THEE feEBMwl E.Br^ndsm^ moeizucht W A A li O M O M 1> A T Voor den Schoonmaak. Berlijnsche Stoomververij, Chemische Wasscherij Machinale Tapijtreiniging. i wordt MERlNüS SAJET steeds nage maakt MERlNüS SAJET de BEST Depot J. K. VINK, Axel. Stoombootdienst op de Wester-Sclielde. alleen in verzegelde pakjes voorzien van bovenstaand gedeponeerd Handelsmerk in Zeeuwsch-Vlaanderen verkrijgbaar te Axel, F. Dieleman, Firma wed. H. Harinck, Hulst, C. L. Du Cock-öijlva, Ter Neuzen, C. Leunis Rz.D. Herrebout, G. Meertens, Wed. Klaassen-Donze, St. Jausteeu, J. A. J. Rottier, Sas vau Gent, J. T. de Smidt, Zaamslag, wed. J. ae Vos, D. J. van Pienbroek, Axelschestraat. In 't bijzonder wordt de aandacht gevbs- tigd op SOUCHON no. 5, a f1,30 pei Va Kg. Middelen van vervoer. Greenwich - tijd. Spoorweg Ter Neuzen-Mechelen. fioebeetzaad, 4>ras en Klaverzaden, enz. enz. Alle gewenscbte inlichtingen en voor waarden ora goedkoop te adverteeien in dit Blad worden verstrekt door het sedert 184Ö gevestigd ALGEMEEN AD VERTENTIE-BUREAU van Nijoh Van Ditmab, te Rotterdam. TOÖ5 CMMM uuum iilerflesch F150. liet beste middel tegen en Verkrijgbaar te Axel, J. V. V. EEKMANTer Neuzen, J. J. KENSEHulst, F. L. VER- WILGHEN v. d. HOOFT. n Ondergeteekende belast zich met het opzenden van a. Meubelstoffen, als: Alle soorten van GORDIJNEN, GORDIJNVOERING,effen en gebloemd TRIJP, CORDILLIÈRES met KWASTEN, verschillende soorten van TAFELKLEEDEN van gewone tot de zwaarste TAPIJTSTOFFEN, witte en gekleuide TAFELLAKENS en SERVETTEN, wollen en katoenen DEKENS, VLAGGEN, linnen LOOPERS. b. Dameskleedingstukken, als: Ziiden, katoenen of wollen JAPONNEN, COSTUMES en MANTELS, REGEN MANTELS, wollen DOEKEN, LINTEN, KANTWERK. PARASOLS, MOFFEN. BOA's, wollen, katoenen en glacé HANDSCHOENEN, FLANELLEN en JAEGERHEMDJES. c. Heerenkleedingstukken, als: OVERJASSEN, DEMI-SAISONS, JASSEN, BROEKEN en VESTEN. S TAALBOEK der kleuren en P R IJ S C O U R .4 N T zijn ter inzage verkrijgbaar. Minzaam aanbevelend Temeuzen 700 9 47 1 28 5 52 *8 20 Sluiskil 7 06 9 55 136 6 00 Axel 713 10 05 145 6( 9 8 34 Kijkuit 7 21 1012 152 6 17 Hulst 7 32 10 22 2 02 6 26 8 48 Cling e 7 50 1038 218 6 42 9 04 a St. Nicolaas 8 08 10 55 2 35 7 00 917 v St. Nicolaas 8 24 10 57 3 05 7 17 9 18 Aank.Mechelen 917 1153 404 816 1005 v Mechelen n .St. Nic. en TerNeuzen 6 38*740 1028 125 6 03 St. Nicolaas 7 50 8 25 1140 3 10 7 2 Clinge 8 10 8 42 12 00 3 30 7 48 Hulst 8 32 9 00 12 22 3 50 8 05 Kjjkuit 6 40 12 30 3 58 813 Axel 848 12 38 4 06 8 22 Sluiskil 8 57 12 47 414 8 30 Aank Tern9 05 925 12 55 4 22 8 38 Rijdt alleen 's Zondags te beginnen 7 Juli en op 15 Augustus. Spoorweg Ter Neuzea-Geut. v Ter Neuzen 5 35 8 35 *12 03 5 13 Sluiskil 5 43 8 42 12 12 5 21 Sluiskil (brug) 5 45 8 45 12 15 5 24 Philippine 5 49 8 50 12 20 5 28 Sas v. Geut 6 00 0 aank. 6 08 Selzaete[ vert. 6 20 a. te Geut (kl. st.) 6 56 (gr. st.) 7 10 8 59 9 04 910 9 46 9 58 12 29 12 34 12 49 5 37 5 42 5 52 1 30 6 38 8 05 8 12 8 15 8 20 8 31 8 36 8 50 9 23 h 34 N.B. Geen der kleuren bevat voor de gezondheid uadeelige bestanddcelcu. Deze trein vertrekt des Woensdags om !2 15 v.Gent(gr.st| 5,24 8,19*12,06 5,02 7 56 v.Gent(kl.st| 5,37 8,30 12,17 5,12 8 07 q.. taank6,139,05 12,48 5,46 8 42 5>eizaete^vertr6)179>()9 12 51 60ü 8,55 v. Sas v. Gent 6,29 9,21 1,03 6,15 9,10 Philippine 6,37 9,30 1,11 6,28 9,18 Sluiskil (br) 6,41 9,34 1,14 6,35 9,23 „Sluiskil 6,45 9,36 1,17 6,40 9,27 a. Temeuzen 6,51 9,43 1,25 6,50 9,35 's Vrjjdag; vertrekt dezetrein nit Gent oml2n Vau St Nicolaas u. Bevereu en Antwerpen. v. St Nicolaas naar Beveren en Antwerpen voorm. 4,50 5,44 7,43 8,23c 9,53 11,42c en nam. 1,39 2,50c 5,22 5,59 7,18 8,35 v. Antwerpen naar Beveren en St. Nicolaas. voojm. 5,27 6,49c 7,37 9,02 10,40c en nam. 12,12 2,06c 3,04* 5.14 6,16c 7.46 8,20 Van St. Nicolaas naar Lokeren en Gent. v. St. Nicolaas naar Lokeren en Gent voorm. 4,48 6,20 7,42 8,18c 9,43 11,33c en nam. 1,05 2,47c 3,57* 5,55 7,09c 8.27 v. Gent naar Lokeren en St Nicolaas voorm. 4,42 6.33c 7,40 9,02 10,36c en nam 12,34 2,07c 4,17 5,16 6,10 7,42 8,42 De uren met een zijn. treinen 1 en 2 klasse Ter Neuzen - Brussel over Lokeren. v. T.N. 835 1203 513 I v. Brus. 5 34 1018 213 a. Selz. 9 0412 34 5 42 I a.Selz. 8 59 12 45 5 44 v Selz. 9 09 12 52 5 47 v Selz. 9 09 12 516- a. Brus.12 34 3 15 9 37 a. T. N. 9 43 1 25 6 50 Correspondentie, (t) v «elzaete n. Eecloo 6 18 9 08 12 53 5 51 8 53 Eecloo u. Selzaete 515 812 1150 4 43 7 46 Selzaete nLokeren 9 09 12 52 5 47 Lokeren n. Selzaete 518 7 14 12 00 3 44 8 10 Gent n. Brussel 7 19 10 50 1 39 6 53 809 9 44 Brussel n. Gent 6 53 9 36 3 54 6 07 Gentn. Ostende 8 20 11 3 55 6 55 7 13 9 43 Ostende naar Gent 343 6 05 10 50 3 31 5 40 Correspondentie, (t) v. St. Gilles u. Moerb. 8 01 1151 3 26 7 41 Moerb. n. St. Gilles 6 43 9 54 1 15 6 14 Meehelen u. Brussel 9 28 12 03 111 8 19 Brussel n. Mecbelen 6 2 9 11 12 14 *5 36 Mechelen n. Leuven 9 2) 12 35 1 24 1 19 10 22 Leuven n. Mecbelen 5 36 9 37 10 01 12 10 5 32 Deze uren geven de directe correspondentie van en naar Ter Neuzen aan. 's Zondags, alsook op 25 December en 8 April te 5.21.. Spoorweg Vlissingen Roosendaal. v. Vlissingen n. Roosendaal 6 17 7 9 15 1 07 4 30 *6 45 7 13 7 35 v, Roosendaa naar Vlissingen 6 50 *9 16 9 27 1021 1 28 4 10 7 40 9 14 le en 2e klasse. Stoomtram Vlissingen—Middelburg. STADTIJD. v. Vlissingen vm. 4 50f 5 55 8 00 9 30 11 00 1145 nm. 12 30 115 2 00 2 45 3 3" 4 15 5 55 6 55 7 45 8 30 9 15 10 15 v. Middelburg: vm. 5 20f 6 23 8 45 10 15 1150 nm. 12 3 1 20 2 05 2 50 3 35 4 2 5 15 6 00 7 00 7 50 8 3) 9 20 1020 11 00 f Alleen op werkdagen. Spoorbootdienst Wal/oorden Vlake. v. Walzoorden n. Vlakevm. 6 00 9,00 nm. 12 50 4 00 Vlake n. Walzoorden vm. 8 00 10 31 nm. 2 25 5 20 Wagendienst Hulst-Walzoorden. v. Hnlst n. Walzoorden vm. 7,30*11,00 nm. 2,05 8,05 Walzoorden d. Hulst ongeveer 9,00 11.30 0,2 6,30 Bij vertraging van trein 7 uur uit Ter Neuzen vertrekt de wagen 7,">3 uur station. UREN VAN VERTREK, Mei tot en met Septömbor 1901. WEST EUROPËESCHE of SPOORT IJ D. ELI LES ^an Vlissingen naar Breskeus vm. 5,7,30 9,30 Breskeus Van Neuzen naar Borsselen Vlissingen Borsselen WOENSDAGS: 11,55a nm, 3,30 6,20 b Vlissingen 5,30 8,— 10,— nm. 12,20a 3,55 6,50 5,7,30d 10,25 nm. 1,55a 4,45 Vlissingen 5,20 7,5 >d 10,45 2,15a 5.05 Borsseleu 6.10c 9,10de 11,55» 3,30 6,20b f Neuzen 6,30c mm e 12,15a 3,50 6,40 f Van Neuzen naar Hoedekenskerke vm. 8,10 Hoedekenskerke Neuzen 8,40 a Deze reizen worden des ZONDAGS niet gemaakt. b Bij vertraging van trein 6,12 wacht de boot van 6,20 naar Breskens ten hoogste 30 minuten en naar Borselen en Neuzen ten hoogste lé minuten, c Des WOENSDAGS vertrekt de boot van G,10 van Vlissingen naar Borsselen en Neuzen om 6.50. d Deze reizen worden des WOENSDAGS niet gemaakt, e Op deze rei> wordt te Borsselen niet aangelegd, f Des ZONDAGS wordt op deze reis te Borsseleu niet aangelegd. Omnibus tusschen de aanlegplaats der stoombooten en het spoorwegstation te Ter Neuzen ad 15 cent per persoon en per rit. Tusschen Vlissingen Breskens, Vlissingen—Borsselen, Vlissingen Ter Neuzen. Breskens-Ter Neuzen, Borsselen Ter Neuzen en omge keerd worden retourkaarten afgegeven, geldig voor vier dagen, als de abonnements kaarten per maand.

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1901 | | pagina 4