Rilr 1 I I s °lf'S- •«'slis - »-S|«2 g-e &s i-g ëd •Siëèè^H §1-^' sIfb a I s e «*s ^•s^S-g 1*1"" 1§§1^:S§J£®J lis.^iiisvsj g §1 S i'S»^ gil ë-2 fflfSpS^Salië litis1." If-I is Ill^S'is I s2 if 1™ Sfl-s|f-&lSad;&1 If 8 1 s I 3 i Ip s 5 cr o o o 2 2 0~ QC ec - S O 0 o r o t '5 B O g cs a10 ODJjn ao-3 ®-= ,M.S Bè!®C ®3 Ei QJ 0.05 BS - S -c c -u S w CO "u C ja - t? 09 a i: ai a m 2 o a 2? 2 -ö t§ ée "m g m g§S|§-§a - 3 DH ..7 L 2 '5 *- eé 2 -d E .52 q T O rt .2. sz B j= P a i-i o W CS 03 öc CU) vu aj. a S c d 2 2 3 Q 3 5 M> 5 0s 3 ÏSB- .11 a® 2 5 o 5" li 3 G N ^^3 O o c M> S, 00,3 ÖJ5 s*^„ r—1 -« 0 >flN3N S3 i_3 03 J j2 O 2f S -O JS O - C a 13 °f> O .5 3d ÏJil - m O fc. 2, o u .a -2 - c (p"O e a 52 «ëg§--. P3"®?"^ "3.a Sb® Mn 3 '5 a> I -I m'3 9 "3 I i •r-5 O D *-S_ooc^c^ 1 CD Xv O j_j (D-ÏÏO.cS®-'®^,®®-®^® en 2 'S CC c m ^«B3AiB®inË®o® "^S rtHcS asS-C :u)"C 5 a 'Scr®®®^ S^d - 0-05 ■cjd k3 '3 "2 a S CrS c o c T3 af-ts n +J n - S S g"Z 1 '5 w a oS-og^ljPlil^^aa ^'5 =f I; n <D X3 a C -r-5 a fl "T? T5 ^3 ^f. J» W ,-- 1 n I g s a - a g I *-» CD Z: «u QÜ 3®aO'^MÏ,c"®r1" sf°®Sr^c5£ 5bh - «5 S S« 03 03 p 60 o '-5 OT :hï o oj '°S|.i'oJCi;S®§.Sag® |S 0 ffl o o O s -e -o ai ÏGGBfefli a o t. =3 «O J© -c=rS 'S - ce V E3 R. VOER M IDDELE Spoorweg Ter Neuzen - Mechelen. Dageliiksche dienst d^MH3tp<! 2 o o k 3 Q, 3 IS Is® s- a s a 3 p L, tö d 3 ?!Z12 .- CO M -2. a g g* 1 8 1 r§ D 3 CP B «<1 op ©t CO O O pp- en CO O O O O 5 *-03 "b» »b- Ol 3 *-3 S? TO 0,5 B DP- -X 05 o o ■jx cn^ 03 f-»" o o j-J -3 O <03 O O 3 03 ®»V I «3 a> t-iWM O t> O Q <5 3 s 3 <1 H g3 c» S- S?^ J- a D n to cc a> öa I H 3 P3 >-3 Si' O H g 2 £5.® r, 3 3 !>r ffl ®w tv c B W O N 3 K cc - <3 S 5 3 3 o 1 U cc cc HCCc 03 I i®0 3 3 5 |"3 Er H- >-' to to *- 3 C ot M J GP <-f O O K4 tzü O g I 3 3 2, ^s° g cn CD CP r* C- fD CD CC <-* CD -S O CD v. Ter Neuzen Sluiskil Axel Kijkuit Hulst Clinge Aankomst te St. Nic. Mechelen V.Mech.n.St.N.enT.N. V St.Nic.n. TerNeuzen Clinge Hulst Kijkuit Axel Sluiskil Aank. te Ter Neuzen 6,40 10,05 1,30 6,10 6,74 10,12 1,37 6,17 6,55 10,20 1,45 6,25 7,03 10,28 1,53 6,33 7,13 10,40 2,05 6.43 7,30 10,55 2,25 7 «3 7,50 11,10 2,43 7,18 9,25 12,08 4,18 8,30 6,54 10,45 1,40 6,10 8,05 11,50 3,20 7,30 8,24 12,09 3,38 7,50 8,45 12,30 4,00 8,13 8,53 12,38 4,07 8,21 9,02 12,47 4,15 8,33 9,09 12,54 4,23 8,42 9,15 1,00 4,30 8.50 Uitsluitend goederentr. V. naarSt. Nic. 10,15 'sm. ■v n A. van 8,00'sa. Deze trein rijdt des Zondags niet. Correspondentie. v. St. Nic.n.Antw. 8,00 8,41 11,45 3,21 8,09 A.ntw. n. St. Nic. 7,10 10,55 2,12 6,38 St. Gilles naar Moerbeke 8,18 12,08 7,41. Moerbeke naar St. Gilles 7,00 10,03 6,31. Mechelen naar Brussel 9,28 9,47 12,12 4,30 4,50 8,37 8,41 v. Brussel naar Mechelen 6,27 9,59 1,00 5,28 Peurs u. Antwerp, (voor Roosendaal) 9,12 12,08 6,22 Antwerpen naar Peurs 6,55 8,23 1,14 4,41 Mechelen naar Leuven 9,47 1,40 1,43 4,31 10,10 Leuven naar Mechelen 6,04 9,52 12,27 5,34 Van Ter Neuzen over St. Nicolaas naar Gent. v. Ter Neuzen St. Nicolaas AaDk. te Gent (Waes) Spoorweg Ter v. Ter Neuzen n. Gent Sluiskil Sluiskil (brug) Philippine Sas van Gent (aankomst Selzaete Aank. te Gent(kl. st.) (gr. st.) 6,40 8,00 8,56 10,05 1,30 6,10 11,45 3,00 8,07 12,41 3,44 8,45 Neuzen - Gent 5,50 8,15 12,20 6,00 8,35 12,29 6,03 8,48 12,32 6,08 9,00 12,37 6,18 9,15 12,46 6,25 9,20 12,51 6,40 9,30 1,08 7,16 10,06 7,30 10,18 1,51 5,20 5,29 5,32 5,36 5,45 5,5C 6,05 6,55 v. Gent (gr. stat.) n. Ter N. 8,36 12,15 5,17 8,22 Gent (kl. stat.) 8,46 12,25 5,27 8,34 c (aankomst Selzaete |vertrek 9,18 1,05 6,03 9,07 9,22 1,15 6,15 9,20 v. Sas van Gent 9,37 1,30 6,54 9,35 Philippine 9,47 1,38 7,08 9,48 3NT- Sluiskil (brug) 9,51 1,43 7,18 9.48 Sluiskil 9,53 1.47 7,28 9,52 Aank. te Ter Neuzen 10,00 2,00 7,38 10,00 Uitsl. goederentr. V. naar Selz. en Gent 3,00 's a. A. van 8,55'sm. CORRESPONDENTIE, v. Selzaete n. Eecloo 6,35 9,21 1,10 6,08 9,16 Eecloo n. Selzaete 5,32 8,13 12,07 5,00 8,08 Selzaete n. Lokeren 6,35 9,22 1.08 6,04 9,15 Lokeren n. Selzaete 5,48 7,42 12,22 8,23 Gent n. Brussel 7,35 8,18 9,38 11,10 12,81 1,54 4,17 4,45 5,03 7,07 8,26 9,54 Brussel n. Gent 6,17 7,25 9,33 11,01 11,47 2,03 3,00 4,47 5,58 Gent n. Brugge en Ostende 8,38 11,06 1,19 4,15 4.19 7,00 7,27 9,45 Ostende n. Gent 5,27 6,18 7,35 9,10 11,14 11,50 1,59 2,59 5,32 5,59 Selzaete 1,08 aankomst Brussel Nord 8,29 Selzaete 6,04 aankomst Brussel Nord 9,41 Spoorweg VlissingenRoosendaal, v. Vlissingen n. Roosendaal 5,56 7,24* 9,38 1,43 4,17 5,31* 6,47 Treinen le en 2e klasse. Stoomtram Vlissingen -Middelburg, v. Vlissingen: vm. 4,55 6,30 8,00 9,3011,0011,45 nm. 12,30 1,15 2,00 2,45 8,30 4,15 5,00 5,45 6,80 7,15 8,00 8.45 9,30 10,15 Middelburg: vm. 5,30 7,15 8,45 10,15 11,45 nm. 12,30 1,15 2,90 2,45 3,30 4,15 5,00 5,45 6.30 7,15 8,00 8,45 9,30 10,15 11,00 STOOMBARGEDIENST. Van Middelburg: vm. 6.20, 8,-f, 9,20, 10,—t, j 11.- midd. 12, - f, nam. 1,40, 2,30f, j 3,45, 5,00, 6,80f, 8,001*. VaD Vlissingen: vm. 7,45, 9,05f, 10, 11, midd. 12, nam. 1,-+, 2,30, 3,30+, 4,30, 6,00, 7.80+, 9,00+. Bij de reizen, waarvan de vertrekuren met een gemerkt zijn, wordt aan de tusschen-stations stilgehouden. N.B. Alle Booten leggen aan de Keersluis aan. Nieuwe Spoorbootdienst op de Wester-Schelde. Hulst Vlake. STOOMBOOT DIENST. Van Walsoorden naar Vlake vm. 5,30, 9.10, nm. 1,10 en 3,45 uur. Van Vlake naar Walsoorden onmiddellijk na aan komst van den correspondeerenden trein vm. 8.02, nm. 12.04, 2,37 en 5,34 uur. WAGENDIENST Van Hulst naar Walsoorden vm. 7,30 nm. 2,15. Van Walsoorden onmiddellijk na aankomst dex Boot vm. 9,1 u en uaru. 6,34.

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1892 | | pagina 4