30 Zand
550 GRIND
Lichte lKatoentj«5«>Sf
ModièJa|ionstoiift^ln
fransch ti
Heerea-Ö¥erbeniden, Borsten, JBowIm
'"In lancMten.
prijs,vragen;
^ëllliiStlfeërd Zondagsblad
EAU DE COLOGNE
Eau de üólogné^
Diëlehan, te Axel.
BRANDSM
joo"^as^y|ivaïï^i)i:
REBUSSEN
is steeds voorhanden bij
vink.
II1^2
a^s «-i.s fi«
aas
S'S
aH. aw-
as aS
answats
SaSaSs
•W'JS VOBRMI
Zij, die genegen zijn aan
te nemeti' het EERVOER van
van de BeooBten Blijsche straat, tot, den
ïfyuckenpolderschen dykworden ver-»
.zocht hunne ipschryviDgsbiljetten ten
kantore van den Ontvanger-Griffier van
den polder Beoosten Bffi benoorden te
Axel, in te leveren vóór den 20 Juni
1893.
Zij, die genegen .zijn, aani
te nemen het VERVOER van';
Van de Axëlsche Sassing nafrr'dë BëÖös-'
éèii Blijsche straat lot aan den zeedijk
wórden verzocht hunne biljetten ih te
léveren vóór den 30 Juni '1803 tèfe kkh-
ï%bfe tan den Ontvanger-GrifftervaÜ dón
polder Beoostèn Bljj benóófdeü'teAiüél.
EENE OIOLLECTfE
Ook Zwarte, grond—katoentjës yoor
Boerendoeken.
lufi
Hoeren— en Dames
met belangrijke, daaraan verbonden Prij
zen, zullen, te beginnen met den Nieu
wen Jaargang in het
worden opgenomen.
Het blad verschijnt elke week
in acht rijk gètüiiètreerde pa
giha's en wordt voor slechts slechts 30
cents per maanden of 71/, cent franco
per post gezonden aan hen, die daartoe
bun wenacb te kennen geven op onder
staand Inteekenbiljet.
Exemplaren liggen steeds ter
Inzage aan Bureau van dit Blad,
He ondergeteekende vadangt 30 cent
ii!;,i^imn,den ;o^;'3rV8 ®ënt fr. post gere
geld hij zijne, Courant het öèSllustreèrd
Zondagsblad ïé'pntnajigen.
NAAM WOONPLAATS
;EN'
ca
co co
"Tri'dainAtJt'
Ofc
alles aan'uiterst lage prijzen, bij
in Manufacturen',te'_
iJW.Ö;:
VOORHANDEN:
tu
van 10 en 15 cent,
bij' bÏELËMAN 'te Axel.
AMSTERDAM,
alleen in verzegelde pakjes voorzien van
bovenstaand gedeponeerd Handels merk
in Zeeuwsch-Vlaanderen verkrijgbaar te
Axel, F.D5ELEM AN, Wed. HARINCK,
W.ed. ,BLANKERTAardenburg,
CRANSBERG, ALBREGT-
SE; :Breskeos,< VAN DE SANDE;
Grdede*J. PETERS,JAC.KENSE; Oost-;
btirg,;J. CATSMAN; Sluis, Mej. JOH.
WALE, CROIN-Noest,
DIT BURCE,. PETILLOS Zn.Ter
neuzen,; BURM, DE PAUW—
Mej jee, C.LEUNIS Rz.; Hulst WANT;
WlLIiEMSl Goes, EMANUEL, IZA-
AK RIET, Gebr. MULDER; P.v.
SPRANG, HOPMANSHansweerd,
ENDE, ROOMIJzendijke,
BRUGGHEMAN, JOH. JANSEN
-Zaamslag, DE VOS.
In 'het bijzondér wordt de aandacht
gevestigd'op SOUOHON no. 1,30
per Va
co co o.O'P.'S®
to lO ffi cpn^
gg
es
na
lO co
ffl
0JQ 03
ce
ca
03
eS
bo vV,
es WD
03
65
S^.S^
cj co co t-h ca
9i a^ata'
s>o..> 00
SC
rZÓ
.«jg.
co fe.es
^lci^Occrfeidi>'€oïi> ns
rW.' 0Q
Gpr nw t'ij
Spoorweg Ter Neuzen Hechelen.
Ter Neuzen 6,3^ D,50 1,3^ 4,50 5,50+ 7.50 &,QQ*
Slubikilf6,32? 9,57 ^L^%p3[5,57 7,57
Att^H'^*x6;40* 10,05 50^20^,05 8,05
Kijkuit 6,48 10,13 1,57 5,33.6,12 8,13
Hulb't 6,58 Ï0,28 2,06 5,56 6,22 8,22 8,24
Clinge 7,20 10.'
Ar 7,37 10
St. ïcolaas^ 8)28 10,57 3,05 7;15 8,52
Mechelen 9,24 11,52 4,03 8,14 9,50 9,45
Mechelen-6,41 7;43* 10;2'8 1,25 4,1;5^53 10,28
ai N^laWs^* 7'400'27 H»22 2,35 6,52 9,55 11,20
St. Ni(foLaas(V 50 30 1^3^^
Clinge 8,10 8,45 11,55 3,85 8,02
Hulst 8,32 9,07 12,t7 8,57 8,28
'Kijkuit 8,40 12,25 05 8,36
Atel 8,49 V2,84 4;i4 8,44
Sluiskil 8,57 12,42 4,22 8,52
Ter Nèuzeri 9,05 9,35 12,50 4^30
Alle Zondagen Üëgrëpén tüésCben 21 Mei eii
27 Augustus, alsook op 22 Mei eri 15 Augustus.
'Des^üdRgs^yiiefc.'\-fi\
St. Wc. Antw.. 7,42 11,27,3,04 7,52
Antw. St.'Nic. 6,53 10,36 1,55 6,21
St. Gillis naar Moerbeke 8,01 11,51 7,41
Moerbeke naar St. Gilles 6,43 9,46 1,15 6.14
Mechelen naar Brussel 9,30 11,55* 4,13 8,20 8;24
l'.russel naar Mechelen"6,10* 9,42 12,43 5,14*
Mechelüh naarLeuven'9,30* 1,23* 1,25 4,14 9,35
Leuven naar Mechelett 5,45 9,35 12;10 5,17l)
Sneltrein'.'3e klasse. Sneltrein 2e klasse.
directe correspondentie
Spoorweg Ter Neuzen Gent
5,33 8,40 12,03+ 5,13 8,08
5,41 8,46 12,12 5,21 8,15
5,43 8,48 12,15 5,24 8,18
5,48 8,52 12,20 5.28 8,23
jt) Deze uren geveh de
'naar 'Ter euzen aan
Ter Neuzen
Sluiskil
Sluiskil (brug)
Philippine"
Sas van Gent
Selzaetè
Gent
12,29 5,37 8,30
6,20 9,15 12,51 5.52 8,50
7,10 10,01 1.34 6,38 9,30
Deze trein vertrekt des Woensdag om 12,15
Gent
Selzaete
Sas van Gent
Philippine
Sluiskil (brug)
Sluiskil
Ter Neuzen
5,15 8,20 11,56 5,02 8,07
6,21 9,10 12,50 5,66 8,55
6,36 9,21 1,02 6,23 9,10
6.45 9,30 1,12 6,35 9,18
6,50 9,34 1,16 6,45 9,23
6,53 9,36 1,20 6,50 9,27
7,01 9,43 1,33 7,02 9,35
CORRESPONDENTIE.
Selzaete Eecloo 6,18 9,05 12,53 5,51 8,52
Eecloo Selzaete 5,15 7,05 11,53 4,43 7,46
Selzaete Moerbeke en Lokerën 6,18 9,05 12.52
5,47 8,58
Lokeren Moerbeke en Selzaete 5,31 7,14 9,24
12,05 3,44 6,50 8,08
Gent Brussel 7,19* 9,21 10,53 1,37 6,50 9,87*
Brussel Gent 7,01* 9,16 2,88*5,41
Gentn. Ostende 8,21* 8,24 10,49 4,02
Ostende Gent 5,03 6,05* 8,53 2,44* 5,42
Sneltrein 3e klasse. Sneltrein 2e klasse.
Deze uren geveh de directe correspondentie
van en naar Ter Neuzen aan.
Ter Neuzen Antwerpen over Puers.
Ter Neuzen 6,25 9,50 5,50
„Pucrs 8,55 11,51 8,47
Ahtweirpen 9,31 12.25 9,31
Antwerpen 6,35 12,57 4,24
Puérs
Ter Neuzen
7,17 1,55 6,62
9,05 4,30 9,05
Ter Neuzen—Brussel over Lokeren.
Ter Neuzen 12,03 5,03
Selzaete 12,52 5,47
Brussel 3,12 9,24
Brussel
Seizaete
Ter Neuzen
5,40 10,19 2,16 6,35
9,05 12,58 5,52 8,55
9,43 1,43 6,31 35
Stoomtram Vlissingen —Middelburg.
Stads.tijd.
Vlissingen vm. 4,55 9,30 11,— nm.
12,30 1.15 2,00 3,30 4,15 5,00 5,55 0,55 7,45 8,30
9,15 10,15
Middelburg: vm. 5.25 6,30 8,45 10,15 11,45 nm.
12,30 1,15 2,45' 3.30 4,15 5,55 6,55 7,45
8,30 9,51 10,15
Stoömbootdienst Middelburg—Vlissingen.
Stadstijd.
Middelburgvm. 7,55 9,15 10,35 nm. 12,45.
2,50 4,30 5,50? 20
Vlisgingenvm. 8.30 9,55 .11,20 nm.; 1,40
8,25 4,40 6,35
Tot nadere aankondiging des Zondags jgeen dienst.
Spoorbootdienst Walsoorden—Vlaike.
ZOMERDIENST.
Van Walsoorden naar Vlake~ vin. 4,50, 8.50, nm.
12,50 en 3,25 uur.
Van Vlake naar Walsoorden onmiddellijk na aan
komst van den correspondeerenden trein vm. 7.42,
nm. 11.44, 2,17 5,14 uur.
Wagendienst HulstWalsoorden.
Van Hulst naar Walsoorden vm. 7,00 ,00 nmi
1,55 en 8,05 uur. Van Walsoorden onmiddellijk
na aankomst der Boot, on go veer vm. 8,50 en nam.
12,50, 3,25 en 6,15.
li-»■■li .in
iO io
tl-
''vHf
rH
SrT 23- CxO
OS
00
CaJ
00
•4-3
VS*
jr
Cb
eS <73
ft
S09 S«o
C7 CO C3
.10
00
r-i r-1 T-l T-i
0^0..
co co"
10 fi
ca ifl
CO 00 ih CQ
IO lO
r~t
CD
CL>
CD rK
iyo
03-
IC
.rM