gent voorm. 4,48 6,20 7,42 8,18c 9,43 11,33c es nam. 1,05 2,47c 3,57* 5,55 7,09c 8.27 v Gent naar Lokeren en St Nicolaas voorm. 4,42 6.33c 7,40 9,02 10,36c en nam. 12,34 2,07c 4,17 5,16 6,10 7,42 8,42 De uren met een zijn treinen 1 en 2 klasse Ter Neuzen—Brussel over Lokeren. a. T. N. 835 12 03 513 v. Bros. 5 34 1018 214 v. Selz. 9 0412 34 5 42 a. Selz. 8 59 12 45 5 43 a. Selz. 9 09 12 52 5 47 v Selz. 9 09 12 516- v. Brus.12 34 3 15 9 42 a. T. N. 9 43 1 25 6 50 Correspondentie, (f) v. Selzaete n. Eecloo 6 18 9 08 12 53 5 51 8 53 Eecloo n. Selzaete 5 15 8 12 11 50 4 43 7 46 Selzaete n. Lokeren 9 09 12 52 5 47 Lokeren n. Selzaete 5 18 7 14 12 00 3 44 8 10 n Gent n. Brussel 7 19 10 50 1 39 6 53 8 09 9 44 Brussel n. Gent 6 53 9 36 3 54 6 07 Gentn. 0stende8 20 11 3 55 6 55 7 13 9 43 Ostende naar Gent 3 43 6 05 10 50 3 31 5 40 Correspondentie, (t) St Gilles n Moerb. 8 01 1151 3 26 7 41 Moerb. n. St. Gilles 6 43 9 54 1 15 6 14 Mechelen n. Brussel 9 28 12 03 4 11 8 19 Brussel n. Mechelen 6 9 41 12 44 *5 36 Mech. n. Leuven 9 25 12 35 1 29 4 19 10 22 Leuven n. Mech. 5 36 9 37 10 01 12 10 5 32 t) Deze uren geven de directe correspondent!! van en naar Ter Nenzen Mn. 's Zondags, alsook op 25 December en 8 April te 5,21. Stoomtram Vlissingen—Middelburg. S T A D 8 T IJ D. v Vlissvm. 4 50f 5 55 8 00 9 30 11 00 1145 nm. 12 30 1 15 2 00 2 45 3 39 4 15 1105 5 55 6 55 7 45 8 30 9 15 1015 v. Middvm. 5 20f 6 23 8 451015 1150 nm.12 35 1 20 2 05 2 50 3 35 4 20 510 6 00 7 00 7 50 8 35 9 20 10 20 1105 t Alleen op werkdagen. Spoorweg Vlissingeu Roosendaal. v Vlissingen n. Roosendaal 6 17 7 9 15 1 07 4 30 *6 45 7 13 7 35 le en 2e klasse. Spoorbootdienst Walzoorden Vlake. v Walz. n Vlake vm. 6 00 9 00 nm 12 50 4 02 v Vlake n Walz. vm. 8 00 10 31 nm 5 25 5 09 Van St. Nicolaas n. Beveren en Antwerpen. v St Nicolaas naar Beteren en Antwerpen voorm. 4,50 5,44 7,43 8,23c 9,53 11,42c en nam. 1,39 2,50c 5,22 5,59 7,18 8,35 v Antwerpen naar Beveren en St. Nicolaas. voorm. 5,27 6,49c 7,37 9,02 10,40c en nam. 12,12 2,06c 3,04* 5.14 6,16c 7,46 8,20 UREN VAN VERTREK, GEDURENDE DE MAANDEN WEST - EUROPEESCHE OF SPOORTIJD. nAftFr TTK<5 Van Vlissingen naar Breskens vm. 5,7,30 9,30 vm. 11,50») b) en nm. 3,30c) Breskens Vlissingen 5,30 8,10,nm. 12,15») 3,55 Van Ter Nenzen naar Vlissingen vm. 5,15 7,30 e) 10,25 nm. 1,55 j) Vlissingen Ter Neuzen 6,10 d) 9,10 e) f) 11,50 b) 3,30 e) Van Borsselen f) vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na het vertrek van Vlissingen of Ter Nenzen. WOENSDAG: Van Ter Neuzen naar Hoedekenskerke vm. 8,10 Ter Neuzen 8,50 Deze reizen, worden des ZONDAGS niet gemaakt. b Bij vertraging van trein 11,44 kannen de booten naar Breskens, Borsselen en Ter Nenzen tin hoogste 5 minuten wachten, e Bij vertraging van trein 3,23 wachten de booten van 3,30 naar Breskens, Borsselen en Ter Neuzen ten hoogste 15 minuten, d Des WOENSDAGS vertrekt de boot van 0,10 van Vlissingen naar Borsselen en Ter Neuzen om O,dO. e Deze reizen worden des ZONDAGS en WOENSDAGS niet gemaakt, f Op de reis van 9,10 nit Vlissingen wordt te Borsselen niet aangelegd. g Bij vertraging van trein 1,25 te Ter Neuzen wacht de boot van 1,55 van Ter Neuzen naar Borsselen en Vlissingen ten hoogste 20 minnten. Omnibus tusschen de aanlegplaats der stoombooten en het spoorwegstation te Ter Neuzen ad 15 cent per persoon en per rit. Tusschen Vlissingen Breskens, Vlissingen Boisselen, Vlissingen—Ter Neuzen, Breskens Ter Neuzen, Borsselen—Ter Neuzen en omgekeerd wonten reiourtaarteu afgegeveo, geldig voor vier dagen, als de abonnamentskaaiten per maand.

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1902 | | pagina 4