ti
fe
-1^
ill i
II11?
o>
"ii^^ftii
ISil
IIIllP!!
Eit»=if'-
mil
fis
sl'S\
1 11*1*°
3 I g B
s§!
si!
fg§
s
SSg
lil li
-if li
II
<c
O
O
is»
5-1 as-
«Je£
^11'
ill
s
*2 J>>
gis-Hiilgii
gï=i||Is|2|sS'^
5 Q a 00 s sv
■a®*
|l;'ë
Si
J*
s
gp'l
2 I
•filiiH
2£v%z4
- §P^
S 81
t'SgS^il-e
l-rs
-3»2g:i^'s
£sa!-0~
*S|Srlg§1|l
2 s "1
r 5
aoci
s 1 ®«§l
■J^ ^|g
I Nl-
IS
:8^
u
8 ■g-SSfe:.
HP«> R
Is
I 8
I-I
•Sfsfa
ia«:i
a |p
ce
S P
o
2 111 I
f;P
X
Of)
o
E
dn
s.
-a
C .2
♦5 2
i O
j- O ^3
CO <D
S O
a>
_G
1§
S
5
i* c
aj
JjS
*-
O J5
05 0C"£
.C CO fa <D
S 5iï.S?
11 s ®1
iOE>i=
3
0 >5
5 P3
j
o i n3 *o
■a «-O re
-i
05
O 'v'
5
3 2
O
s£.2
i T3 .-' U r-
P 8 s:-
60"®
c -
s a
5. -a O
0I
d;g
V
CO
S O a-
S fe 1 "Ss^
je I
O c '-
ÏT 5 a
5 c
a. c
O 05
5
W u
-ra
Js
.t:
c
O
t» N
S3 "O
^- y,
i O B M
o
w B
- 7) 05
T3 *J ffl
Tj c 2^ rs C2
w*£ o c 3P°-o
«|!'§>,a
P s c
'5 g1
5 I 8> p"cS'IS 1
r Cfw rt M n re ,i-3 -P
t|fi fe "■sfc- 5
aj^ffguffl&g^lcöoS
c rtS"3'Oe'S©«
53 .ÈP^3 C C N
O 'O t,
S 3 05
0C.5
'5 a
05
05 05
o -®
J3
05 T3
o b M c
S-O I-2(5
S a e
rt "2
-g M 05 N
g aSif?
c 5
I a
a os fa
cx® s
o °o u.
05 M c
T3 •- X Sm
a >3
CO 05 C
as «4»
S s'c B
-s i -5» 05 re
m
5 1 as
M ®«l|
&g-§ 8
60 05
1^3 05 "E
C O -g
- N 8.8 S
-Bï^ö
CÜ CD
a> -g -c
5 n a®
03
12 2 'Si
-C 05
05 -S.^
N CO «P
05
r s g1
-S
C a S
H C S re
05 re
- S
si i? M
1 c I1
2 Jü c g i v
- M 05 - CO -J «-J
B j- B B 2 c
re 05 05 3 X g
go M O
>®^N|re
bi'
CJ -K
ce re
60S
2 O -W
C! *13^ S-
- O ^P0 1
io £"2 ^"3= -
-a .?SMg-.;
3 r
C CÖ cc
Ëb'g W5 ÖC N
ij 3 -*j
O vD Cj *r? Jjd Do
iS c 1 - S '-S
o a g o
fe t3 n C S 3 i: 13
a q,
'-C i2 2 n3 rj
a w®-§,
isa-s o^o)3
a, -s o."S E - -3
a>os>m'o
:E2 r-i J-.
OI3 M-o
re E c
a re
w
w 60
§1
b~ S-2
E -a V
fi G
bd"£ O3
.3 3 B
3 S S
fa 2 3
re 1 S 00 S
S =5
b s S a
05 jD S 05
r" re'"®1!
3= E
'2 a
2 "•- S 33 S *J
©«•a-a^fe 2©
O 2 C D .^f ^3 c
O-^D'Ow C D
-OQ-C 2 C
C3 C O Ö£oC
BC8D0J^>c5v:3
s-. 'S r0
<g -3 a S g
ÖD ca m|
c 3 tJj ffi CÖ
Mc« S g a
-?0 ~<f«^sK$©fa
W -3 3
C
J*
P 05
N
g rf
B2
fe ft
3 a
<D
r-W
c; "a
^,©3; -o
c|:i-g"l|^£SSs^
5^-§ 2 «2° E g°C
a; co o. a O
^8 I'S
i'5 'MS
£3 ^*2 a
S
c
1
.3 8»g
1 111.2
2^11 g
a -^
-p 3
bcO Sc a a
c ©-I
a^
re o O
E CO S3
"3 3
a re
5C 3 3
a o .2
"C 03
05 3 -g
re C3 g M §3
5 a ©H-S
6 M"
05
- 5
g o-g£
'Cgg
2g3§^
O CL
CL»
d a
j
|1 sg
Cto D
SCO
®0 a,
c. u. a
O 05
O 'C
m •a
OD D
73 id
a d o
c re
go
■pao
re"3
rec giS
a >1
1.3* *7^ re
s .s
I 2
.2 JS
a ig Sj.ËP g
„3333
3^ O
Q 73
a -T3 <i> 22
Q 25 3 00
.Mm'
00 05
J;» I ooOO
B ri
a s
05
W 3 =3 S
•-• re 0
.to
©3^3
J a 2
O c
.M-» ri Cfi UJ -M
•<1^5gSg55g-g§g^g
O 3 3il-3 CS »3 #fl
2 ^3
'sag®
m 2-0-¥
^2
a; q;
OJ
VERVOER M XDDELE INT.
Ot O) J J
qt ro
üi 00
<J3 33
-<J Ci
cS CT
Q Q
Q
H
W<3
cr £6.
o
CI 00
05
rts SS
5 O.
a
O
S3 M
K 3 <j
S»r g a w
g 5=<<
re SB
c g
3 00 00
5"3B
O
CP
rt*
■c
C-
w 02
T5
a
o
09
<a
3
Spoorweg Ter .\euzen - Meclielen.
Dagelijksche dienst.
v. Ter Neuzen
Sluiskil
Axel
Kijkuit
Hulst
Clinge
Aankomst te St. Nic.
Mechelen
V.Mech.n.St.N.enT.N.
v St.Nic.n. Ter Neuzen
Clinge
Hulst
Kijkuit
Axel
Sluiskil
Aank. te Ter Neuzen
6,40 10,05 1,30
6,74 10,12 1,37
6,55 10,20 1,45
7,03 10,28 1,53
7.13 10,40 2,05
7,30 10,55 2,25
7,50 11,10 2,43
9,25 12,08 4,18
6,10
6.17
6,25
6,33
6.43
7.63
7.18
8,30
6,54 10,45 1,40 6,10
8,05 11,50 3,20 7,30
8,24 12,09 3,38 7,50
8,45 12,30 4,00 8,13
8,53 12,38 4,07 8,21
9,02 12,47 4,15 8,33
9,09 12,54 4,23 8,42
9,15 1,00 4,30 8,50
Uitsluitend goederentr. V. naarSt. Nic. 10,15'sm.
A. van 8,00'sa.
Deze trein rjjdt des Zondags niet.
Correspondentie.
v. St. Nic.n.Antw. 8,00 8,41 11,45 3,21 8,09
Antw.n.St.Nie. 7,10 10,55 2,12 6,38
St. Gilles naar Moerbeke 8,18 12,08 7,41.
Moerbeke naar St. Gilles 7,00 10,03 6,31.
Mechelen naar Brussel 9,28 9,47 12,12 4,30 4,50
8,37 8,41
v. Brussel naar Mechelen 6,27 9,59 1,00 5,28
Peurs n. Antwerp, (voor Roosendaal) 9,12 12,08 6,22
„Antwerpen naar Peurs 6,55 8,23 1,14 4,41
Mechelen naar Leuven 9,47 1,40 1,43 4,31 10,10
Leuven naar Mechelen 6,04 9,52 12,27 5,34
Van Ter Neuzen over St. Nicolaas naar Gent.
v. Ter Neuzen
St. Nicolaas
Aank. te Gent (Waes)
6,40
8,00
8,56
10,05 1,30 6,10
11,45 3,00 8,07
12,41 3,44 8,45
Spoorweg Ter
v. Ter Neuzen n. Gent
Sluiskil
Sluiskil (brug)
Philippine
Sas van Gent
Selzaete (aankomst
Seizaete (vertrek
Aank. te Gent(kl. st.)
(gr. st.)
v. Gent (gr. stat.) n. Ter N. 8,36 12,15 5,17
Gent(kl. stat.) 8,46 12,25 5,27
(aankomst 9,18 1,05 6,03
ftelzaete (yertrek 9 22 115 615
v. Sas van Gent 9,37 1,30 6,54
Philippine 9,47 1,38 7,«8
Neuzen - Geilt
5,50 8,15 12,20 5,20
6,00 8,35 12,29 5,29
6,03 8,48 12,32 5,32
6,08 9,00 12,37 5,36
6,18 9,15 12,46 5,45
6,25 9,20 12,51 5,5C
6,40 9,30 1,08 6,05
7,16 10,06
7,30 10,18 1,51 6,55
8,22
8.34
9,07
9,20
9.35
9,43
Sluiskil (brug) 9,51 1,43 7,18 9.48
Sluiskil 9,53 1,47 7,28 9,52f
Aank. te Ter Neuzen 10,00 2,00 7,38 10,00
Uitsl. goederentr. V. naar Selz. en Gent 3,00's a.
A. van 8,55'sm.
CORRESPONDENTIE,
v. Selzaete n. Eecloo 6,35 9,21 1,10 6,08 9,16
Eecloo d. Selzaete 5,32 8,13 12,07 5,00 8,08
Selzaete n. Lokeren 6,35 9,22 1.08 6,04 9,15
Lokeren n. Selzaete 5,48 7,42 12,22 8,23
Gent n. Brussel 7,35 8,18 9,38 11,10 12,31 1,54
4,17 4,45 5,03 7,G7 8,26 9,54|
Brussel n. Gent 6,17 7,25 9,33 11,01
11,47 2.03 3,00 4,47 5,58
Gent n. Brugge en Ostende 8,38 11,06 1,19
4,15 4.19 7,00 7,27 9,45'
Ostende n. Gent 5,27 6,18 7,35 9,10 11,14
11,50 1,59 2,59 5,32 5,59
Selzaete 1,08 aankomst Brussel Nord 3,29
Selzaete 6,04 aankomst Brussel Nord 9,41
Spoorweg YlissingenRoosendaal,
v. Ylissingen n. Roosendaal 5,56 7,24* 9,38 1,41
4,17 5,31* 6,47
Treinen le en 2e klasse.
Stoomtram Vlissingen -Middelburg,
v. Vlissingen: vm. 4,55 6,30 8,00 9,3011,0011,45
nm. 12,30 1,15 2,00 2,45 3,30 4,15
5,00 5,45 6,30 7,15 8,00 8,45
9,30 10,15
Middelburg: vm.5,30 7,15 8,45 10,15 11,45
nm. 12,30 1.15 2,90 2,45 3,30
4,15 5,00 5,45 6.30 7,15
8,00 8,45 9,30 10,15 11,00
STOOM BARGEDIENST
Van Middelburg: vm. 6,20, 8,-+, 9,20, 10,-+,
11,— midd. 12, nam. 1,40, 2,30+, 1
3,45, 5,00, 6,30+, 8,00+.
Van Vlissingen: vm. 7,45, 9,05+, 10, 11,—+,1
midd. 12,-, nam. 1, 2,30, 3,30+,t
4,30, 6,00, 7,30+, 9,00+.
Bij de reizen, waarvan de vertrekuren met eeni
gemerkt zijn, wordt aan de tusschen-stations»
stilgehouden.
N.B. Alle Booten leggen aan d« Keersluis aan.
Nieuwe Spoorbootdienst op de Wester-Schelde. I
Hulst—Vlake.
ST00MB00TDIENST.
Van Walsoorden naar Vlake vm. 5,30, 9.10, nm.
1,10 en 3,45 uur.
Van Vlake naar Walsoorden onmiddellijk na aan-l
komst van den correspondeerenden trein vm. 8.02,
nm. 12.04, 2,37 en 5,34 uur.
WAGENDIENST
Van Hulst naar Walsoorden vm. 7,30 nm. 2,15.
Van Walsoorden onmiddellijk na aankomst der
Boot vm. 9,10 en nam. 6,34.