4|?!1i!!:I hilMH
hpi
>i|§|gi||a
M 2
*gf|6Sials5
I Sill a
■sirlsi
-sI s
- c
..ri"tfl&;i
slH;-?»ifi*l!g»a
gig erg*!
.i b
ö»i|élg
-o -Mia
g^S-sg^
■g 1 11 ®"fs I s gI
Igsiii8!-0
b 4" -ss ®u
c3j;>anwn> c n
>^3DDCCidP« CD
60 .2
T?1.S
ffl C
<u -a
fl 3 g O ®X!?
o -a 3 a
®®5N2®S^"
3 *"0 rn rOQJ..So
W)-a
t: >-, a o
®ga o
S-K-0
icüS!>
<D •--
N N T3
to 2*0
■2; ai tj
I J* S '5
®5®33-«'3®aM
S "53 öo 3
„>3*2©£:S2E®a
m a
BCO
J &D
■u •-
25 8
Js «3 E 91
S a c
a. 0
ffl|3
CJ
«3
®s?^l
fm <D M
CC «'□'a
<v a
C o 3 2
2§|^-S
es "5 m
-3 Si o
3-S
2 M-Tg S5£
S.gpH^
cö ca
o -= m S 9
p..- *2 a>
3® <D C3 J£ J-TM 3 jg
r^> -*J fli -O CJ *-l rH rif-1
a> N
•JD "H 11 «fa w a a
t:= ""««SgpOT^S.S^j-S®
2jÉ-SjccI!D>rtlSllüDi'®gS
O S §-1-3 -
MWSfcJ'sia'-la-g
a ec—
5 3
*-*"1—1 "3
- - ®:rH a p -a so
c mhJ
is S3 S J* a
E S°<1 s CS
E 5
N-a N g
S M-a
Ci -*-' <—1
jj a; ai c
00
Crl c
O
k ofc, gSgg
"3 :P - c
SPÖ g>§ S
.5 M tA
4 I a
-3
g
02 c S3'^H
*C 5 g c S-
„- S>2 N
-p C 3 f£] -
"O S o -é H I
flXJ C L^-l 2
<-■ 5®N1,Cli'8
-r jcjdiSoS
W cö o O
03 ca o
V -2 gp §m
o 00 xj
BS £-5 ®C 02-*£P
-«-a fl ®-nS g «52
.®go5.^gte-g>"& mt: p
-o U f t-g s I
®¥^S S I 3 ®:S=S-C g
oSffl'OS Hcn®
•aa-o a c o Ï'Sum
cö C^cSSP®^®
g*S®g>2-K ?o g,.SP g
flgla^sSE-E-S^®"3
- ScB S)'H
O o Q, ir" r.
m -o a $.2 is
p -
-a 9 '5 "^Sa
- g "8 '-S g»o i
i-^te.S-o^ "Sgo-Sgo®
-30OO®«O®>^C - ri
O rr; t-^ k^ u_. go 3 rQ
®o
VER
g- rt o 2 j«
ot o a.®
i ic
P3
W m
OS Oi
I cn cn
oo oo
oo a
B B
B-B B
to co
oo oo
I ^SS
a\ a\
5 w
O z O
Q O
w
en tf*
v O E R. M I D D E L E
Spoorweg Ter Neuzen - Mechelen.
Dagelijksche dienst.
v. Ter Neuzen
Sluiskil
Axel
Kijkuit
t Hulst
Clinge
Aankomst te St. Nic.
Mechelen
6,40 10,05 1,30 6,10
6,74 10,12 1,37 6,17
6,55 10,20 1,45 6,25
7,03 10,28 1,53 6,33
7,13 10,40 2,05 6,43
7,30 10,55 2,25 7.03
7,50 11,10 2,43 7,18
9,25 12,08 4,18 8,30
6,54 10,45 1,40 6,10
8,05 11,50 3,20 7,30
8,24 12,09 3,38 7,50
8,45 12,30 4,00 8,13
8,53 12,38 4,07 8,21
9,02 12,47 4,15 8,33
9,09 12,54 4,23 8,42
9,15 1,00 4,30 8,50
naarSt. Nic. 10,15'sm.
8,00 's a.
V.Mech.n.St.N.enT.N.
v St.Nic.n.TerNeuzen
Clinge
Hulst
Kijkuit
Axel
Sluiskil
Aank. te Ter Neuzen
Uitsluitend goederentr. V
A- van
Deze trein rijdt des Zondags niet.
Correspondentie.
v. St. Nic. n. Antw. 8,00 8,41 11,45 3,21 8,09
ómtw.n.St.Nic. 7,10 10,55 2,12 6,38
St. Gilles naar Moerbeke 8,18 12,08 7,41.
Moerbeke naar St. Gilles 7,00 10,03 6,31.
Mechelen naar Brussel 9,28 9,47 12,12 4,30 4,50
8,37 8,41
v. Brussel naar Mechelen 6,27 9,59 1,00 5,28
Peurs n. Antwerp, (voor Roosendaal) 9,12 12,08 6,22
Antwerpen naar Peurs 6,55 8,23 1,14 4,41
Mechelen naar Leuven 9,47 1,40 1,43 4,31 10,10
Leuven naar Mechelen 6,04 9,52 12,27 5,34
Van Ter Neuzen over St. Nicolaas naar Gent.
v. Ter Neuzen 6,40 10,05 1,30 6,10
St. Nicolaas 8,00 11,45 3,00 8,07
Aank. te Gent (Waes) 8,56 12,41 3,44 8,45
Spoorweg Ter
v. Ter Neuzen n. Gent
Sluiskil
Sluiskil (brug)
Philippine
Sas van Gent
(aankomst
Seizaete v(vertrek
Aank. te Gent(kl. st.)
(gr. st.)
Neuzen - Gent
5,50 8,15 12,20 5,20
6,00 8,35 12,29 5,29
6,03 8,48 12,32 5,32
6,08 9,00 12,37 5,36
6,18 9,15 12,46 5,45
6,25 9,20 12,51 5,5G
6,40 9,30 1,08 6,05
7,16 10,06
7,30 10,18 1,51 6,55
v. Gent (gr. stat.) n. Ter N. 8,36 12,15 5,17 8,22
Gent (kl. stat.) 8,46 12,25 5,27 8,34
(aankomst 9.18 1.05 6.03 9,07
3NT.
Sluiskil (brug) 9,51 1,43 7,18 9.48
Sluiskil 9,53 1,47 7,28 9,52
Aank. te Ter Neuzen 10,00 2,00 7,38 10,00
Uitsl. goederentr. V. naar Selz. en Gent 3,00 's a. I
A. van 8,55'sm.
CORRESPONDENTIE,
v. Selzaete n. Eecloo 6,35 9,21 1,10 6,08 9,16
Eecloo n. Selzaete 5,32 8,13 12,07 5,00 8,08
Selzaete n. Lokeren 6,35 9,22 l.f'8 6,04 9,15
Lokeren n. Selzaete 5,48 7,42 12,22 8,23 j
Gent n. Brussel 7,35 8,18 9,38 11,10 12,31 1,54
4,17 4,45 5,03 7,07 8,26 9,54
Brussel n. Gent 6,17 7,25 9,33 11,01
11,47 2.03 3,00 4,47 5,58
Gent n. Brugge en Ostende 8,38 11,06 1,19
4,15 4.19 7,00 7,27 9,45
Ostende n. Gent 5,27 6,18 7,35 9,10 11,14
11,50 1,59 2,59 5,32 5,59
Selzaete 1,08 aankomst Brussel Nord 3,29
Selzaete 6,04 aankomst Brussel Nord 9,41
Spoorweg YlissingenRoosendaal,
v. Ylissingen n. Roosendaal 5,56 7,24* 9,38 1,43
4,17 5,31* 6,47
Treinen le en 2e klasse.
Stoomtram Ylissingen -Middelburg,
v. Vlissingen vm. 4,55 6,30 8,00 9,30 11,00 11,45
nm. 12,30 1,15 2,00 2,45 3,30 4,15
5,00 5,45 6,30 7,15 8,00 8,45
9,30 10,15
Middelburg: vm. 5,30 7,15 8,45 10,15 11,45
nm. 12,30 1,15 2,00 2,45 3,30
4,15 5,00 5,45 6.30 7,15
8,00 8,45 9,30 10,15 11,00
STOOMBARGEDIENST.
Van Middelburg: vm. 6,20, 8,—9,20, 10,—t
11,— midd. 12,-f, nam. 1,40, 2,30f,
3,45, 5,00, 6,30-j-, 8,00+.
Van Vlis&ingen vm. 7,45, 9,05+, 10, 11,
midd. 12,-, nam. 1,-+, 2,30, 3,30+,
4,30, 6,00, 7,30+, 9,00+-.
Bij de reizeD, waarvan de vertrekuren met een
gemerkt zijn, wordt aan de tusschen-stations!
stilgehouden.
N.B. Alle Booten leggen aan de Keersluis aan.
Nieuwe Spoorbootdienst op de Wester-Schelde.
Hulst Vlake.
STOOMBOOTDIENST.
Van Walsoorden naar Vlake vm. 5,30, 9.10, nm.
1,10 en 3,45 uur.
Van Vlake naar Walsoorden onmiddellijk na aan
komst van den correspondeerenden trein vm. 8.02,
nm. 19.04, 2.37 en 5,34 uur,
WA CiENDIBNST
Van Hulst naar Walsoorden vm. 7,30 am R f