m ill eÏI| Ju fe ms ér. "g if S T5!^ Pi Öl 5E"«8S!^Ji SfflIg!5li°9 |'SS^4 s f ^§11 ■°r^ - l|- ig i:!li -I-Eg till sill S§!!i3 gK1 l 3 s 5> t- 0 c=z» rste 0 II ^cissr X ie® s 2 ■Ki s. cd o, CD W X 3 5". g *5 I s X 8 2 5®, a C ft <K a 2 X - CO C5 -a® <S3* sen S 31 C-C c 5) 8 x a) ZT'p '5fe|d°§ Cf; 5 O 0 8 5 I.SF -© 5 t: j- rs E 'S c O S tr. 3 ïw oa >8 5 2 S CD X X V *- fe "5 x r - c b£ j* 3 to cd 5 i u .2 'n W 1 :g>J U s go r* «2 S c -s - X rG X 8d T3 a? .Sgc c x a u Ci. c -a 5 I' c-r*1 CO tf: -a <*QS 05 O -2 |i5 S g n j*. a c: as ïs^ï' J?5p'5?P M® d S 7ï i c a >- &osi -Is °is* ■Z S ■•3>c=mffl ^E£-g>N£H|s 11 s I »-2*a ï^gS'S-fcs^H c 3 S* *a hr S 4-i o 9 -3 .2 5^ «5 c"m M 3 o o« o &J? s 3 o - •n fl - «3 .2 n a k i_j X.£-CXXU©cW w d« cö O -o o; :G> C "x o Q 5 3 b£ Oi-o 1p Sq 8 if B- -» S c i: 3 2 a uf 5 c 53 x c ,S c. c i P - E g, 3 hi .„-£ S-go N a c a p p p ■H 8 9 3 B- r- 3 tib N x '5 G c X O X s. p 5 X a OT -^5 X g -p^ g Z I 5-n S's 00 fe CO X sr= g g»S. a i rs SbS»3 ■- J a® ?"g o «- Si'-a N -o <r S^pc al"3 o coP5 Si?5 o a P 1 to c t C .2 ■a T! •8 fe H "H O X TJ C3 C o - s 8 a 0* o» 2 - p R51 x gN2af 5 p t£ 6 8 fe® S -sS^Si^ ♦J 3_ x n m s 3 c .22 o G x ss a N X X x rn 15 c .L3 S CO 3 :3T5 T? c/: m fed; £5 S,-- a.™ lal |S-g t3 OT ®-s- N K- -Si :3! P u J s c« zp on - "E p se c i *5 OJ 3 p icS u>®i2°®2 <-] C8 h, 'S I I s 8 8»o p £5® ^„o rtj-->CcSr- g a x S .2 M9C6CO m .3 =r Jd 4_, 3! a 2 o - r,, ts3qua: SS a 4J "P g 2 -s -a ÖD JjP bo N G X ij *33 - jj g 'cc it) a .12 g -ï" 5 8 +-? 3 r- t-5 J-. ^3 :- 4-j 0 2 '7)^ O ws cö c c ÖD - G rr} JZI x x a c. ^®Ss«"c 2 -S 2o®" O ja ?- p- c. w X co w bt Qi "3 B W M C - - r' a g, p l -i o a p "S O <D if! SP'C 5- S 3, pË,w S'o^: M X sl bc^ }- CUD m S n §8«1.1^ >g§Sè 1.5 2 g s oS^ct: ®SB CO -*•» M O N P^J"H< J s- -51 n --— -rrMf-Xc 7? 5 X 5 *335 ^a ic nï.ïïS =|sl!l^^o D"u-aS©!-'c4J S>si|8§P <73 3 G .r_j a3 :3 x 5 'r; g-B5©f®f^« PS -P p '3' p p 4-j o -P -p o© ty< O 7J C X N JiC qj +jj r- 5 c - c 2 "O '3 C 2B-© ^C©£-© p c Jj 6ri zr. ciï 2 cö 'a 2 c -, ©as a P> p slips °J -■3 p 3 B O rtlgMn S g-3 C3 G S C x S 0 8 c f^= -' si a -a B p o -2 3 4= o sz 3 3 a C P s a g it 2 a ~- c. "ÉP O ft i 8'g p jS S p ft 3 ,r, O 77 i k^t T3 X O -C ?i s §2 Pre© "=>2 SE" S»S p-8^ u®5? - c r2 .2 - bpP 3, S g w ^3 .9 J* M W a o a p -c '3 t> >o - o p M N M 3 P l4-«l°-8i§a ifsg-p^g ©.©gS-tlsii 3g 8 p« P te -a js "2 BS-^15^ c oil w 5 CJ 7-7 x - 0 X X a o.a 05 O ■*-> 00 .S g Sh tG5 -4—ï-i O x rs c o P -o -o o •t: .2 a. p je P O o c .2 3 !b>.2P g „Bl-O© P -a P P r?r, P ft Id a o "o g^-ss 1 02 x 35 a wjM g©;CH 8'=gS® or x fS c o cö1- O :N r2 C «gJ S3 cc F5"S - p p 1 p 8 S88 k - S fe S K-S|« X O X a X x a E~ S P O U .^^£f «"S^B w p 2 S x: cc -2 -c W'ra ÖB pals m ^5 O 3 Ssi S CÖ ^5 CS 1 05 S3E1 tt) mm «is ^5 ■F 3 p CD o> 3 X en u 'c u| - <u q; 7s T- XT £S RVOBRMIDDELE Spoorwejf Ter keuzen - Mcchelen. üd^iijTtsche dienst, 5d| 2 o 2-p w- s g 3 P qg 2 "?=1 e» ©Tg X op© D Hii i® «li Q t"3 K os OJ J jo -vl *ix fr» 3 -<i ~j opj j© t© ■©JOS'", "o." o o I I ©1 ©i I I I 00 00 I I -O §~i "i 'i ë8 s B 3 po I J t©po o< co'i "i "co |-d1 O o I I OIOI B tO 60 I I tf' OS Y\ "i ~i a pjps CC «Dq-I_-xl to co "l ©l co O I O I O o po1Jpp "bi 03 I I co qq O O I 'Oi-O* B 3 to to I I ►£- CO g"l "l "I a k D <3a H p H t3Ö<J a s m er; i 00 C B C Kë| S W x' 2 H 2. t»r x S< 3 3 o ■O esp co CU o 1 N 00 00 81 3 i—t— 8 "§f B D 3 3 rSX' t© tO 2, CIC* .V o 3 a S.^5» 2 «c CS a K t> O C/j c C" O <3 C 2 fi- (C CP O Q. v. Ter Neuzen Sluiskil Axel Kijkuit Hulst Clfti^e Aankomst te St. Nic. Mechelen 6,40 10,05 1,80 6,10 6,74 10,12 1,37 6,17 6,55 10,20 1,45 6,25 7,03 10,28 1,53 6,33 7.13 10.40 2,05 6.43 7,80 10,55 2,25 7.^3 7,50 11,10 2,43 7,18 9,25 12,08 4,18 8,30 V.Mech.n.St.N.enT.N. 6,54 10,45 1,40 6,10 T) v St.Nic.H.TerNeüzen 8,05 11,50 3,20 7,30 Clinge 8,24 12,09 3,38 7,50 n Hulst 8,45 12,30 4,00 8,13 Kjjkuit 8,53 12,38 4,07 8,21 Axel 9,02 12,47 4,15 8,33 Sluiskil 9,09 12,54 4,23 8,42 Aank. te Ter Neuzen 9,15 1,00 4,30 8,50 Uitsluitend goederentr. Y. naarSt. Nic. 10,15'sm. J ,.<1 A. van 8,00'sa. Deze trein rjjdt des Zondags niet. Correspondentie. v. St. Nic. n.Antw. 8,00 8,41 11,45 3,21 8,09 Antw.n.St.Nic. 7,10 10,55 2,12 6,88 ,.St. Gilles naar Moerbeke 8,18 12,08 7,41. Moerbeke naar St. Gilles 7,00 10,03 6,31. Mechelen naar Brussel 9,28 9,47 12,12 4,30 4,5ü 8,37 8,41 v. Brussel naar Mechelen 6,27 9,59 1,00 5,28 Peurs n. Antwerp, (voor Roosendaal) 9,12 12,08 6,22 Antwerpen naar Peurs 6,55 8,23 1,14 4,41 Mechelen naar Leuven 9,47 1,40 1,43 4,31 10,10 Leuven naar Mechelen 6,04 9,52 12,27 5,34 Van Ter Neuzen ovèr St. Nicolaas naar Gent. v. Ter Neuzen St. Nicolaas Aank. te Gent (Waes) 6,40 10,05 1,30 6,10 8,00 11,45 3,00 8,07 8,56 12,41 3,44 8,45 Spoorweg Ter y. Ter Neuzen n. Gent Sluiskil Sluiskil (brug) Philippine Sas van Gent SeLaete (aankcmst oelzaete (vertrek Aank. te Gent(kl. st.) (gr. st.) v. Gent (gr. stat.) n. Ter N. 8,36 12,15 5,17 Gent(kl. stat.) c (aankomst Selzaete Jyertrek v. Sas van Gent Philippine Neuzen - Gent 5,50 8,15 12,20 5,20 6,00 8,35 12,29 5,29 6,03 8,48 12,32 5,32 6,08 9,00 12,37 5,36 6,18 9,15 12,46 5,45 6,25 9,20 12,51 5,5C 6,40 9,30 1,08 6,05 7,1610,06 7,30 10,18 1,51 6,55 8,22 8.34 9,07 9,20 9.35 9,43 8.46 12,25 5,27 9,18 1,05 6,03 9,22 1,15 6,15 9,37 1,30 6,54 9.47 1,38 7,»8 ]NT. Sluiskil (brug) Sluiskil Aank. te Ter Neuzen 9,51 9,53 10,00 1,43 7,18 9.48 1.47 7,28 9,52 2,00 7,38 10,00 Uitsl. goederentr. V. naar Selz. en Gent 3,00 's a. A. van 8,55'sm. CORRESPONDENTIE, v. Selzaete n. Eecloo 6,35 9,21 1,10 6,08 9,16 Eecloo n. Selzaete 5,32 8,13 12,07 5,00 8,08 Selzaete n. Lokeren 6,35 9,22 1.08 6,04 9,15 Lokeren n. Selzaete 5,48 7,42 12,22 8,23 Gent n. Brussel 7,35 8,18 9,38 11,10 12,31 1,54 4,17 4.45 5,03 7,07 8,26 9,54 Brussel n. Gent 6,17 7,25 9,33 11,01 11,47 2.03 3,00 4,47 5,58 Gent n. Brugge en Ostende 8,38 11,06 1,19 4,15 4.19 7,00 7,27 9,45 Ostende n. Gent 5,27 6,18 7,35 9,10 11,14 11,50 1,59 2,59 5,32 5,59 Selzaete 1,08 aankomst Brussel Nord 3,29 Selzaete 6,04 aankomst Brussel Nord 9,41 Spoorweg VlissingenRoosendaal, v. Ylissingen n. Roosendaal 5,56 7,24* 9,38 1,43 4,17 5,31* 6,47 Treinen le en 2e klasse. Stoomtram Ylissingen -Middelburg, v. Vlissingen: vm. 4,55 6,30 8,00 9,30 11,0011,45 nip. 12,30 1,15 2,00 2,45 3.30 4,15 5,00 5,45 6,30 7,15 8,00 8.45 9,30 10,15 Middelburg: vm. 5,30 7,15 8,45 10,15 11,45 nm. 12,30 1.15 2.00 2,45 3.30 4,15 5,00 5.45 6.30 7,15 8,00 8,45 9.30 10,15 11,00 STOOMBARGEDIENST. Van Middelburg: vin. 6.20, 8,-t, 9,20, 10,—t, 11.— midd. 12, f, nam. 1,40, 2,30t, 3,46, 5,00, 6,30+. 8,00+. Van Vlissingen: vm. 7,45, 9,05+, 10,-, 11,-+, midd. 12,-, nam. 1,-f, 2,30, 3,30-f, 4,30, 6,00, 7,80f, 9,00+. Bij de reizen, waarvan de vertrekuren met een gemerkt zijn, wordt aan de tusschen-stations stilgehouden. N.B. Alle Booten leggen aan de Keersluis aan. Nieuwe Spoorbootdienst op de Wester-Schelde. Hulst -Vlake. ST00MB00TDIENST. Van Walsoordon naar Vlake vm. 5,80, 9.10, nm. 1,10 en 3,45 uur. Van Vlake naar Walsoorden onmiddellijk na aan komst van den correspondeerenden trein vm. 8.02, nm. 12.04, 2,37 en 5,84 uur. WAGENDIENST Van Hulst naar Walsoorden vm. 7,80 nm. 2,15. Van Walsoorden onmiddellijk na aankomst dei- Boot vm. 9,10 en nam. 6,34,

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1892 | | pagina 4