4|?!1i!!:I hilMH hpi >i|§|gi||a M 2 *gf|6Sials5 I Sill a ■sirlsi -sI s - c ..ri"tfl&;i slH;-?»ifi*l!g»a gig erg*! .i b ö»i|élg -o -Mia g^S-sg^ ■g 1 11 ®"fs I s gI Igsiii8!-0 b 4" -ss ®u c3j;>anwn> c n >^3DDCCidP« CD 60 .2 T?1.S ffl C <u -a fl 3 g O ®X!? o -a 3 a ®®5N2®S^" 3 *"0 rn rOQJ..So W)-a t: >-, a o ®ga o S-K-0 icüS!> <D •-- N N T3 to 2*0 ■2; ai tj I J* S '5 ®5®33-«'3®aM S "53 öo 3 „>3*2©£:S2E®a m a BCO J &D ■u •- 25 8 Js «3 E 91 S a c a. 0 ffl|3 CJ «3 ®s?^l fm <D M CC «'□'a <v a C o 3 2 2§|^-S es "5 m -3 Si o 3-S 2 M-Tg S5£ S.gpH^ cö ca o -= m S 9 p..- *2 a> 3® <D C3 J£ J-TM 3 jg r^> -*J fli -O CJ *-l rH rif-1 a> N •JD "H 11 «fa w a a t:= ""««SgpOT^S.S^j-S® 2jÉ-SjccI!D>rtlSllüDi'®gS O S §-1-3 - MWSfcJ'sia'-la-g a ec— 5 3 *-*"1—1 "3 - - ®:rH a p -a so c mhJ is S3 S J* a E S°<1 s CS E 5 N-a N g S M-a Ci -*-' <—1 jj a; ai c 00 Crl c O k ofc, gSgg "3 :P - c SPÖ g>§ S .5 M tA 4 I a -3 g 02 c S3'^H *C 5 g c S- „- S>2 N -p C 3 f£] - "O S o -é H I flXJ C L^-l 2 <-■ 5®N1,Cli'8 -r jcjdiSoS W cö o O 03 ca o V -2 gp §m o 00 xj BS £-5 ®C 02-*£P -«-a fl ®-nS g «52 .®go5.^gte-g>"& mt: p -o U f t-g s I ®¥^S S I 3 ®:S=S-C g oSffl'OS Hcn® •aa-o a c o Ï'Sum cö C^cSSP®^® g*S®g>2-K ?o g,.SP g flgla^sSE-E-S^®"3 - ScB S)'H O o Q, ir" r. m -o a $.2 is p - -a 9 '5 "^Sa - g "8 '-S g»o i i-^te.S-o^ "Sgo-Sgo® -30OO®«O®>^C - ri O rr; t-^ k^ u_. go 3 rQ ®o VER g- rt o 2 j« ot o a.® i ic P3 W m OS Oi I cn cn oo oo oo a B B B-B B to co oo oo I ^SS a\ a\ 5 w O z O Q O w en tf* v O E R. M I D D E L E Spoorweg Ter Neuzen - Mechelen. Dagelijksche dienst. v. Ter Neuzen Sluiskil Axel Kijkuit t Hulst Clinge Aankomst te St. Nic. Mechelen 6,40 10,05 1,30 6,10 6,74 10,12 1,37 6,17 6,55 10,20 1,45 6,25 7,03 10,28 1,53 6,33 7,13 10,40 2,05 6,43 7,30 10,55 2,25 7.03 7,50 11,10 2,43 7,18 9,25 12,08 4,18 8,30 6,54 10,45 1,40 6,10 8,05 11,50 3,20 7,30 8,24 12,09 3,38 7,50 8,45 12,30 4,00 8,13 8,53 12,38 4,07 8,21 9,02 12,47 4,15 8,33 9,09 12,54 4,23 8,42 9,15 1,00 4,30 8,50 naarSt. Nic. 10,15'sm. 8,00 's a. V.Mech.n.St.N.enT.N. v St.Nic.n.TerNeuzen Clinge Hulst Kijkuit Axel Sluiskil Aank. te Ter Neuzen Uitsluitend goederentr. V A- van Deze trein rijdt des Zondags niet. Correspondentie. v. St. Nic. n. Antw. 8,00 8,41 11,45 3,21 8,09 ómtw.n.St.Nic. 7,10 10,55 2,12 6,38 St. Gilles naar Moerbeke 8,18 12,08 7,41. Moerbeke naar St. Gilles 7,00 10,03 6,31. Mechelen naar Brussel 9,28 9,47 12,12 4,30 4,50 8,37 8,41 v. Brussel naar Mechelen 6,27 9,59 1,00 5,28 Peurs n. Antwerp, (voor Roosendaal) 9,12 12,08 6,22 Antwerpen naar Peurs 6,55 8,23 1,14 4,41 Mechelen naar Leuven 9,47 1,40 1,43 4,31 10,10 Leuven naar Mechelen 6,04 9,52 12,27 5,34 Van Ter Neuzen over St. Nicolaas naar Gent. v. Ter Neuzen 6,40 10,05 1,30 6,10 St. Nicolaas 8,00 11,45 3,00 8,07 Aank. te Gent (Waes) 8,56 12,41 3,44 8,45 Spoorweg Ter v. Ter Neuzen n. Gent Sluiskil Sluiskil (brug) Philippine Sas van Gent (aankomst Seizaete v(vertrek Aank. te Gent(kl. st.) (gr. st.) Neuzen - Gent 5,50 8,15 12,20 5,20 6,00 8,35 12,29 5,29 6,03 8,48 12,32 5,32 6,08 9,00 12,37 5,36 6,18 9,15 12,46 5,45 6,25 9,20 12,51 5,5G 6,40 9,30 1,08 6,05 7,16 10,06 7,30 10,18 1,51 6,55 v. Gent (gr. stat.) n. Ter N. 8,36 12,15 5,17 8,22 Gent (kl. stat.) 8,46 12,25 5,27 8,34 (aankomst 9.18 1.05 6.03 9,07 3NT. Sluiskil (brug) 9,51 1,43 7,18 9.48 Sluiskil 9,53 1,47 7,28 9,52 Aank. te Ter Neuzen 10,00 2,00 7,38 10,00 Uitsl. goederentr. V. naar Selz. en Gent 3,00 's a. I A. van 8,55'sm. CORRESPONDENTIE, v. Selzaete n. Eecloo 6,35 9,21 1,10 6,08 9,16 Eecloo n. Selzaete 5,32 8,13 12,07 5,00 8,08 Selzaete n. Lokeren 6,35 9,22 l.f'8 6,04 9,15 Lokeren n. Selzaete 5,48 7,42 12,22 8,23 j Gent n. Brussel 7,35 8,18 9,38 11,10 12,31 1,54 4,17 4,45 5,03 7,07 8,26 9,54 Brussel n. Gent 6,17 7,25 9,33 11,01 11,47 2.03 3,00 4,47 5,58 Gent n. Brugge en Ostende 8,38 11,06 1,19 4,15 4.19 7,00 7,27 9,45 Ostende n. Gent 5,27 6,18 7,35 9,10 11,14 11,50 1,59 2,59 5,32 5,59 Selzaete 1,08 aankomst Brussel Nord 3,29 Selzaete 6,04 aankomst Brussel Nord 9,41 Spoorweg YlissingenRoosendaal, v. Ylissingen n. Roosendaal 5,56 7,24* 9,38 1,43 4,17 5,31* 6,47 Treinen le en 2e klasse. Stoomtram Ylissingen -Middelburg, v. Vlissingen vm. 4,55 6,30 8,00 9,30 11,00 11,45 nm. 12,30 1,15 2,00 2,45 3,30 4,15 5,00 5,45 6,30 7,15 8,00 8,45 9,30 10,15 Middelburg: vm. 5,30 7,15 8,45 10,15 11,45 nm. 12,30 1,15 2,00 2,45 3,30 4,15 5,00 5,45 6.30 7,15 8,00 8,45 9,30 10,15 11,00 STOOMBARGEDIENST. Van Middelburg: vm. 6,20, 8,—9,20, 10,—t 11,— midd. 12,-f, nam. 1,40, 2,30f, 3,45, 5,00, 6,30-j-, 8,00+. Van Vlis&ingen vm. 7,45, 9,05+, 10, 11, midd. 12,-, nam. 1,-+, 2,30, 3,30+, 4,30, 6,00, 7,30+, 9,00+-. Bij de reizeD, waarvan de vertrekuren met een gemerkt zijn, wordt aan de tusschen-stations! stilgehouden. N.B. Alle Booten leggen aan de Keersluis aan. Nieuwe Spoorbootdienst op de Wester-Schelde. Hulst Vlake. STOOMBOOTDIENST. Van Walsoorden naar Vlake vm. 5,30, 9.10, nm. 1,10 en 3,45 uur. Van Vlake naar Walsoorden onmiddellijk na aan komst van den correspondeerenden trein vm. 8.02, nm. 19.04, 2.37 en 5,34 uur, WA CiENDIBNST Van Hulst naar Walsoorden vm. 7,30 am R f

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1892 | | pagina 4