m
ill
eÏI|
Ju
fe
ms
ér.
"g
if S
T5!^
Pi
Öl
5E"«8S!^Ji
SfflIg!5li°9
|'SS^4
s f
^§11
■°r^
-
l|- ig
i:!li
-I-Eg
till
sill
S§!!i3
gK1
l 3
s
5>
t-
0
c=z»
rste
0
II
^cissr
X
ie®
s
2
■Ki
s. cd
o,
CD
W X
3
5". g
*5
I
s
X 8
2
5®, a
C
ft <K a
2
X -
CO
C5
-a®
<S3*
sen
S 31
C-C c
5) 8 x a)
ZT'p
'5fe|d°§
Cf; 5 O 0
8 5 I.SF
-© 5 t: j- rs
E 'S c
O S tr. 3
ïw oa
>8
5 2 S
CD X X V
*- fe "5 x
r - c b£
j* 3 to cd
5 i u
.2
'n
W 1
:g>J
U
s
go
r*
«2 S c -s
- X rG X
8d
T3 a?
.Sgc
c
x a
u Ci. c
-a
5 I'
c-r*1
CO
tf:
-a <*QS
05 O
-2
|i5 S g
n j*. a c: as
ïs^ï'
J?5p'5?P
M® d S
7ï i c a >- &osi
-Is °is*
■Z S
■•3>c=mffl
^E£-g>N£H|s
11 s I »-2*a
ï^gS'S-fcs^H
c 3 S* *a
hr S 4-i o 9 -3 .2
5^ «5 c"m M 3
o o«
o &J? s
3 o - •n fl -
«3 .2 n a k i_j
X.£-CXXU©cW
w d« cö O -o o;
:G> C "x o
Q 5 3
b£ Oi-o
1p Sq
8 if B-
-» S c i: 3
2 a
uf 5 c
53 x c
,S c. c
i P -
E g,
3 hi .„-£
S-go N
a c
a
p
p p
■H
8 9
3
B- r- 3
tib
N
x
'5 G
c
X O
X
s.
p 5
X
a
OT -^5 X
g -p^
g Z I
5-n
S's 00 fe
CO X
sr= g
g»S.
a i rs
SbS»3 ■-
J a®
?"g
o «- Si'-a
N -o <r
S^pc
al"3
o coP5
Si?5 o a
P 1
to c t
C .2
■a
T!
•8 fe H "H
O X TJ C3
C o
- s 8 a
0*
o» 2
- p
R51 x
gN2af
5 p t£
6 8 fe® S
-sS^Si^
♦J 3_ x n
m s 3 c .22 o
G x ss a N
X X x rn
15 c
.L3 S CO 3
:3T5 T? c/: m
fed; £5 S,--
a.™
lal
|S-g
t3 OT
®-s-
N K-
-Si
:3! P
u J s c«
zp on
- "E p
se c i
*5 OJ 3 p icS
u>®i2°®2
<-] C8 h, 'S I
I s 8 8»o
p £5® ^„o
rtj-->CcSr-
g a x S
.2 M9C6CO
m .3 =r Jd
4_, 3! a 2 o
- r,, ts3qua:
SS a
4J "P
g 2 -s -a
ÖD JjP bo N
G X ij *33 - jj
g 'cc it)
a .12 g -ï"
5 8
+-? 3 r- t-5 J-. ^3
:- 4-j
0 2 '7)^
O ws
cö c c
ÖD -
G rr}
JZI x x
a c.
^®Ss«"c
2 -S
2o®"
O
ja
?- p-
c.
w
X
co
w
bt
Qi
"3
B
W M C
- - r' a
g, p l -i
o a p "S
O <D if!
SP'C 5- S
3, pË,w
S'o^:
M X sl
bc^
}- CUD m S n
§8«1.1^
>g§Sè
1.5 2 g s
oS^ct:
®SB
CO -*•» M
O N
P^J"H< J
s- -51
n
--— -rrMf-Xc
7? 5 X 5 *335
^a ic nï.ïïS
=|sl!l^^o
D"u-aS©!-'c4J
S>si|8§P
<73 3 G .r_j
a3 :3 x 5 'r;
g-B5©f®f^«
PS -P
p '3' p p 4-j
o -P -p o©
ty< O
7J C X N
JiC qj +jj r-
5 c - c
2 "O '3 C
2B-© ^C©£-©
p c Jj 6ri zr. ciï
2 cö 'a 2
c
-, ©as a P> p
slips °J
-■3 p
3 B O
rtlgMn
S g-3
C3 G S C
x S 0
8 c
f^=
-' si a -a
B p o -2
3 4= o sz
3 3
a
C P
s a g
it 2 a
~- c.
"ÉP
O ft
i 8'g
p jS
S p
ft 3
,r,
O 77 i
k^t T3
X O -C
?i s
§2
Pre© "=>2
SE"
S»S
p-8^
u®5? - c r2 .2
- bpP 3, S g w ^3
.9 J* M
W
a o
a p -c
'3
t>
>o
- o
p M N
M 3 P
l4-«l°-8i§a
ifsg-p^g
©.©gS-tlsii
3g 8 p«
P te -a js "2
BS-^15^ c oil
w
5
CJ 7-7
x
- 0 X X
a o.a
05 O ■*->
00 .S g Sh
tG5 -4—ï-i O x
rs c o P -o
-o o
•t: .2 a.
p je P O
o c
.2
3 !b>.2P g
„Bl-O©
P -a P
P r?r, P ft
Id a o
"o
g^-ss
1
02 x 35
a wjM
g©;CH
8'=gS®
or x
fS
c o
cö1- O
:N r2 C
«gJ
S3
cc
F5"S -
p p 1 p
8 S88
k -
S fe
S
K-S|«
X O
X a
X x
a E~ S
P O
U .^^£f
«"S^B
w p 2
S
x: cc -2
-c W'ra
ÖB
pals
m ^5
O 3
Ssi S
CÖ
^5
CS
1
05
S3E1
tt)
mm
«is
^5
■F
3
p
CD
o>
3
X
en u
'c
u|
-
<u q;
7s T-
XT £S
RVOBRMIDDELE
Spoorwejf Ter keuzen - Mcchelen.
üd^iijTtsche dienst,
5d|
2 o
2-p w-
s
g 3 P
qg 2
"?=1
e» ©Tg
X
op©
D Hii
i® «li
Q
t"3
K
os OJ J jo -vl
*ix fr»
3
-<i ~j
opj j© t©
■©JOS'", "o."
o o I I ©1 ©i
I I I
00 00 I I -O
§~i "i 'i ë8
s
B 3
po I J t©po
o< co'i "i "co |-d1
O o I I OIOI
B
tO 60 I I tf' OS
Y\ "i ~i
a
pjps CC «Dq-I_-xl
to co "l ©l co
O I O I O o
po1Jpp
"bi 03 I I co qq
O O I 'Oi-O*
B
3
to to I I ►£- CO
g"l "l "I
a
k
D
<3a
H p
H t3Ö<J
a
s m er;
i 00
C B C
Kë|
S
W x' 2
H 2.
t»r x
S<
3 3
o
■O esp
co
CU o 1
N 00 00
81
3 i—t—
8 "§f
B D
3 3
rSX' t© tO
2, CIC*
.V
o 3 a
S.^5»
2 «c
CS a
K
t>
O
C/j
c
C"
O
<3 C
2
fi-
(C
CP
O
Q.
v. Ter Neuzen
Sluiskil
Axel
Kijkuit
Hulst
Clfti^e
Aankomst te St. Nic.
Mechelen
6,40 10,05 1,80 6,10
6,74 10,12 1,37 6,17
6,55 10,20 1,45 6,25
7,03 10,28 1,53 6,33
7.13 10.40 2,05 6.43
7,80 10,55 2,25 7.^3
7,50 11,10 2,43 7,18
9,25 12,08 4,18 8,30
V.Mech.n.St.N.enT.N.
6,54
10,45 1,40 6,10
T)
v St.Nic.H.TerNeüzen
8,05
11,50 3,20 7,30
Clinge
8,24
12,09 3,38 7,50
n
Hulst
8,45
12,30 4,00 8,13
Kjjkuit
8,53
12,38 4,07 8,21
Axel
9,02
12,47 4,15 8,33
Sluiskil
9,09
12,54 4,23 8,42
Aank. te Ter Neuzen
9,15
1,00 4,30 8,50
Uitsluitend goederentr. Y. naarSt. Nic. 10,15'sm.
J ,.<1 A. van 8,00'sa.
Deze trein rjjdt des Zondags niet.
Correspondentie.
v. St. Nic. n.Antw. 8,00 8,41 11,45 3,21 8,09
Antw.n.St.Nic. 7,10 10,55 2,12 6,88
,.St. Gilles naar Moerbeke 8,18 12,08 7,41.
Moerbeke naar St. Gilles 7,00 10,03 6,31.
Mechelen naar Brussel 9,28 9,47 12,12 4,30 4,5ü
8,37 8,41
v. Brussel naar Mechelen 6,27 9,59 1,00 5,28
Peurs n. Antwerp, (voor Roosendaal) 9,12 12,08 6,22
Antwerpen naar Peurs 6,55 8,23 1,14 4,41
Mechelen naar Leuven 9,47 1,40 1,43 4,31 10,10
Leuven naar Mechelen 6,04 9,52 12,27 5,34
Van Ter Neuzen ovèr St. Nicolaas naar Gent.
v. Ter Neuzen
St. Nicolaas
Aank. te Gent (Waes)
6,40 10,05 1,30 6,10
8,00 11,45 3,00 8,07
8,56 12,41 3,44 8,45
Spoorweg Ter
y. Ter Neuzen n. Gent
Sluiskil
Sluiskil (brug)
Philippine
Sas van Gent
SeLaete (aankcmst
oelzaete (vertrek
Aank. te Gent(kl. st.)
(gr. st.)
v. Gent (gr. stat.) n. Ter N. 8,36 12,15 5,17
Gent(kl. stat.)
c (aankomst
Selzaete Jyertrek
v. Sas van Gent
Philippine
Neuzen - Gent
5,50 8,15 12,20 5,20
6,00 8,35 12,29 5,29
6,03 8,48 12,32 5,32
6,08 9,00 12,37 5,36
6,18 9,15 12,46 5,45
6,25 9,20 12,51 5,5C
6,40 9,30 1,08 6,05
7,1610,06
7,30 10,18 1,51 6,55
8,22
8.34
9,07
9,20
9.35
9,43
8.46 12,25 5,27
9,18 1,05 6,03
9,22 1,15 6,15
9,37 1,30 6,54
9.47 1,38 7,»8
]NT.
Sluiskil (brug)
Sluiskil
Aank. te Ter Neuzen
9,51
9,53
10,00
1,43 7,18 9.48
1.47 7,28 9,52
2,00 7,38 10,00
Uitsl. goederentr. V. naar Selz. en Gent 3,00 's a.
A. van 8,55'sm.
CORRESPONDENTIE,
v. Selzaete n. Eecloo 6,35 9,21 1,10 6,08 9,16
Eecloo n. Selzaete 5,32 8,13 12,07 5,00 8,08
Selzaete n. Lokeren 6,35 9,22 1.08 6,04 9,15
Lokeren n. Selzaete 5,48 7,42 12,22 8,23
Gent n. Brussel 7,35 8,18 9,38 11,10 12,31 1,54
4,17 4.45 5,03 7,07 8,26 9,54
Brussel n. Gent 6,17 7,25 9,33 11,01
11,47 2.03 3,00 4,47 5,58
Gent n. Brugge en Ostende 8,38 11,06 1,19
4,15 4.19 7,00 7,27 9,45
Ostende n. Gent 5,27 6,18 7,35 9,10 11,14
11,50 1,59 2,59 5,32 5,59
Selzaete 1,08 aankomst Brussel Nord 3,29
Selzaete 6,04 aankomst Brussel Nord 9,41
Spoorweg VlissingenRoosendaal,
v. Ylissingen n. Roosendaal 5,56 7,24* 9,38 1,43
4,17 5,31* 6,47
Treinen le en 2e klasse.
Stoomtram Ylissingen -Middelburg,
v. Vlissingen: vm. 4,55 6,30 8,00 9,30 11,0011,45
nip. 12,30 1,15 2,00 2,45 3.30 4,15
5,00 5,45 6,30 7,15 8,00 8.45
9,30 10,15
Middelburg: vm. 5,30 7,15 8,45 10,15 11,45
nm. 12,30 1.15 2.00 2,45 3.30
4,15 5,00 5.45 6.30 7,15
8,00 8,45 9.30 10,15 11,00
STOOMBARGEDIENST.
Van Middelburg: vin. 6.20, 8,-t, 9,20, 10,—t,
11.— midd. 12, f, nam. 1,40, 2,30t,
3,46, 5,00, 6,30+. 8,00+.
Van Vlissingen: vm. 7,45, 9,05+, 10,-, 11,-+,
midd. 12,-, nam. 1,-f, 2,30, 3,30-f,
4,30, 6,00, 7,80f, 9,00+.
Bij de reizen, waarvan de vertrekuren met een
gemerkt zijn, wordt aan de tusschen-stations
stilgehouden.
N.B. Alle Booten leggen aan de Keersluis aan.
Nieuwe Spoorbootdienst op de Wester-Schelde.
Hulst -Vlake.
ST00MB00TDIENST.
Van Walsoordon naar Vlake vm. 5,80, 9.10, nm.
1,10 en 3,45 uur.
Van Vlake naar Walsoorden onmiddellijk na aan
komst van den correspondeerenden trein vm. 8.02,
nm. 12.04, 2,37 en 5,84 uur.
WAGENDIENST
Van Hulst naar Walsoorden vm. 7,80 nm. 2,15.
Van Walsoorden onmiddellijk na aankomst dei-
Boot vm. 9,10 en nam. 6,34,